Maar waar zit jij dan/wat doe jij terwijl hij aan het spelen is?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:06 schreef exode het volgende:
Leuk Room! Hoe hoog is de zolder? Ik vind het vooral fijn dat het speelgoed de woonkamer uit is. En ik moet zeggen dat B het ook echt fijn vindt om zich terug te trekken en lekker te spelen.
Winkelenquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:07 schreef faptist het volgende:
[..]
Maar waar zit jij dan/wat doe jij terwijl hij aan het spelen is?
Ro is pas 2 dus ik kan me waarschijnlijk nog niet zo goed inleven![]()
Idee staat me wel aan <3
SPOILER: oude situatie en nieuwe situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We scoorden een tijdje terug via FOK een geweldig schoolbankje bij moonah. Deze komt onder het raam te staan. Het hoekje links in de kamer is nu een loze holle ruimte maar daar willen we tzt (over een aantal jaar) een douche in maken, die uiteraard via de badkamer bereikbaar is en niet via de slaapkamer
Een buurtgenoot wilde graag van deze meidenkast af. Nou, die is voor ons
En we hebben het MINNEN bed van IKEA ook klaar staan:
Ik heb vandaag verf gekocht en behang besteld. We maken een mix tussen witte, gele en behangen muren. Er zitten veel hoekjes in de kamer dus daar kunnen we leuk mee spelen:
Nu willen we nog een lelijke grenen tafel gaan scoren bij de kringloop om wandplankjes van te maken en ik wil natuurlijk ook het geeikte leeshoekje makenwant dat is wel een essentieel onderdeel van het bedritueel en mijn dikke reet past niet in het kleine open stukje van het peuterbed helaas.
[ Bericht 5% gewijzigd door SQ op 02-05-2017 13:09:52 ]disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |