Nauwelijks is iets anders dan helemaal niet. Ander soort trainen gewoon, minder intensief of minder lang. Allemaal afhankelijk van wanneer in het seizoen en programma.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:53 schreef KingRadler het volgende:
Spelers in Engeland doen toch ook nauwelijks trainen omdat ze zoveel wedstrijden hebben.
Ik denk dat zo iets meer geldt als er twee belangrijke toppers op het programma staan. Die elftallen daar zijn breed genoeg om meerdere wedstrijden per week te spelen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:53 schreef KingRadler het volgende:
Spelers in Engeland doen toch ook nauwelijks trainen omdat ze zoveel wedstrijden hebben.
Of gewoon weer eentje achter de koploper.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:35 schreef asco het volgende:
Enorm zin in morgen. 5 punten voor op de rest na 6 wedstrijden, wat een feest zou dat zijn.
Ik houd rekening met puntenverlies.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:35 schreef asco het volgende:
Enorm zin in morgen. 5 punten voor op de rest na 6 wedstrijden, wat een feest zou dat zijn.
PSV is zwaar favoriet voor die wedstrijd. Ze spelen thuis, hebben twee dagen meer rust gehad en sowieso schat ik ze eigenlijk net iets hoger in. Maar Feyenoord is wel zo lekker de laatste wedstrijd(en) uitgekomen dat ze met zoveel zelfvertrouwen spelen dat het me niet eens zou verbazen als ze PSV gewoon kloppen of minimaal gelijk houden. Hoop in elk geval op een leuke pot. Ff zien hoe ik het ga kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik houd rekening met puntenverlies.
Dit dus. Ik zou lekker 5-3-2 spelen met baco Arie, bottegod en king golo centraal. Countertje dit dat pats boem 0-1 88e minuut.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PSV is zwaar favoriet voor die wedstrijd. Ze spelen thuis, hebben twee dagen meer rust gehad en sowieso schat ik ze eigenlijk net iets hoger in. Maar Feyenoord is wel zo lekker de laatste wedstrijd(en) uitgekomen dat ze met zoveel zelfvertrouwen spelen dat het me niet eens zou verbazen als ze PSV gewoon kloppen of minimaal gelijk houden. Hoop in elk geval op een leuke pot. Ff zien hoe ik het ga kijken.
Ik zie het miet gebeurenquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:35 schreef asco het volgende:
De keren dat Feyenoord een gat kon slaan of favoriet was, ging het altijd mis. Dus dat hebben we wel mee dit keer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PSV is zwaar favoriet voor die wedstrijd. Ze spelen thuis, hebben twee dagen meer rust gehad en sowieso schat ik ze eigenlijk net iets hoger in. Maar Feyenoord is wel zo lekker de laatste wedstrijd(en) uitgekomen dat ze met zoveel zelfvertrouwen spelen dat het me niet eens zou verbazen als ze PSV gewoon kloppen of minimaal gelijk houden. Hoop in elk geval op een leuke pot. Ff zien hoe ik het ga kijken.
Ik hoop het wel voor PSV.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:11 schreef BadderHaring het volgende:
Komen er mensen naar Eindhoven morgen?
Mijn ouwe is jarig morgen. Zonde. Want ik kom graag in Eindhoven. Laatste 3 seizoenen geweest.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:11 schreef BadderHaring het volgende:
Komen er mensen naar Eindhoven morgen?
Klopt, maar tegen Willem II en Go Ahead is dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:26 schreef Luni het volgende:
Wel bizar dat er het weekend na Europees voetbal zo'n wedstrijd op het programma staat, hoorde gisteren dat Feyenoord 5 uitwedstrijden speelt na Europese wedstrijden.
Ok, scheelt dat je tegen die neuzen en AZ moet die dat "probleem" ook heben. Ik vind dat de KNVB veel meer rekening moet houden met ploegen die Europees spelen,we staan er al zo lekker voor als Nederland.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen Willem II en Go Ahead is dat niet zo erg.
De lastigste 4 zijn PSV uit morgen, Ajax thuis na Zorya thuis, Utrecht uit na United uit en AZ uit na Fenerbahce thuis.
Nou, om utrecht hoef je je geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen Willem II en Go Ahead is dat niet zo erg.
De lastigste 4 zijn PSV uit morgen, Ajax thuis na Zorya thuis, Utrecht uit na United uit en AZ uit na Fenerbahce thuis.
Slechte start, maar die gaan zich echt wel herpakken, zelfde coach en grotendeels dezelfde spelers als vorig jaar. Verdedigend hebben ze nu problemen, maar er zijn ook een paar spelers geblesseerd.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, om utrecht hoef je je geen zorgen te maken
In dit geval is het een groot nadeel. Feyenoord heeft een wat mindere selectie dan psv en zal het moeten hebben van vechtlust en tot het gaatje gaan. Dan is twee dagen hersteltijd best weinig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb liever een belangrijkere pot na een Europees duel. Veel minder kans op 'oh dit komt wel goed' om vervolgens met 3-0 van Excelsior te verliezen (bijvoorbeeld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |