quote:Op maandag 19 september 2016 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou. Dokter Angel zegt: Iedere avond de piemel van een ander bekijken.
Dat had ik best vaak toen ik wel altijd na sporten gewoon ging douchen met alle anderen. Maar dan helpt het altijd om gewoon de andere kant op te kijken.quote:Op maandag 19 september 2016 15:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben gewoon niet gewend piemels van anderen te zien. Ben eerder bang om hard te worden dan dat zij mijn piemel zien 😅
Op vakantie heb je dat toch niet nodig?quote:Op maandag 19 september 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, ik heb Grindr op diverse reizen wel eens gebruikt om te vragen waar je wiet kan kopen.
Ik heb dat nooit nodig. Is het nog wel chill.quote:Op maandag 19 september 2016 16:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Op vakantie heb je dat toch niet nodig?
Op vakantie lijkt mij het niks in ieder gevalquote:Op maandag 19 september 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit nodig. Is het nog wel chill.
Dat is prima natuurlijk, maar waarom dan direct "nodig hebben" zeggen? Dat is meer een frase die je bij een verslaafde gebruikt of zo.quote:Op maandag 19 september 2016 16:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Op vakantie lijkt mij het niks in ieder geval
Een verslaafde welquote:Op maandag 19 september 2016 16:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Op vakantie heb je dat toch niet nodig?
Wel tricky! Then again, ik veel landen is gay sex dat ookquote:Op maandag 19 september 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, ik heb Grindr op diverse reizen wel eens gebruikt om te vragen waar je wiet kan kopen.
Eten bij vrienden.quote:Op maandag 19 september 2016 15:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nice, wat zijn je plannen voor vanavond?
Uh ja. Dat bekt wel lekkerquote:Op maandag 19 september 2016 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk, maar waarom dan direct "nodig hebben" zeggen? Dat is meer een frase die je bij een verslaafde gebruikt of zo.Als je het op vakantie niks vindt, vind je het nooit iets denk ik?
Wordt ook niet in alle landen even positief op gereageerd haha, maar nou en. Ik heb het zelfs in China bemachtigd. Staat daar een gevangenisstraf op.quote:Op maandag 19 september 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel tricky! Then again, ik veel landen is gay sex dat ook
Die ken ik helemaal niet joh. :squote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nice, de chef-kok voor vanavond is Bram?
Dit betekent natuurlijk enkel dat je het gewoon niet leuk (genoeg) vindt, want anders maak je er wel tijd voor. Helemaal prima overigens hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 16:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Op vakantie heb ik genoeg andere dingen te doen. Dus het komt er gewoon niet van.
Kan ie nog wel kokenquote:Op maandag 19 september 2016 16:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet joh. :s
Succes, dingetje dat ik nog steeds niet gedaan heb.quote:
Dat ook. Zo bijzonder is het ook weer nietquote:Op maandag 19 september 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit betekent natuurlijk enkel dat je het gewoon niet leuk (genoeg) vindt, want anders maak je er wel tijd voor. Helemaal prima overigens hoor.
Ik had commentaar op Patrick met een Oud & Nieuw feest omdat hij achterlijk deed,quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten doen?
De Unie was best leuk trouwens. We eindigden in Transport. Was half zeven thuis.
In Singapore de doodstraf, dus zou daar de "nou en" echt niet al te licht opvattenquote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt ook niet in alle landen even positief op gereageerd haha, maar nou en. Ik heb het zelfs in China bemachtigd. Staat daar een gevangenisstraf op.
40-70 euro.quote:
Maar dat was al ff geleden dan, toch?quote:
Ik hou van de spanning, maar dat gaat ook mij te ver.quote:Op maandag 19 september 2016 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Singapore de doodstraf, dus zou daar de "nou en" echt niet al te licht opvatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |