Dit ja, ik kan dezelfde gerechten nog eten als voorheen alleen dan pas ik ingredienten aan en heb veel nieuwe gerechten ondekt!quote:Op maandag 19 september 2016 13:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het zo grappig dat mensen het altijd zooo idioot vinden dat je jezelf zo enoooorm beperkt in wat je eet. Ik eet heerlijk en wat ik wil, alleen zonder de dierlijke producten. Je kan alles omzetten in een vegan maaltijd. Zo lastig is het helemaal niet. Als je gewoon je erin verdiept en weet wat je doet is het heel makkelijk. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten;)
Die rashonden voer je toch wel vlees, mag ik hopen?quote:Op maandag 19 september 2016 13:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte vegan hoor, ik heb rashonden en dat mag ook niet![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die rashonden voer je toch wel vlees, mag ik hopen?
niet iedereen die vegan eet is een idiootquote:Op maandag 19 september 2016 14:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die rashonden voer je toch wel vlees, mag ik hopen?
quote:Op maandag 19 september 2016 13:57 schreef Stratotanker het volgende:
Veganisten.Linksrakkers met een intern gevacumeerd zelfbeeld die hun ideologieën ongevraagd extern bij andersdenkenden moeilijk irritant moeten opdringen.
Dat gezegd, ga de keuken vooral eens proberen. Er zitten voldoende goede en lekkere gerechten tussen. Blijf alleen wel je haar wassen en val mij er niet mee lastig als je besluit dit niet te doen.
Wat jij nu doet is roepen: " Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!"quote:Op maandag 19 september 2016 18:09 schreef RobinOok het volgende:
Veganisme is een soort vaginisme van de mond. Nogal verkrampt eten.
Altijd leuk toch om tegen linkse meisjes te roepen? Ze schijnen er bloedgeil van te wordenquote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is roepen: " Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!"
Brechjesquote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Altijd leuk toch om tegen linkse meisjes te roepen? Ze schijnen er bloedgeil van te worden
Welnee! Dat zou ik dan weer nooit roepen, gekkie.quote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Drop zonder gelatine is geen drop.quote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef PandaDrop het volgende:
Ik ben vegetariër.
Zonder dieren kan ik niet leven,
Dus ei, melk en leren schoenen = geen vlees.
Panda Licorice is ook vegetarisch.
Gelukkig is ie geen veganist.quote:Op maandag 19 september 2016 22:05 schreef charon het volgende:
[..]
Drop zonder gelatine is geen drop.
Echt goeie drop is met arabische gom, gelatine of gemodificeert zetmeel is imitatiequote:Op maandag 19 september 2016 22:05 schreef charon het volgende:
[..]
Drop zonder gelatine is geen drop.
Die meiden zien er toch behoorlijk gezond uit?quote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wat zal wel meevallen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:37 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel mee zal vallen.
nah,helemaal zonder piemels zllen ze niet zitten denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:46 schreef RobinOok het volgende:
Het aantal piemels dat in de rij zou gaan staan.
Ik denk dat de meeste veganistische meisjes een stuk relaxter zouden worden na een paar piemeltjes...quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:46 schreef RobinOok het volgende:
Ik denK dat dit soort vrouwen eerder weerstand dan lust opwekt bij de meeste mannen.
Dat zijn geen echte mannen danquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:46 schreef RobinOok het volgende:
Ik denK dat dit soort vrouwen eerder weerstand dan lust opwekt bij de meeste mannen.
Katja drop tegenwoordig ookquote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef PandaDrop het volgende:
Ik ben vegetariër.
Zonder dieren kan ik niet leven,
Dus ei, melk en leren schoenen = geen vlees.
Panda Licorice is ook vegetarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |