Klinkt wel lekker jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit nu ook heerlijk tokkie in sportshirt en trainingsbroek. Puur genot. Lekker zacht en comfortabel alles.
nog 34 uurquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ha die Rene
Zit je nog in Portugal?
Ik neem aan op het balkon?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:52 schreef Renesite het volgende:
Wtf. In het apartement boven ons klopt er iemand boven mijn hoofd slippers uit.
"Hello!"
Mevrouw "o dear i'm so sorry. Excuse me!"
Proper English
Hihi, ga je lid worden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Toch maar een berichtje gestuurd naar de E-sports Studievereniging.
Dat is dan geen studie- maar een studentenvereniging. #WijsneusUitquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Toch maar een berichtje gestuurd naar de E-sports Studievereniging.
Ik ga iemand overhalen om het te doen en beschouw dat dan als mijn goede daad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wilde ook iets goeds doen voor de medemens en me aanmelden voor dat stamcelgedoe. Ik mag niet. Kan wel vrijwilliger worden.. hmm.. no.
Hehe. Dat kan ik ook nog proberen. Even René overhalen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga iemand overhalen om het te doen en beschouw dat dan als mijn goede daad.
ik heb de sportschool opgezegd. Hardlopen en PT vind ik genoegquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Waar ik het ene na het andere hardloop pr ren, vergaat het me in de sportschool juist slecht. Wellicht is er een negatief verband.
PT?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb de sportschool opgezegd. Hardlopen en PT vind ik genoeg
nopequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hehe. Dat kan ik ook nog proberen. Even René overhalen.
Goed plaatje.quote:Op maandag 19 september 2016 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Verboden om deze pic uit de OP te halen, tenzij vanwege tijdelijke vervanging door Rusnak. Deze regel geldt ook voor ons aller Mortaxx.
Welkom in de homo SC. Hetero's, dames en eigenlijk iedereen is hier ook van harte welkom.
Ik denk het. Lijkt me echt tof.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hihi, ga je lid worden?
OEPS. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is dan geen studie- maar een studentenvereniging. #WijsneusUit
Want to see. pls.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk jou wel in de op zetten mja dan wordt het hier in no time te druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |