Met echte liefde leg je de lat wel heel hoog. Mensen in een relatie weten vaak het eerste jaar nog niet of het echte liefde is.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef Eagleone het volgende:
[..]
Je moet het loslaten man,
ik zit in precies dezelfde situatie als jou.
The real thing of niets, als ik een leuke meid ontmoet moet het wel echte liefde zijn.
Maar geloof mij, als jij je pik achterna loopt vind je die niet, je gaat alleen jezelf veel pijn doen en hoemeer tijd jij erin steekt en energie hoe erger die pijn zal worden.
Misschien ontmoet je wel een neukpartnertje maar in denk dat je in de tijd teleurgesteld gaat worden en dat diegene als die geen respect heeft voor jou je heel veel pijn kan bezorgen.
Dus... nogmaals... IK DENK dat het beste is om het los te laten en gewoon lekker aan jezelf te werken. zoals ik al zei sex is energie.. als het een verslaving is geworden is die energie uit balans en zuigt het je leeg.. daarom heb je mensen die verslaafd zijn.. aan drugs.. alcohol.. maar ook seks..net als roken.. wat doen mensen als ze gestrest worden? ze gaan roken... leer om het weer in BALANS te krijgen leer om jezelf weer onder controle te krijgen.
Dit is veel belangrijker als een meid ontmoeten.
First things first!
En misschien komt die meid dan nog wel, je moet nooit je dromen verliezen
Hangt er vanaf waarom iemand in jou leven gekomen isquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met echte liefde leg je de lat wel heel hoog. Mensen in een relatie weten vaak het eerste jaar nog niet of het echte liefde is.
Oh je gelooft in het lot?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:48 schreef Eagleone het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom iemand in jou leven gekomen is
Ik denk dat je er dan wel meteen veel druk op legt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:58 schreef Eagleone het volgende:
Ik weet wel als ik voor iemand zou gaan is het 100 % alles of niets en ik verwacht hetzelfde terug, Zo niet? dan blijf ik wel liever me hele leven alleen
Ik ben geen scharrelkip of losseflodder
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Vrouwen, kunnen nog geen landkaart "lezen" maar zouden het liefst de wereld regeren. Dat zou me een zooitje worden! Moesten er atoombommen gedropt worden op bv Moskou zou geen vrouw het doel weten te vinden!
Lees de bijbel eens goed. Alles was goed, het paradijs was ons. En dan moet die Eva natuurlijk weer zo stom zijn en van die appel eten en Adam er ook van laten proeven.
Ik zie het zo, de man is geschapen (en liefst ook nog groot geschapen) en het werk was af. Maar ... daar was ook de vrouw, die in alles de mindere was van de man. Kracht, jachtinstinct intellect, wiskundig, technisch etc etc inzicht. Kortom, de man was en had alles, de vrouw niets. Dus een foutje, wat toen opgelost werd: de sex werd uitgevonden. En de vrouw kreeg een kutje en leerde hoe dat kutje zo duur mogelijk te verkopen, direct (geld en rijkdom of per nacht of als vaste partner) of indirect door met sex de mannen en de wereld te manipuleren (bussinessleven: vrouw neukt zich omhoog!)
Dat werkt van haar 15-de jaar tot hooguit 40. daarna verliest ze het van haar jongere "zusters" meestal al veel vroeger dan op haar 40 ste.
En dat is al ´n miljoen of zo jaren zo, en dat verandert echt niet omdat we de laatste 50 jaren wat losgeslagen feministes hebben, waarvan de meesten nu al zelf toegeven dat de feministische golf hun meer kwaad dan goeds heeft gebracht.
En dan hebben we het nog over het vrouwvriendelijke Westen. Maar kijk eens verder wat er in de wereld gebeurt ............
En dan zijn er toch nog vrouwen die persee in mannen en hun specifieke mannelijke eigenschappen een vijand zien, willen zien! Mannen, kijken jullie verder dan je neus lang is, kjk en ga eens de wereld in, buiten de EU. Of begin al maar eens in de oostblok landen die bij de EU zijn. Westers maar zelfs daar al een heel andere situatie dan NL Dld en B.
Verruim je blik, dan zie je de werkelijkheid van de wereld en niet de werkelijkheid van Lutjebroek of zo. Kijk eens naar de realiteit in heel Zuid Oost Azie incl China (totaal 2 miljard mensen), de Arabische wereld, Afrika, de voormalige Sovjet Unie. En wat dacht je van N en Z Amerika. N Amerika regeert het geld, en wie heeft dat vooral .... juist, de man.
En kom niet met de uitzonderingen als Oprah Winfrey en de een of andere actrice.
![]()
![]()
Hebben we onze dorpsgek weer die is blijven steken in de jaren '50.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Vrouwen, kunnen nog geen landkaart "lezen" maar zouden het liefst de wereld regeren. Dat zou me een zooitje worden! Moesten er atoombommen gedropt worden op bv Moskou zou geen vrouw het doel weten te vinden!
Lees de bijbel eens goed. Alles was goed, het paradijs was ons. En dan moet die Eva natuurlijk weer zo stom zijn en van die appel eten en Adam er ook van laten proeven.
Ik zie het zo, de man is geschapen (en liefst ook nog groot geschapen) en het werk was af. Maar ... daar was ook de vrouw, die in alles de mindere was van de man. Kracht, jachtinstinct intellect, wiskundig, technisch etc etc inzicht. Kortom, de man was en had alles, de vrouw niets. Dus een foutje, wat toen opgelost werd: de sex werd uitgevonden. En de vrouw kreeg een kutje en leerde hoe dat kutje zo duur mogelijk te verkopen, direct (geld en rijkdom of per nacht of als vaste partner) of indirect door met sex de mannen en de wereld te manipuleren (bussinessleven: vrouw neukt zich omhoog!)
Dat werkt van haar 15-de jaar tot hooguit 40. daarna verliest ze het van haar jongere "zusters" meestal al veel vroeger dan op haar 40 ste.
En dat is al ´n miljoen of zo jaren zo, en dat verandert echt niet omdat we de laatste 50 jaren wat losgeslagen feministes hebben, waarvan de meesten nu al zelf toegeven dat de feministische golf hun meer kwaad dan goeds heeft gebracht.
En dan hebben we het nog over het vrouwvriendelijke Westen. Maar kijk eens verder wat er in de wereld gebeurt ............
En dan zijn er toch nog vrouwen die persee in mannen en hun specifieke mannelijke eigenschappen een vijand zien, willen zien! Mannen, kijken jullie verder dan je neus lang is, kjk en ga eens de wereld in, buiten de EU. Of begin al maar eens in de oostblok landen die bij de EU zijn. Westers maar zelfs daar al een heel andere situatie dan NL Dld en B.
Verruim je blik, dan zie je de werkelijkheid van de wereld en niet de werkelijkheid van Lutjebroek of zo. Kijk eens naar de realiteit in heel Zuid Oost Azie incl China (totaal 2 miljard mensen), de Arabische wereld, Afrika, de voormalige Sovjet Unie. En wat dacht je van N en Z Amerika. N Amerika regeert het geld, en wie heeft dat vooral .... juist, de man.
En kom niet met de uitzonderingen als Oprah Winfrey en de een of andere actrice.
![]()
![]()
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben we onze dorpsgek weer die is blijven steken in de jaren '50.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al een tijd niet zoveel onzin in 1 post gelezen.
Wat zou ik jou graag van een flatgebouw willen werpen, zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:04 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, als je iets doet moet je het ook goed doen.
Trouwens ik ken nog iemand die men Godshandje (of ook wel gouden handje) noemt. Moet de beste masturbaatster (zeg je dat zo?) van het dorp zijn geweest in "haar" tijd. Heeft het halve dorp (de mannelijke helft, sorry dames) tot ongekende orgasmes gebracht. Zij heeft zeker wel haar plaatsje in de hemel verdient!
Helaas heeft ze nu vliegende reumatische artritis en slijt ze haar dagen in het bejaardenhuis, achter de geraniums, dromend van de mooie tijd van weleer. Haar laatst gesproken en eens nagevraagd, ze zei: ik heb van geen enkele handjob ooit een seconde spijt gehad, zou mijn leven precies zo weer leven! De levenswijsheid van een 94 jarige dame!
Misschien iets om over na te denken jonge dames( hier ook lezend).
![]()
![]()
Lenny, het was ooit goed !! We leefden in het paradijs. Totdat die stomme trut die appel aannam van een slang, die met gespleten tong spreekt (slist). En toen is de ellende begonnen. Wie neemt nou iets aan van een slang. Heb je die al eens goed bekeken? Al eens goed in de ogen gekeken? Als die appel een diamant zou zijn geweest zou ik (en Adam ook niet, daar ben ik zeker van) die appel of diamant van een slang hebben aangenomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
Echt... LeesFoknl...
Wat een enorme onzin.
Met het risico om natuurlijk weer een oude feministe te worden genoemd maar waar je niet omheen kan kijken:
De mannen maken er sinds het begin der tijden een zooi van!
Kijk de statistieken maar eens na. Hoeveel % van de gevangenen zijn mannen tov de vrouwen? Hoeveel mannen vermoorden hun partners of kinderen tov vrouwen? Hoeveel mannen misbruiken kinderen tov vrouwen? Hoeveel verkeersslachtoffers vallen er door mannen tov vrouwen? Enz enz...
Kom op.. De man heeft ondertussen maar 1 ding bewezen: alles draait om ego en macht. En jullie zijn slaaf van jullie hormonen en jullie superioriteitsgevoel.
Lenny, enige tijd geleden was er een Belgische psychiater op tv. Hij had met iets meer dan 100 moordenaars vaker en diepgaand gesproken. Moordenaars die hun vrouw, vriendin of vaste (vrouwelijke) partner hebben gedood! Nu, 95 van die iets meer dan 100 (meen 102) hadden die vrouw gedood in een opwelling, in een vlaag van woede. En zeiden erbij: had ze maar haar mond gehouden dan was het niet gebeurt. Want ik wilde en heb haar nooit iets aan willen doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
Echt... LeesFoknl...
Wat een enorme onzin.
Met het risico om natuurlijk weer een oude feministe te worden genoemd maar waar je niet omheen kan kijken:
De mannen maken er sinds het begin der tijden een zooi van!
Kijk de statistieken maar eens na. Hoeveel % van de gevangenen zijn mannen tov de vrouwen? Hoeveel mannen vermoorden hun partners of kinderen tov vrouwen? Hoeveel mannen misbruiken kinderen tov vrouwen? Hoeveel verkeersslachtoffers vallen er door mannen tov vrouwen? Enz enz...
Kom op.. De man heeft ondertussen maar 1 ding bewezen: alles draait om ego en macht. En jullie zijn slaaf van jullie hormonen en jullie superioriteitsgevoel.
Die Bijbel is door een vent bij elkaar verzonnen, dat weet je toch wel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:13 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Lenny, het was ooit goed !! We leefden in het paradijs. Totdat die stomme trut die appel aannam van een slang, die met gespleten tong spreekt (slist). En toen is de ellende begonnen. Wie neemt nou iets aan van een slang. Heb je die al eens goed bekeken? Al eens goed in de ogen gekeken? Als die appel een diamant zou zijn geweest zou ik (en Adam ook niet, daar ben ik zeker van) die appel of diamant van een slang hebben aangenomen.
Zijn dat 2 homo´s, dat gezeiver over shakra. Daar geloof ik niet in, wel in Tsjakka !!quote:
Wat een mongooltje ben je ook als ik al jouw reacties leesquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:04 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, als je iets doet moet je het ook goed doen.
Trouwens ik ken nog iemand die men Godshandje (of ook wel gouden handje) noemt. Moet de beste masturbaatster (zeg je dat zo?) van het dorp zijn geweest in "haar" tijd. Heeft het halve dorp (de mannelijke helft, sorry dames) tot ongekende orgasmes gebracht. Zij heeft zeker wel haar plaatsje in de hemel verdient!
Helaas heeft ze nu vliegende reumatische artritis en slijt ze haar dagen in het bejaardenhuis, achter de geraniums, dromend van de mooie tijd van weleer. Haar laatst gesproken en eens nagevraagd, ze zei: ik heb van geen enkele handjob ooit een seconde spijt gehad, zou mijn leven precies zo weer leven! De levenswijsheid van een 94 jarige dame!
Misschien iets om over na te denken jonge dames( hier ook lezend).
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |