Het gaat niet om hoe ik het inzie. Het gaat om de wettelijke kaders. Jij bedrijft stelselmatig valutahandel met particulieren. Van een keer een paar ponden is dan ook geen sprake meer.quote:Op zondag 18 september 2016 19:30 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het verschil tussen een bank en een paar ponden kopen via FOK! wel inziet.
Ik ben er van overtuigd dat je ondanks mijn typefout kon herleiden dat het hier om gereguleerd handelt.quote:Geruguleerd is overigens geen woord.
Vanaf hoeveel ponden is het volgens jou bedrijfsmatig johquote:Op zondag 18 september 2016 19:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe ik het inzie. Het gaat om de wettelijke kaders. Jij bedrijft stelselmatig valutahandel met particulieren. Van een keer een paar ponden is dan ook geen sprake meer.
[..]
Ik ben er van overtuigd dat je ondanks mijn typefout kon herleiden dat het hier om gereguleerd handelt.
Het gaat er niet om wat ik vind. Ik raad je aan om met de regulator te consulteren. Ik zou her erg sportief vinden als je het resultaat daarvan met het forum zou delen.quote:Op zondag 18 september 2016 19:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel ponden is het volgens jou bedrijfsmatig joh+/- 250 over 3 jaar?
Waar ik dan 15% winst op behaal?
Deze discussie hoort niet in een K&W topicquote:Op zondag 18 september 2016 19:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel ponden is het volgens jou bedrijfsmatig joh+/- 250 over 3 jaar?
Waar ik dan 15% winst op behaal?
donder toch lekker een eind op, met je gezanik.
Het zit jou blijkbaar dwars, dus zoek het uit zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 september 2016 19:46 schreef vaduz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Ik raad je aan om met de regulator te consulteren. Ik zou her erg sportief vinden als je het resultaat daarvan met het forum zou delen.
Sowieso hoort heel dit topic niet in K&W, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 18 september 2016 19:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Deze discussie hoort niet in een K&W topic
Dan kun je het gelijk onderbouwen. En weet je aan welke wetten je moet refereren.quote:Op zondag 18 september 2016 19:52 schreef dopfles1 het volgende:
Ik werk zelf bij één van de big4 dus ik weet het antwoord wel.
Ja, slim advies joh.... misschien wordt de boel wel verhuurd met gebruik van droger, dan is het idd heel handig om hem als andere huurder/gebruiker/zoontje van de eigenaresse te gaan slopen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:54 schreef Justinn het volgende:
Studentenkamerstruggles
Hier kan je zelf toch ook wel wat op verzinnen? In het ergste geval 'sloop' je de droger gewoon. Hij heeft in jouw ogen 'schijt' aan jou, jij ook aan hem. Je gebruikt de droger zelf toch niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |