twitter:GilbertFireDept twitterde op zondag 18-09-2016 om 04:55:32Single engine plane crashed into home. Firefighters fighting the fire and searching for victims. 400 block E Baylor https://t.co/nbQAlkcBR9 reageer retweet
Geef ik je groot gelijk in. Die militaire interventies hebben meer slechts dan goeds gedaan.quote:Op zondag 18 september 2016 06:12 schreef Oversight het volgende:
[..]Vast wel, ...tientallen jaren nadat de US stopt met andere landen bombarderen.
Ja, want dit was Abu Bin Boemboem met een sportvliegtuigje die het voorzien had op de miltaire basis in de schuur van iemand.quote:Op zondag 18 september 2016 06:12 schreef Oversight het volgende:
[..]Vast wel, ...tientallen jaren nadat de US stopt met andere landen bombarderen.
quote:Op zondag 18 september 2016 06:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, want dit was Abu Bin Boemboem met een sportvliegtuigje die het voorzien had op de miltaire basis in de schuur van iemand.
quote:Op zondag 18 september 2016 06:54 schreef zeer het volgende:
Waarom spendeer jij de meeste nachten met het openen van allemaal topics met niet zo hele relevante gebeurtenissen in Amerika?
Dat dacht ik in de eerst instantie van 9/11 ook, mijn eerste gedachte was dan ben je wel blind als je een hele wolkenkrabber niet zietquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 06:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, want dit was Abu Bin Boemboem met een sportvliegtuigje die het voorzien had op de miltaire basis in de schuur van iemand.
Zijn de mods nog niet wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |