abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165678071
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef Eagleone het volgende:

[..]

Je moet het loslaten man,
ik zit in precies dezelfde situatie als jou.
The real thing of niets, als ik een leuke meid ontmoet moet het wel echte liefde zijn.
Maar geloof mij, als jij je pik achterna loopt vind je die niet, je gaat alleen jezelf veel pijn doen en hoemeer tijd jij erin steekt en energie hoe erger die pijn zal worden.
Misschien ontmoet je wel een neukpartnertje maar in denk dat je in de tijd teleurgesteld gaat worden en dat diegene als die geen respect heeft voor jou je heel veel pijn kan bezorgen.

Dus... nogmaals... IK DENK dat het beste is om het los te laten en gewoon lekker aan jezelf te werken. zoals ik al zei sex is energie.. als het een verslaving is geworden is die energie uit balans en zuigt het je leeg.. daarom heb je mensen die verslaafd zijn.. aan drugs.. alcohol.. maar ook seks..net als roken.. wat doen mensen als ze gestrest worden? ze gaan roken... leer om het weer in BALANS te krijgen leer om jezelf weer onder controle te krijgen.

Dit is veel belangrijker als een meid ontmoeten.

First things first!

En misschien komt die meid dan nog wel, je moet nooit je dromen verliezen ;)
Met echte liefde leg je de lat wel heel hoog. Mensen in een relatie weten vaak het eerste jaar nog niet of het echte liefde is.
pi_165678118
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met echte liefde leg je de lat wel heel hoog. Mensen in een relatie weten vaak het eerste jaar nog niet of het echte liefde is.
Hangt er vanaf waarom iemand in jou leven gekomen is
pi_165678353
Ik weet wel als ik voor iemand zou gaan is het 100 % alles of niets en ik verwacht hetzelfde terug, Zo niet? dan blijf ik wel liever me hele leven alleen

Ik ben geen scharrelkip of losseflodder
pi_165678396
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:48 schreef Eagleone het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waarom iemand in jou leven gekomen is
Oh je gelooft in het lot?
pi_165678422
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:58 schreef Eagleone het volgende:
Ik weet wel als ik voor iemand zou gaan is het 100 % alles of niets en ik verwacht hetzelfde terug, Zo niet? dan blijf ik wel liever me hele leven alleen

Ik ben geen scharrelkip of losseflodder
Ik denk dat je er dan wel meteen veel druk op legt.
pi_165678451
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh je gelooft in het lot?
precies ja het lot!
  donderdag 6 oktober 2016 @ 18:34:21 #282
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165793525
Vrouwen, kunnen nog geen landkaart "lezen" maar zouden het liefst de wereld regeren. Dat zou me een zooitje worden! Moesten er atoombommen gedropt worden op bv Moskou zou geen vrouw het doel weten te vinden!

Lees de bijbel eens goed. Alles was goed, het paradijs was ons. En dan moet die Eva natuurlijk weer zo stom zijn en van die appel eten en Adam er ook van laten proeven.
Ik zie het zo, de man is geschapen (en liefst ook nog groot geschapen) en het werk was af. Maar ... daar was ook de vrouw, die in alles de mindere was van de man. Kracht, jachtinstinct intellect, wiskundig, technisch etc etc inzicht. Kortom, de man was en had alles, de vrouw niets. Dus een foutje, wat toen opgelost werd: de sex werd uitgevonden. En de vrouw kreeg een kutje en leerde hoe dat kutje zo duur mogelijk te verkopen, direct (geld en rijkdom of per nacht of als vaste partner) of indirect door met sex de mannen en de wereld te manipuleren (bussinessleven: vrouw neukt zich omhoog!)
Dat werkt van haar 15-de jaar tot hooguit 40. daarna verliest ze het van haar jongere "zusters" meestal al veel vroeger dan op haar 40 ste.
En dat is al ´n miljoen of zo jaren zo, en dat verandert echt niet omdat we de laatste 50 jaren wat losgeslagen feministes hebben, waarvan de meesten nu al zelf toegeven dat de feministische golf hun meer kwaad dan goeds heeft gebracht.
En dan hebben we het nog over het vrouwvriendelijke Westen. Maar kijk eens verder wat er in de wereld gebeurt ............

En dan zijn er toch nog vrouwen die persee in mannen en hun specifieke mannelijke eigenschappen een vijand zien, willen zien! Mannen, kijken jullie verder dan je neus lang is, kjk en ga eens de wereld in, buiten de EU. Of begin al maar eens in de oostblok landen die bij de EU zijn. Westers maar zelfs daar al een heel andere situatie dan NL Dld en B.
Verruim je blik, dan zie je de werkelijkheid van de wereld en niet de werkelijkheid van Lutjebroek of zo. Kijk eens naar de realiteit in heel Zuid Oost Azie incl China (totaal 2 miljard mensen), de Arabische wereld, Afrika, de voormalige Sovjet Unie. En wat dacht je van N en Z Amerika. N Amerika regeert het geld, en wie heeft dat vooral .... juist, de man.
En kom niet met de uitzonderingen als Oprah Winfrey en de een of andere actrice.

^O^ ^O^ ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door LeesFoknl op 06-10-2016 18:42:08 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165796028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Vrouwen, kunnen nog geen landkaart "lezen" maar zouden het liefst de wereld regeren. Dat zou me een zooitje worden! Moesten er atoombommen gedropt worden op bv Moskou zou geen vrouw het doel weten te vinden!

Lees de bijbel eens goed. Alles was goed, het paradijs was ons. En dan moet die Eva natuurlijk weer zo stom zijn en van die appel eten en Adam er ook van laten proeven.
Ik zie het zo, de man is geschapen (en liefst ook nog groot geschapen) en het werk was af. Maar ... daar was ook de vrouw, die in alles de mindere was van de man. Kracht, jachtinstinct intellect, wiskundig, technisch etc etc inzicht. Kortom, de man was en had alles, de vrouw niets. Dus een foutje, wat toen opgelost werd: de sex werd uitgevonden. En de vrouw kreeg een kutje en leerde hoe dat kutje zo duur mogelijk te verkopen, direct (geld en rijkdom of per nacht of als vaste partner) of indirect door met sex de mannen en de wereld te manipuleren (bussinessleven: vrouw neukt zich omhoog!)
Dat werkt van haar 15-de jaar tot hooguit 40. daarna verliest ze het van haar jongere "zusters" meestal al veel vroeger dan op haar 40 ste.
En dat is al ´n miljoen of zo jaren zo, en dat verandert echt niet omdat we de laatste 50 jaren wat losgeslagen feministes hebben, waarvan de meesten nu al zelf toegeven dat de feministische golf hun meer kwaad dan goeds heeft gebracht.
En dan hebben we het nog over het vrouwvriendelijke Westen. Maar kijk eens verder wat er in de wereld gebeurt ............

En dan zijn er toch nog vrouwen die persee in mannen en hun specifieke mannelijke eigenschappen een vijand zien, willen zien! Mannen, kijken jullie verder dan je neus lang is, kjk en ga eens de wereld in, buiten de EU. Of begin al maar eens in de oostblok landen die bij de EU zijn. Westers maar zelfs daar al een heel andere situatie dan NL Dld en B.
Verruim je blik, dan zie je de werkelijkheid van de wereld en niet de werkelijkheid van Lutjebroek of zo. Kijk eens naar de realiteit in heel Zuid Oost Azie incl China (totaal 2 miljard mensen), de Arabische wereld, Afrika, de voormalige Sovjet Unie. En wat dacht je van N en Z Amerika. N Amerika regeert het geld, en wie heeft dat vooral .... juist, de man.
En kom niet met de uitzonderingen als Oprah Winfrey en de een of andere actrice.

^O^ ^O^ ^O^
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Al een tijd niet zoveel onzin in 1 post gelezen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165798595
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:34 schreef LeesFoknl het volgende:

^O^ ^O^ ^O^
Hebben we onze dorpsgek weer die is blijven steken in de jaren '50.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165801021
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hebben we onze dorpsgek weer die is blijven steken in de jaren '50.
Goede samenvatting.
  Moderator donderdag 6 oktober 2016 @ 22:29:32 #286
441859 crew  Lenny77
pi_165801411
Echt... LeesFoknl...
Wat een enorme onzin.
Met het risico om natuurlijk weer een oude feministe te worden genoemd maar waar je niet omheen kan kijken:
De mannen maken er sinds het begin der tijden een zooi van!
Kijk de statistieken maar eens na. Hoeveel % van de gevangenen zijn mannen tov de vrouwen? Hoeveel mannen vermoorden hun partners of kinderen tov vrouwen? Hoeveel mannen misbruiken kinderen tov vrouwen? Hoeveel verkeersslachtoffers vallen er door mannen tov vrouwen? Enz enz...
Kom op.. De man heeft ondertussen maar 1 ding bewezen: alles draait om ego en macht. En jullie zijn slaaf van jullie hormonen en jullie superioriteitsgevoel.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:04:38 #287
450228 LeesFoknl
pi_165826903
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Al een tijd niet zoveel onzin in 1 post gelezen.
:Y :Y :Y
Ja, als je iets doet moet je het ook goed doen.
Trouwens ik ken nog iemand die men Godshandje (of ook wel gouden handje) noemt. Moet de beste masturbaatster (zeg je dat zo?) van het dorp zijn geweest in "haar" tijd. Heeft het halve dorp (de mannelijke helft, sorry dames) tot ongekende orgasmes gebracht. Zij heeft zeker wel haar plaatsje in de hemel verdient!
Helaas heeft ze nu vliegende reumatische artritis en slijt ze haar dagen in het bejaardenhuis, achter de geraniums, dromend van de mooie tijd van weleer. Haar laatst gesproken en eens nagevraagd, ze zei: ik heb van geen enkele handjob ooit een seconde spijt gehad, zou mijn leven precies zo weer leven! De levenswijsheid van een 94 jarige dame!
Misschien iets om over na te denken jonge dames( hier ook lezend).

O-) :Y :O
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:11:31 #288
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165826930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Trouwens ik ken nog iemand die men Godshandje (of ook wel gouden handje) noemt. Moet de beste masturbaatster (zeg je dat zo?) van het dorp zijn geweest in "haar" tijd. Heeft het halve dorp (de mannelijke helft, sorry dames) tot ongekende orgasmes gebracht. Zij heeft zeker wel haar plaatsje in de hemel verdient!
Helaas heeft ze nu vliegende reumatische artritis en slijt ze haar dagen in het bejaardenhuis, achter de geraniums, dromend van de mooie tijd van weleer. Haar laatst gesproken en eens nagevraagd, ze zei: ik heb van geen enkele handjob ooit een seconde spijt gehad, zou mijn leven precies zo weer leven! De levenswijsheid van een 94 jarige dame!

Wat zou ik jou graag van een flatgebouw willen werpen, zeg. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:13:18 #289
450228 LeesFoknl
pi_165826935
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
Echt... LeesFoknl...
Wat een enorme onzin.
Met het risico om natuurlijk weer een oude feministe te worden genoemd maar waar je niet omheen kan kijken:
Kijk de statistieken maar eens na. Hoeveel % van de gevangenen zijn mannen tov de vrouwen? Hoeveel mannen vermoorden hun partners of kinderen tov vrouwen? Hoeveel mannen misbruiken kinderen tov vrouwen? Hoeveel verkeersslachtoffers vallen er door mannen tov vrouwen? Enz enz...
Kom op.. De man heeft ondertussen maar 1 ding bewezen: alles draait om ego en macht. En jullie zijn slaaf van jullie hormonen en jullie superioriteitsgevoel.
Lenny, het was ooit goed !! We leefden in het paradijs. Totdat die stomme trut die appel aannam van een slang, die met gespleten tong spreekt (slist). En toen is de ellende begonnen. Wie neemt nou iets aan van een slang. Heb je die al eens goed bekeken? Al eens goed in de ogen gekeken? Als die appel een diamant zou zijn geweest zou ik (en Adam ook niet, daar ben ik zeker van) die appel of diamant van een slang hebben aangenomen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:35:17 #290
450228 LeesFoknl
pi_165827001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
Echt... LeesFoknl...
Wat een enorme onzin.
Lenny, enige tijd geleden was er een Belgische psychiater op tv. Hij had met iets meer dan 100 moordenaars vaker en diepgaand gesproken. Moordenaars die hun vrouw, vriendin of vaste (vrouwelijke) partner hebben gedood! Nu, 95 van die iets meer dan 100 (meen 102) hadden die vrouw gedood in een opwelling, in een vlaag van woede. En zeiden erbij: had ze maar haar mond gehouden dan was het niet gebeurt. Want ik wilde en heb haar nooit iets aan willen doen.

De man heeft kracht, als ie die gebruikt om bv een vrouw af te zeiken, dus klappen te geven (en voor alle duidelijkheid, daar ben ik heel erg tegen, men moet gewoon niemand slaan !!) dan is dat fout, inacceptabel, moet gestraft worden.
Gebruikt de vrouw haar sterke kant, dus haar verbaal overwicht, tja, dat mag. Dat mag grenzeloos. Daar staan geen straffen op. Als man met veel sympathie voor het feminisme vind ik dat ook hierin gelijk gestarft meot worden. Lichamelijk geweld of verbaal geweld is in mijn ogen gelijk te betreuren. Komt nog bij het eeuwige gemanipuleer, het gebruiken van sex als beloniong en het onthouden van sex als bestraffing, en als feministe die gelijkheid van man en vrouw zegt na te streven, maar geen probleem heeft met de positieve "discriminatie" van vrouwen op velerlei gebied. Bijvoorbeeld bij banen en baantjes bij de overheid!

Feministes, ik heb een heel goede vriendin die was feministe. Maar die zegt zelf, mannen zijn (als ze het gaan doen) de betere. Kok, arts, chirurg, opvoeder, politie-agent, minister president Angela Merkel: wir schaffen das!, Hillary Clinton, slaat toch allemaal nergens op.

Het enige waar vrouwen echt goed in zijn is dagenlang praten, dus bv therapeute (maar dan wel alleen voor vrouwen) en Oprah Winfrey, en hoe heet die blonde Amerikaanse lesbische ook met haar eigen programma in Amerika uiteraard.
Zo gauw als er resultaat moet komen, efficientie bereikt moet worden is het toch echt een mannenwereld.

:N :N :N :N
pi_165827008
Wat een gelul.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:42:19 #292
450228 LeesFoknl
pi_165827029
Ik citeer van Lenny:

Kijk de statistieken maar eens na. Hoeveel % van de gevangenen zijn mannen tov de vrouwen?

Ja, dat komt oa doordat vrouwen veel beter kunnen liegen, makkelijk huilen (wel geen zout in hun tranen) en mannen hun vrouw nagenoeg nooit bij scheiding en zo hun vrouw aangeven voor geweld of seksueel misbruik tegen / van de kinderen.
Ook laten vrouwen zich graag onderhouden, verzorgen, en de mannen moeten maar zien hoe ze geld bijmekaar krijgen om dat alles, haar en gezin, te financieren.
Wie is dat beroemd Amerikaans acteurs koppel dat nu in scheiding ligt. Acht ge-adopteerde kinderen, 340 miljoen dollar rijk, en dag 1 bekendmaking scheiding door vrouw en dag 3 opeens: 2 jaar geleden zou hij in hun privee vliegtuig de kinderen geslagen hebben. Meen dat het Brad Pritt was met Jocelyn of Josefien, die met die dikke kont die ze heeft verzekerd voor 50 miljoen USD

~O> ~O> ~O>
pi_165831955
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Lenny, het was ooit goed !! We leefden in het paradijs. Totdat die stomme trut die appel aannam van een slang, die met gespleten tong spreekt (slist). En toen is de ellende begonnen. Wie neemt nou iets aan van een slang. Heb je die al eens goed bekeken? Al eens goed in de ogen gekeken? Als die appel een diamant zou zijn geweest zou ik (en Adam ook niet, daar ben ik zeker van) die appel of diamant van een slang hebben aangenomen.
Die Bijbel is door een vent bij elkaar verzonnen, dat weet je toch wel? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165843689
Maar jeesz wat smaakte die appel goed zeg!

Jongens... Waar gaat dit over? Mannen hebben gewoon vrouwen nodig in het leven.
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:02:50 #295
450228 LeesFoknl
pi_165851098
Ja, en wat hebben vrouwen nodig, geld? Zeg eens eerlijk! :?

Had overigens graag nog wat van topicstarter gehoord, of ie al wat concreets gedaan heeft met deze of andere adviezen om zijn doel te bereiken, deels te bereiken of in ieder geval aan te werken en dus korter bij het doel te komen.

:? :?
nb. Graag snel reageren topicstarter. Zie net een boodschap dat dit topic wordt gesloten over 6 bijdragen.
pi_165855657
Nee sorry, ik ben zo'n vrouw die goed verdient, een eigen koophuis en auto heeft ;) En dat betekent niet dat ik geen mannen in mijn leven (nodig) heb.

En ik denk zomaar dat dat andersom net zo goed geldt....
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:38:51 #297
450228 LeesFoknl
pi_165857344
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:03 schreef Eagleone het volgende:

[..]

precies ja het lot!
Zijn dat 2 homo´s, dat gezeiver over shakra. Daar geloof ik niet in, wel in Tsjakka !!
pi_165858636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat een mongooltje ben je ook als ik al jouw reacties lees :')
Ook in de andere topics vaak.
Maar goed, zo te lezen ga je ook vaak naar de hoeren, zegt ook wel een beetje hoe je in real life bent.
  zondag 9 oktober 2016 @ 20:50:33 #299
450228 LeesFoknl
pi_165859445
Hee, rustig aan, niet mongooltjes beledigen zeg !! En heb je wat tegen dames van Plezier (hoer klinkt zo negatief, ( meer iets voor gefrustreerden die uitdrukking, en tegen mannen die hen bezoeken?). Liever dat mannen met behoeftes als een gefrustreerd konijn rondrennen, dan kun je ze wat beter manipuleren en je eigen kut beter verkopen. Of liever dat er vrouwen worden lastig gevallen zoals in de duitse steden.
Overigens, je weet dat iedereen een beschermengel heeft, en dat er (meditatieve) methodes zijn om ermee in kontakt te treden? En dan kun je ook de naam vragen. Heb ik gedaan en als naam kreeg ik "Joy" door. Dus Angel Joy !! Zou dit nu echt toeval zijn? Geloof je in reincarnatie? Ook in niet-chronologische reincarnatie? Ik wel dus!
Mijn Angel Joy leidt mij mijn hele leven al, en als je mijn leven kende zou je zien hoeveel ongelooflijk geluk ik heb gehad in mijn leven. Inclusief het overwinnen van kanker. En verder, nooit iemand kwaad gedaan, nooit geweld gebruikt. Mijn lijfspreuk is dan ook: count your blessings. En nu kom jij daar en meent te kunnen concluderen dat ik een mongool ben. Nu, ik concludeer niet, maar vermoed toch zeker dat jij een zielige en ongelukkige gefrustreerde trut bent. In ieder geval met heel weinig humor, dus oersaai. ook in bed !!!!!!

:Z :Z :Z

Nog 2 posts, en dan sluit het hier. waar blijft ts?er met een dankwoord en een opsomming van wat ie gedaan heeft en wat het opgeleverd heeft.
pi_165859494
Oke deze is echt niet 100%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')