SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 19-09-2016 07:36:45 ]![]()
Vind El Ghazi eigenlijk helemaal niet snel. Best traag zelfs. Op de eerste meters iig.quote:Op zondag 18 september 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
El Ghazi en actiesHij moet het van zijn snelheid hebben. Voor de rest is het een en al treurnis.
![]()
Woensdagquote:Op zondag 18 september 2016 21:52 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer komt Al Gaza weer in de basis?![]()
Hoop dat er woensdag gewoon gewonnen wordt. We zijn niet echt in de positie om jeugdspelertjes in te passen. Die mogen van mij in een wat meer geoliede machine terecht komen.quote:Op zondag 18 september 2016 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoop dat woensdag Nouri en De Jong op zijn minst op de bank mogen zitten en invallen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Wel ideale mogelijkheid, Jong speelt pas volgend week maandag weer. Maar zal wel niet, minuten voor Bazoer, Ghazi, Schone oidquote:Op zondag 18 september 2016 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoop dat woensdag Nouri en De Jong op zijn minst op de bank mogen zitten en invallen.![]()
Als hij weer een pepernootje gaat raken, of Ziyech naar het middenveld gaatquote:Op zondag 18 september 2016 21:52 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer komt Al Gaza weer in de basis?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maken we toch gewoon even een gifje van johquote:Op zondag 18 september 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://imgur.com/RDighem
Goede actie van Davy
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die Zidane actie lukte nét nietquote:Op zondag 18 september 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maken we toch gewoon even een gifje van joh
[ afbeelding ]Oh.![]()
Scheelde een haartjequote:Op maandag 19 september 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Zidane actie lukte nét niet
Je begint je wel af te vragen, hoe het kan dat gasten die minstens een miljoen euro op jaarbasis verdienen, dit gehele seizoen nog geen fatsoenlijke wedstrijd hebben gespeeld? Als je er over nadenkt, het is toch van de zotte? 1 miljoen euro krijgt zo'n lapzwans, daar leven meer dan 30 gezinnen van! Het enigste wat je godverdomme vraagt is dat die overbetaalde gasten fatsoenlijk tegen een bal aan trappen en in dat proces winnen. Ik eis niet eens dat er altijd gewonnen wordt, maar vermaak me op z'n minst. Je gaat me echt niet kunnen wijsmaken dat, dat stelletje verongelijkte, overbetaalde zooitje echt niet beter kan dan wat ze de laatste weken op de mat leggen![]()
![]()
Dit argument altijdquote:Op maandag 19 september 2016 00:13 schreef Wotte het volgende:
Je begint je wel af te vragen, hoe het kan dat gasten die minstens een miljoen euro op jaarbasis verdienen, dit gehele seizoen nog geen fatsoenlijke wedstrijd hebben gespeeld? Als je er over nadenkt, het is toch van de zotte? 1 miljoen euro krijgt zo'n lapzwans, daar leven meer dan 30 gezinnen van! Het enigste wat je godverdomme vraagt is dat die overbetaalde gasten fatsoenlijk tegen een bal aan trappen en in dat proces winnen. Ik eis niet eens dat er altijd gewonnen wordt, maar vermaak me op z'n minst. Je gaat me echt niet kunnen wijsmaken dat, dat stelletje verongelijkte, overbetaalde zooitje echt niet beter kan dan wat ze de laatste weken op de mat leggen
Ik neem het die spelers kwalijk dat ze bij Bosz gingen zeiken om een verdedigender systeem.
En ik neem het Bosz kwalijk dat hij zijn oren daar naar laat hangen, en de gasten die niet mee willen in zijn visie niet gewoon laat banken.Oh.![]()
Ik mag toch wel verwachten dat als je een miljoen verdiend, dat je een fatsoenlijke pass in een wedstrijd kan geven. Hoeveel fatsoenlijke aanvallen heb jij gezien? Het is een gemakkelijk argument maar dat maakt het niet minder waar.quote:![]()
Het is een van de belachelijkste argumenten in de voetballerij ooitquote:Op maandag 19 september 2016 00:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik mag toch wel verwachten dat als je een miljoen verdiend, dat je een fatsoenlijke pass in een wedstrijd kan geven. Hoeveel fatsoenlijke aanvallen heb jij gezien? Het is een gemakkelijk argument maar dat maakt het niet minder waar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies, het stoort me nog enorm dat bosz met dit statische middenveld blijft spelen. Waarom ga je niet 343 spelen met Ziyech op 10 oid. Hij lijkt het niet eens de durven. Beetje jammer dit.quote:Op maandag 19 september 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik neem het die spelers kwalijk dat ze bij Bosz gingen zeiken om een verdedigender systeem.
En ik neem het Bosz kwalijk dat hij zijn oren daar naar laat hangen, en de gasten die niet mee willen in zijn visie niet gewoon laat banken.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Wel leuk overigens dat er eerst moord en brand wordt geschreeuwd om vastigheid in het elftal en dat nu alles overhoop moet. Overigens vind ik dit ook niet de ideale opstelling, maar wel grappig om te zienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welkom op FOK! ouwe reusquote:Op maandag 19 september 2016 00:28 schreef Tagliano het volgende:
Wel leuk overigens dat er eerst moord en brand wordt geschreeuwd om vastigheid in het elftal en dat nu alles overhoop moet. Overigens vind ik dit ook niet de ideale opstelling, maar wel grappig om te zien![]()
Dit voelt herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welkom op FOK! ouwe reusMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je mag van een club met de een na grootste begroting van het land op z'n minst wel verwachten dat er enigzins goed gespeeld wordt?quote:Op maandag 19 september 2016 00:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een van de belachelijkste argumenten in de voetballerij ooit![]()
ze motte werken voor hun geldquote:Op maandag 19 september 2016 00:13 schreef Wotte het volgende:
Je begint je wel af te vragen, hoe het kan dat gasten die minstens een miljoen euro op jaarbasis verdienen, dit gehele seizoen nog geen fatsoenlijke wedstrijd hebben gespeeld? Als je er over nadenkt, het is toch van de zotte? 1 miljoen euro krijgt zo'n lapzwans, daar leven meer dan 30 gezinnen van! Het enigste wat je godverdomme vraagt is dat die overbetaalde gasten fatsoenlijk tegen een bal aan trappen en in dat proces winnen. Ik eis niet eens dat er altijd gewonnen wordt, maar vermaak me op z'n minst. Je gaat me echt niet kunnen wijsmaken dat, dat stelletje verongelijkte, overbetaalde zooitje echt niet beter kan dan wat ze de laatste weken op de mat leggen
geef hun salarissen aan de mariniers!!!!!!!!!!!![]()
Ik zie het verband tussen salaris en inzet niet zoquote:Op maandag 19 september 2016 00:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag van een club met de een na grootste begroting van het land op z'n minst wel verwachten dat er enigzins goed gespeeld wordt?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: