Ik speel graag PC games zoals Battlefield, Mohaa, RTCW =3d shooters of CC etc. Ik bezit al een PS en speel op de PS veel Races en Rpg. Maar nu wil ik een XBOS of een PS2 kopen. Welke console heeft daarin nu of in de toekomst de juiste games die ikwil spelen. Bijv nu heeft PS2 ook Mohaa en waarom niet de xbos ? Komen er ook de betere 3d shooters ook op de xbos of alleen maar op de PC en PS2.
Dus welke console moet ik nu kopen het gaat mij niet om het geld of de specs.
Mvg,
ga naar gamespot of zoiets dergelijks en vergelijk de Xbox games met die van de PS2 en neem dan een beslissing.
Lees dit bericht en beslis zelf, als de PS2 inderdaad zo goed verkoopt is het het aantrekkelijkste om daar games voor te maken.
M$ met de X-Box doet het wel aardig, maar is niks vergeleken met de PS2
Daarnaast, als je een PC hebt, dan zal je binnenkort ook wel de X-Box emulator kunnen downloaden.
op de XboX komt doom3.
en voordat je dat spel op de PC wilt spelen zou je toch minstens een video kaart moeten kopen met de prijs van een XboX....
dus in jouw ogen is de XboX beter lijkt mij.
ik vind zelda vreselijk oke.
dus ik wacht totdat ie uit is en koop een gamecube.
zo is er ook wel iets met de PS2.
En dan kan je natuurlijk wel wachten tot ie op de PC uit is en dan loopt iedereen weer te zeggen dat ie veel mooier is en dat je kan modden enzo maar 1 ding blijft briljant van de PS2: DE GAMEPAD!!!
Vind dat ding van de XboX veel te lomp
En de meeste zijn tegen elkaar te spelen via system-link of Xbox Live (komt begin volgend jaar)
En dit zijn maar een aantal uit de lijst, er komen er steeds meer. PS2 is qua techniek natuurlijk al wat verouderd dus het is logisch dat het op de xbox er mooier uitziet.
Ik zou persoonlijk nu geen PS2 meer kopen, maar ja, das mijn mening :-)
quote:Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook
Op dinsdag 3 december 2002 14:56 schreef -F- het volgende:
Ik denk dat als het gaat om deze 2 platforms er geen winaar uitkomt. Het zijn de 2 winaars op dit moment, ze laten de andere spelcomputers achter zich.
Qua spellen zou ik echt nooit voor de xbox kiezen, microsoft is geen gameontwikkelaar, nintendo daarentegen juist helemaal en sony heeft ook een hoop goede ontwikkelaars achter zich.
quote:Nu kun je de MS games niet leuk vinden, maar MS is niet de enige die voor de Xbox ontwikkeld!! Dus jou argument klopt niet.
Op dinsdag 3 december 2002 15:00 schreef erikh het volgende:[..]
Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook
Qua spellen zou ik echt nooit voor de xbox kiezen, microsoft is geen gameontwikkelaar, nintendo daarentegen juist helemaal en sony heeft ook een hoop goede ontwikkelaars achter zich.
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:00 schreef erikh het volgende:
...gamcube...
Als je een FPS fan bent zou ik 100% voor de XBOX gaan.
Op de PS2 zijn niet echt heel veel goeie FPS games. MoH is een van de weinige..
code:DIt is wat er al uit is en wat er in 2003 aankomt aan FPS games.XBOX heeft/krijgt:
» Asylum
» Breed
» Counter-Strike
» DOOM III
» Dreadnoughts
» DX2: Invisible War
» Far Cry
» Halo 2
» Halo Online
» Halo: Combat
» Mace Griffin Bounty Hunter
» Medal of Honor: Frontline
» New World Order
» Return to Castle Wolfenstein
» Serious Sam
» Shayde: Monsters vs Humans
» Shoot to Kill
» Shrapnel
» Sniper: Path of Vengeance
» Soldier of Fortune II
» Stalingrad
» Timesplitters 2
» Turok Evolution
» Unreal Championship
» X10
» XIII
quote:Can you spel K-A-N-S-L-O-O-S?
Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook
quote:Maar doen deze games het ook goed
Op dinsdag 3 december 2002 15:01 schreef BigM321 het volgende:[..]
Nu kun je de MS games niet leuk vinden, maar MS is niet de enige die voor de Xbox ontwikkeld!! Dus jou argument klopt niet.
Er zijn zat grote namen die voor de Xbox ontwikkelen en er komen elke week nieuwe games bij!
Natuurlijk moet je uiteindelijk kiezen voor datgene wat jij het beste vind
Laat je is goed informeren zou ik zo zeggen
FPS spellen kun je dan lekker op je PC blijven spelen, is ook veel beter met je toetsenbord & muis...
quote:En jij noemt andere fanboy
Op dinsdag 3 december 2002 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Can you spel K-A-N-S-L-O-O-S?
Fanboy...
Vooralsnog heeft Microsoft het meeste geld.. En met geld krijg je alles gedaan in de gamesbizz..
RARE bijv..Die ontwikkelt alleen nog maar voor de XBOX en de XBOX heeft ook het record gebroken qua meeste games in ontwikkeling.\
Dus........
quote:Goede keuze maar als je dan met argumenten komt heeft de topic starter er meer aan
Op dinsdag 3 december 2002 15:13 schreef CloudStrife het volgende:
Koop een PS2!
quote:Volgens mij kan jij het woordje fanboy heel goed spellen
Fanboy...
Vooralsnog heeft Microsoft het meeste geld.. En met geld krijg je alles gedaan in de gamesbizz..
RARE bijv..Die ontwikkelt alleen nog maar voor de XBOX en de XBOX heeft ook het record gebroken qua meeste games in ontwikkeling.\
Dus........
quote:My thoughts exactly
Op dinsdag 3 december 2002 15:16 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Volgens mij kan jij het woordje fanboy heel goed spellen
Hij vraagt gewoon welke console hij moet kopen voor het type spelletjes dat hij graag speelt...
De XboX heeft vooral de goede shooters zoals hierboven al werd opgemerkt, en is qua racers en rpg ondergeschikt aan de PS2
De PS2 is sterk op het gebied van de racers en rpgs, en heeft ook enkele leuke shooters. Weliswaar minder dan de XboX, maar de XboX heeft in verhouding veel minder RPGs en racers dan PS2 shooters (kammewattus )
De PS2 lijkt dan de meest geschikte keuze, maar lees er nog wat meer over zou ik aanraden net als de anderen...
het ligt gewoon aan de games...
maarja voor MGS2 hoef je geen ps2 meer te kopen.
komt ook op de X-doos en ziet er dan waarschijnlijk beter uit....
Kortom: ook voor racegames hoeft de Xbox totaal niet onder te doen voor de PS2. Het enige genre wat op het moment niet zo goed is, is RPG. Maar met kijken we even naar de RPGs die komen:
» Baldur's Gate: Dark Alliance RPG 31-Jan-2003 22-Oct-2002 Released US
» Dungeons & Dragons Heroes RPG 28-Feb-2003 25-Feb-2003
» Elder Scrolls III: Morrowind RPG 22-Nov-2002 07-Jun-2002 Released
» Enclave RPG 18-Jul-2002 30-Jul-2002 Released
» Fate RPG TBA TBA On hold
» Fatherdale RPG TBC TBC Rumoured
» Gaia Blade RPG TBA TBA
» Gladius RPG TBA 30-May-2003
» Gothic II RPG TBC TBC Rumoured
» Infiltrator: Shadow Wars RPG TBA TBA
» Legend of the Sun RPG TBA TBA
» Metal Dungeon RPG 06-Dec-2002 17-Dec-2002
» Nightcaster RPG 30-May-2002 25-Jan-2002 Released
» Sea Dogs II RPG TBA TBA
» Shenmue II RPG 21-Mar-2003 29-Oct-2002 Released US
» Star Wars: Knights of the old Republic RPG TBA TBA
» Sudeki RPG 12-Dec-2003 TBA
» The Lost RPG TBA 28-Mar-2003
En dan staat de meest fantastische game Fable, er nog niet tussen...
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 03-12-2002 15:30]
quote:No offence, maar PGR zuigt, Sega GT2002 zuigt iets minder...
Met welke racers, behalve GT3, is de PS2 dan zo goed? GT3 is de koning, maar Project Gotham Racing en Sega GT 2002 en Moto GP zijn knappe staaltjes werk. In Januari komt Racing Evoluzione / APEX uit, en die wordt onder de race-fans met luid gejuich ontvangen.
Kortom: ook voor racegames hoeft de Xbox totaal niet onder te doen voor de PS2. Het enige genre wat op het moment niet zo goed is, is RPG. Maar met kijken we even naar de RPGs die komen:» Baldur's Gate: Dark Alliance RPG 31-Jan-2003 22-Oct-2002 Released US
» Dungeons & Dragons Heroes RPG 28-Feb-2003 25-Feb-2003
» Elder Scrolls III: Morrowind RPG 22-Nov-2002 07-Jun-2002 Released
» Enclave RPG 18-Jul-2002 30-Jul-2002 Released
» Fate RPG TBA TBA On hold
» Fatherdale RPG TBC TBC Rumoured
» Gaia Blade RPG TBA TBA
» Gothic II RPG TBC TBC Rumoured
» Infiltrator: Shadow Wars RPG TBA TBA
» Legend of the Sun RPG TBA TBA
» Metal Dungeon RPG 06-Dec-2002 17-Dec-2002
» Nightcaster RPG 30-May-2002 25-Jan-2002 Released
» Sea Dogs II RPG TBA TBA
» Shenmue II RPG 21-Mar-2003 29-Oct-2002 Released US
» Star Wars: Knights of the old Republic RPG TBA TBA
» Sudeki RPG 12-Dec-2003 TBA
» The Lost RPG TBA 28-Mar-2003En dan staat de meest fantastische game Fable, er nog niet tussen
» Breath of Fire V: Dragon Quarter RPG TBA TBA
» Dual Hearts RPG TBA 23-Sep-2002 Released US
» Dungeons and Dragons Heroes RPG 28-Feb-2003 25-Feb-2003
» Enclave RPG TBA TBA
» Evergrace 2 RPG TBA TBA
» Final Fantasy X RPG 23-May-2002 20-Dec-2001 Released
» Final Fantasy XII RPG TBA TBA
» Grandia Xtreme RPG TBA 30-Sep-2002 Released US
» King's Field: The Ancient City RPG 24-Jan-2003 28-Mar-2002
» Kingdom Hearts RPG 15-Nov-2002 17-Sep-2002 Released
» Legaia 2: Duel Saga RPG 11-Oct-2002 01-Oct-2002 Released
» Legend of Alon D'ar RPG 29-Nov-2002 05-Dec-2001 Released
» Popolocrois III RPG TBA TBA
» Shadow Hearts RPG 19-Apr-2002 14-Dec-2001 Released
» Shadow Tower Abyss RPG TBA TBA
» Star Ocean: Till the End of Time RPG TBA TBA
» Suikoden III RPG TBA 22-Oct-2002 Released US
» Summoner 2 RPG 01-Nov-2002 23-Sep-2002 Released
» Tsugunai: Atonement RPG N/A 28-Nov-2001 Released
» Wild Arms 3 RPG 31-Jan-2003 15-Oct-2002 Released US
» Wizardry: The Forsaken Land RPG 17-Oct-2002 20-Dec-2001 Released
» Xenosaga RPG 28-Feb-2003 TBA
PS2 RPG's, IMO een stuk aantrekkelijker dan de upcoming XBox RPG's...
Maarre, dat IMO (in my opinion voor de leken) is het belangrijkste in dit hele verhaal :
Het is allemaal een kwestie van smaak, topicstarter, kijk even op
Daar staan alle spellen die er zijn of komen gaan voor alle consoles, trek er een avondje voor uit, lees reviews/previews, en maak je keuze
quote:Is dat zow?
Op dinsdag 3 december 2002 15:33 schreef twi het volgende:
Eigenlijk snap ik niet dat ik hier nog advies geef, aangezien na de koop van de console, de enige uitgave die 'ie gaat maken besteed zal worden aan een modchip
En waarom noem je eigenlijk alleen XBOX games op?
quote:En even als aanvulling
Op dinsdag 3 december 2002 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
No offence, maar PGR zuigt, Sega GT2002 zuigt iets minder...
En de beste racer van het moment IMO is PS2 exclusive Burnout 2.....» Breath of Fire V: Dragon Quarter RPG TBA TBA
» Dual Hearts RPG TBA 23-Sep-2002 Released US
» Dungeons and Dragons Heroes RPG 28-Feb-2003 25-Feb-2003
» Enclave RPG TBA TBA
» Evergrace 2 RPG TBA TBA
» Final Fantasy X RPG 23-May-2002 20-Dec-2001 Released
» Final Fantasy XII RPG TBA TBA
» Grandia Xtreme RPG TBA 30-Sep-2002 Released US
» King's Field: The Ancient City RPG 24-Jan-2003 28-Mar-2002
» Kingdom Hearts RPG 15-Nov-2002 17-Sep-2002 Released
» Legaia 2: Duel Saga RPG 11-Oct-2002 01-Oct-2002 Released
» Legend of Alon D'ar RPG 29-Nov-2002 05-Dec-2001 Released
» Popolocrois III RPG TBA TBA
» Shadow Hearts RPG 19-Apr-2002 14-Dec-2001 Released
» Shadow Tower Abyss RPG TBA TBA
» Star Ocean: Till the End of Time RPG TBA TBA
» Suikoden III RPG TBA 22-Oct-2002 Released US
» Summoner 2 RPG 01-Nov-2002 23-Sep-2002 Released
» Tsugunai: Atonement RPG N/A 28-Nov-2001 Released
» Wild Arms 3 RPG 31-Jan-2003 15-Oct-2002 Released US
» Wizardry: The Forsaken Land RPG 17-Oct-2002 20-Dec-2001 Released
» Xenosaga RPG 28-Feb-2003 TBAPS2 RPG's, IMO een stuk aantrekkelijker dan de upcoming XBox RPG's...
Maarre, dat IMO (in my opinion voor de leken) is het belangrijkste in dit hele verhaal :
Het is allemaal een kwestie van smaak, topicstarter, kijk even op
Daar staan alle spellen die er zijn of komen gaan voor alle consoles, trek er een avondje voor uit, lees reviews/previews, en maak je keuze
Kingdom Hearts deel 2
Final Fantasy X-2
en uiteindelijk misschien Final Fantasy VII-2
Ik heb een PS2 gehad en deze geruild voor een Xbox en daar nog geen dag spijt van gehad. De Xbox is grafisch stukken beter, vooral als je versies vergelijkt van multiformat games zal de Xbox er steeds mooier en sneller uitzien. Verder zitten er fantastische games in de line-up.
De PS2 is nog steeds een goede optie maar ik vind 'm toch wel enigszins verouderd.
quote:Dat is dan jouw persoonlijke mening
Op dinsdag 3 december 2002 15:44 schreef Dutchguy het volgende:
PGR zuigt? HUH? In welk universum is dat dan?Ik heb een PS2 gehad en deze geruild voor een Xbox en daar nog geen dag spijt van gehad. De Xbox is grafisch stukken beter, vooral als je versies vergelijkt van multiformat games zal de Xbox er steeds mooier en sneller uitzien. Verder zitten er fantastische games in de line-up.
De PS2 is nog steeds een goede optie maar ik vind 'm toch wel enigszins verouderd.
Ik heb alle Nextgen consoles ... en ik heb de meeste spellen voor de PS2 en ik speel er ook nog eens het meest op... terwijl ik helemaal niet bewust een fanboy ben... Ik bedoel Halo ruled hard... maar Fifa2003 loopt veeeel lekkerder op de PS2...
nee voor dat de Xbox de PS2 heeft ingehaald zijn we 2 jaar verder... en goh dan zullen de geruchten over de PS3 de kop wel opsteken
quote:Die zijn er al
Op dinsdag 3 december 2002 15:50 schreef www.vantschip.com het volgende:nee voor dat de Xbox de PS2 heeft ingehaald zijn we 2 jaar verder... en goh dan zullen de geruchten over de PS3 de kop wel opsteken
quote:En weer zo'n XBOX is the greatest figuur
Fanboy...
Dus........
XBOX mag dan misschien wel de meeste spellein ontwikkeling hebben dat wil absoluut niet zeggen dat ze de beste spellen hebben. Bij nintendo en Sony ben je er gewoon van verzekerd dat er hele goede spellen uitkomen terwijl de XBOX wat mij betreft nog steeds ver achter blijft. FPS spellen speel ik sowieso niet op een console (daarom is de XBOX al niks voor mij, HALO heb ik 2 keer gespeeld en vind ik werkeleijk geen flikker aan).
Misschien dat de XBOX ooit nog eens aantrekkelijk gaat worden om te kopen maar microsoft probeert al wanhopig die dingen aan de man te brengen (getuige de actie dat je er nu 2 spellen bij krijgt).
Liever 1 goede game dan 10 klotegames
quote:Dan is het inderdaad goed om een console met een groeimarkt te kopen.
Op dinsdag 3 december 2002 15:30 schreef CaptainMiller het volgende:
Een ps2 niet kopen omdat ie ouder is vindt ik trouwens een van de zwakste argumenten.Games groeien op een console.
@Topicstarter:Koop de console met de games die je het meeste trekken.
quote:Hij heeft anders ook een NGC. Ik zou willen zeggen: look who's talking
Op dinsdag 3 december 2002 15:59 schreef erikh het volgende:
En weer zo'n XBOX is the greatest figuurjammer hoor.
quote:Ohja? Dus Sega, Rare en alle andere developers maken voor jou geen interessante games?
XBOX mag dan misschien wel de meeste spellein ontwikkeling hebben dat wil absoluut niet zeggen dat ze de beste spellen hebben. Bij nintendo en Sony ben je er gewoon van verzekerd dat er hele goede spellen uitkomen terwijl de XBOX wat mij betreft nog steeds ver achter blijft.
quote:Probeer het wat vaker, zonder de vooroordelen die je blijkbaar hebt
FPS spellen speel ik sowieso niet op een console (daarom is de XBOX al niks voor mij, HALO heb ik 2 keer gespeeld en vind ik werkeleijk geen flikker aan).
quote:Wat is er slecht aan goede aanbiedingen? Sony laat mij uitwijken naar particuliere verkoop van de PS2 door een IMO belachelijk hoge prijs van 264,95 te vragen en is dan niet eens compleet (lees: je kunt games niet saven en om online te gamen moet je een adapter kopen).
Misschien dat de XBOX ooit nog eens aantrekkelijk gaat worden om te kopen maar microsoft probeert al wanhopig die dingen aan de man te brengen (getuige de actie dat je er nu 2 spellen bij krijgt).
quote:Hmmm..........bijna allemaal spellen die ook op de PC zijn te krijgen
Op dinsdag 3 december 2002 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Guttegut, het fanboygehalte is weer eens om van te kotsen..Als je een FPS fan bent zou ik 100% voor de XBOX gaan.
Op de PS2 zijn niet echt heel veel goeie FPS games. MoH is een van de weinige..code:DIt is wat er al uit is en wat er in 2003 aankomt aan FPS games.XBOX heeft/krijgt:
» Asylum
» Breed
» Counter-Strike
» DOOM III
» Dreadnoughts
» DX2: Invisible War
» Far Cry
» Halo 2
» Halo Online
» Halo: Combat
» Mace Griffin Bounty Hunter
» Medal of Honor: Frontline
» New World Order
» Return to Castle Wolfenstein
» Serious Sam
» Shayde: Monsters vs Humans
» Shoot to Kill
» Shrapnel
» Sniper: Path of Vengeance
» Soldier of Fortune II
» Stalingrad
» Timesplitters 2
» Turok Evolution
» Unreal Championship
» X10
» XIII.
Vooral HALO 2 en XIII (Lees: 13) zijn om van te smullen.
HALO en Unreal Championship zijn ook ongelooflijk mooi en al te verkijgen..
quote:Unreal Championship heeft nog meer framedrops als Doom III op een 486....
HALO en Unreal Championship zijn ook ongelooflijk mooi en al te verkijgen. .
Aanrader voor de Xbox, hoewel niet echt goede reviews gekregen: NHL Hitz! Lekker snelle Fun-NHL spel á la NBA jam. Heel cool met multiplayer.
quote:Ik heb ze zelf alledrie geprobeerd en heb de ps2 en de gamecube thuis staan, XBOX vond ik niks
Op dinsdag 3 december 2002 16:08 schreef twi het volgende:[..]
Hij heeft anders ook een NGC. Ik zou willen zeggen: look who's talking
[..]Ohja? Dus Sega, Rare en alle andere developers maken voor jou geen interessante games?
[..]Probeer het wat vaker, zonder de vooroordelen die je blijkbaar hebt
[..]Wat is er slecht aan goede aanbiedingen? Sony laat mij uitwijken naar particuliere verkoop van de PS2 door een IMO belachelijk hoge prijs van 264,95 te vragen en is dan niet eens compleet (lees: je kunt games niet saven en om online te gamen moet je een adapter kopen).
Sega wel, die maakt ze overigens ook voor alle consoles, RARE ben ik nooit een fan van geweest
Zoals ik al zei ik heb ze een paar keer geprobeerd en de xbox is niks voor mij
Goede aanbiedingen is niks mis mee maar het geeft wel aan dat ze die dingen niet echt kwijtraken. Microsoft probeert zo vreselijk hard de XBOX erdoorheen te drukken maar het lukt e nog niet zoals ze zouden willen (ja, in amerika maar niet in europa en japan)
Noem mij eens 1 goed spel voor de XBOX wat geen FPS is en wat ook niet op een andere console te krijgen is, ik zal eens in de winkel kijken dan en meld later hier wel wat ik er van vindt. Misschien dat ik dan mijn mening bij stel maar dan moet ik wel overtuigd zijn en alleen mooiere graphics overtuigen mij niet.
quote:MOH: Frontline komt ook naar Xbox
Op dinsdag 3 december 2002 14:40 schreef Andymann het volgende:
Hi,Ik speel graag PC games zoals Battlefield, Mohaa, RTCW =3d shooters of CC etc. Ik bezit al een PS en speel op de PS veel Races en Rpg. Maar nu wil ik een XBOS of een PS2 kopen. Welke console heeft daarin nu of in de toekomst de juiste games die ikwil spelen. Bijv nu heeft PS2 ook Mohaa en waarom niet de xbos ? Komen er ook de betere 3d shooters ook op de xbos of alleen maar op de PC en PS2.
Dus welke console moet ik nu kopen het gaat mij niet om het geld of de specs.
Mvg,
quote:??GTA Vice City, MGS2, GT3 anyone??
Op dinsdag 3 december 2002 16:21 schreef DaMayan het volgende:
Ik vind de PS2 eigenlijk al achterhaald. Lelijke graphics en slechte games.
I
Ik ben gamecoder, bezig aan PS2-spel.
PS2 is een bitch om te programmeren maar een leuk apparaat om in huis te hebben imho.
Daarentegen heb ik gisteren lekker een Dreamcast gekocht omdat die
a) nu spotgoedkoop zijn (100 euro voor een DC met 2 controllers, mem.unit en 10 spellen)
b) veel spellen (met name spellen als DOA3) best behoorlijk goed eruit zien - zeker als je het vergelijkt met de eerste generaties PS2-spellen.
c) spellen geen ruk kosten. (20 euro is niet veel vergeleken met andere consoles)
d) er plenty spellen voor uitgebracht zijn.
Hey, flame me, maar voorlopig heb ik voor hel weinig geld een superfijne console aan m'n videobeamer hangen met veel spellen :-)
Ga 's rekenen - koop een XBox a 250 euro, 15 spellen erbij (wat kost die zooi - 70 euro per spel ofzo ?) = 1300 euro...
3000 gulden zo'n beetje dus.
Ga 't aantal uren dat je erop speelt eens verhouden tot het geld - dan ben je ongeveer evenveel kwijt per uur als dat je naar de bios zou gaan...
Naja, just my 2 cents,
dit is een van de afwegingen die ik maak.
quote:
??GTA Vice City, MGS2, GT3 anyone??
quote:Tja en persoonlijk hou ik niet echt van de GT serie. Best mooi altijd maar qua race-gevoel en fun gehalte vooral scoren ze bij mij niet zo hoog.
Voor multiplayer ook veel leukere spellen vind ik. En daar koop je, vind ik, eigenlijk een console voor. Zodat je met zn allen achter de tv tegen elkaar kan gaan blasten/racen/vechten/sporten. RPGs of FPS die je alleen speelt kan je net zo goed op je PC doen.
quote:Inderdaad, die Hitz is echt cool. Tis alleen niet leuk als je tegen iemand speelt die het nooit gedaan heeft en tegen de computer wordt je het een beetje zat
Aanrader voor de Xbox, hoewel niet echt goede reviews gekregen: NHL Hitz! Lekker snelle Fun-NHL spel á la NBA jam. Heel cool met multiplayer.
Als je de PS2 exclusive games belangrijk vindt koop je een PS2. (GTA, GT, FF etc.)
Als je de NGC exclusive games belangrijk vindt koop je een NGC (Mario, RE, Metroid Prime, Starfox etc.)
Als je de XBOX exclusive games belangrijk vindt koop je een XBOX (Blinx, Sega GT, Halo (2), Doom III etc.)
Als je een echte gamer bent ga je niet lopen zeiken en koop je alle consoles waarop je de spellen wilt spelen. De prijs van de console is het geld ook helemaal niet. Zo heb ik een XBOX maar voor het geld dat ik al aan games heb uitgegeven had ik een NGC en een PS2 kunnen kopen. Lekker belangrijk allemaal.
Ik ben zelf een graphics gek dus voor mij is de PS2 minder omdat ik de gfx matig vind. Maar tuurlijk zijn er kick-ass games op dat ding. Ik wil ook best GT3 en GTA Vice city spelen maar ik ga er net geen PS2 voor aanschaffen. Wel een NGC binnenkort voor naast mijn Dreamcast en XBOX. Koop gewoon de console waar de meeste spellen op zijn (en gaan komen) die jij tof vind en laat het fanboygezeik voor wat het is: fanboygezeik.
En tenslotte: kopieren is HEEEEEEEEEEEEEEEEL zielig
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:59 schreef erikh het volgende:
En weer zo'n XBOX is the greatest figuurjammer hoor.
quote:Welk spel?!
Op dinsdag 3 december 2002 16:23 schreef erikh het volgende:Zoals ik al zei ik heb ze een paar keer geprobeerd en de xbox is niks voor mij
quote:Alleen in Japan dus..In de UK is de XBOX de GC al voorbij en in Australie is het zelfs de meest verkochte console van de laatste maand.
Goede aanbiedingen is niks mis mee maar het geeft wel aan dat ze die dingen niet echt kwijtraken. Microsoft probeert zo vreselijk hard de XBOX erdoorheen te drukken maar het lukt e nog niet zoals ze zouden willen (ja, in amerika maar niet in europa en japan)
quote:Splinter Cell.
Noem mij eens 1 goed spel voor de XBOX wat geen FPS is en wat ook niet op een andere console te krijgen is
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Unreal Championship heeft nog meer framedrops als Doom III op een 486....
quote:Afgezien van Timesplitters 2 is het allemaal bagger wat je daar opnoemt.
Op dinsdag 3 december 2002 16:11 schreef Demon-Hunter het volgende:
Ow jah, Daggla, je vergeet Timesplitters 2 op de PS2, evenals Quake 3, Unreal Tournament, Red Faction, Red Faction 2, etc..
quote:Lul niet F-A-N-B-O-Y die je bent
Afgezien van Timesplitters 2 is het allemaal bagger wat je daar opnoemt.
quote:God mag weten hoeveel plezier ik met RF heb gehad
Op dinsdag 3 december 2002 19:17 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Ga je die stelling ook nog ff onderbouwen? Bronvermelding?!
[..]Afgezien van Timesplitters 2 is het allemaal bagger wat je daar opnoemt.
.
quote:En TS2 is er ook op de Xbox
Op dinsdag 3 december 2002 19:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Afgezien van Timesplitters 2 is het allemaal bagger wat je daar opnoemt..
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:41 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Lul niet F-A-N-B-O-Y die je bent
quote:Maar dan natuurlijk nog mooier en sneller!
Op dinsdag 3 december 2002 19:57 schreef twi het volgende:[..]
En TS2 is er ook op de Xbox
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:25 schreef Dutchguy het volgende:[..]
en is dan natuurlijk nog mooier en sneller!
PC spellen worden niet vaak echt goed geoptimaliseerd (id software daargelaten) omdat er zoveel verschillende typen zijn, en ook omdat er 6 maanden later wel een PC is die hem hoe dan ook toch wel vloeiend kan draaien. Bij de XBox is dat niet zo, er is gewoon één duidelijke specificatie - met krachtiger beeld en geluid dan welke concurrent dan ook. Verder specs die nogal afwijken van normale PCs, zoals DDR400 geheugen en AMD's Hypertransport als bus.
Daarnaast is de kwaliteit van de hardware gewoon het beste - vergeleken met de andere consoles voelen de controllers, pluggen en knoppen gewoon edel aan.
Check dit maar ns
Tsssssssk
quote:Topic starter is inderdaad erg geintresseerd in het copieren van xbox spellen...
Op dinsdag 3 december 2002 20:52 schreef Robhimself het volgende:
Jongens, stop maar met advies geven aan de topic-starter.Check dit maar ns
Tsssssssk
quote:Nee joh, neem een Xbox
Op dinsdag 3 december 2002 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zeg..Koop een ps 2..
Noot: ik heb geen PS2 zelf en ik doe dit dus ook niet.
Ik zou zeggen koop een PS2, kopieer je de tering en laat de echte gamers maar met rust.
quote:Lees een willekeurige review....
Ga je die stelling ook nog ff onderbouwen? Bronvermelding?!
iedereen die een console heeft gekocht wil alleen maar horen dat zijn console de grote winnaar is want o wee als zij de verkeerde console toch eens zouden hebben.
ik heb hier een ps2 een cube en zeer binnekort ook een xbox,dus gaan julie sukkels maar lekker flamen maar voor mij maakt het niks uit welk spel uitkomt...ik kan ze allemaal spelen.
dus respecteer eens elkaar meningen zonder geflame,tot die tijd zij diegene gewoon sukkels.
en diegene die wel zonder geflame andermans mening kan aanhoren,dat zijn nou de goede gamers.
alleen jammer dat iemand weer wat van dat geflame moet zeggen,leer het toch eens.....
Maar nog gemist: topicstarter kan zijn randapp. van de ps1 (op memorycard na) fijn gebruiken op de PS2.
Tenzij volledig aan gort gespeeld natuurlijk, maar da's logisch.
quote:Xbox de grote verliezer?! Hmm niet echt volgens de volgende artikelen:
http://xbox.ign.com/articles/380/380934p1.html
http://www.europemedia.net/shownews.asp?ArticleID=13585
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |