abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165411906
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2016 19:30 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het verschil tussen een bank en een paar ponden kopen via FOK! wel inziet.
Het gaat niet om hoe ik het inzie. Het gaat om de wettelijke kaders. Jij bedrijft stelselmatig valutahandel met particulieren. Van een keer een paar ponden is dan ook geen sprake meer.
quote:
Geruguleerd is overigens geen woord.
Ik ben er van overtuigd dat je ondanks mijn typefout kon herleiden dat het hier om gereguleerd handelt.
pi_165412008
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:34 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het gaat niet om hoe ik het inzie. Het gaat om de wettelijke kaders. Jij bedrijft stelselmatig valutahandel met particulieren. Van een keer een paar ponden is dan ook geen sprake meer.

[..]

Ik ben er van overtuigd dat je ondanks mijn typefout kon herleiden dat het hier om gereguleerd handelt.
Vanaf hoeveel ponden is het volgens jou bedrijfsmatig joh :') +/- 250 over 3 jaar? :') Waar ik dan 15% winst op behaal?

donder toch lekker een eind op, met je gezanik.
pi_165412023
TS durft niet meer te reageren?
pi_165412232
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2016 19:38 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vanaf hoeveel ponden is het volgens jou bedrijfsmatig joh :') +/- 250 over 3 jaar? :') Waar ik dan 15% winst op behaal?
Het gaat er niet om wat ik vind. Ik raad je aan om met de regulator te consulteren. Ik zou her erg sportief vinden als je het resultaat daarvan met het forum zou delen.
pi_165412273
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2016 19:38 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

donder toch lekker een eind op, met je gezanik.
Deze discussie hoort niet in een K&W topic :')
pi_165412427
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:46 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik vind. Ik raad je aan om met de regulator te consulteren. Ik zou her erg sportief vinden als je het resultaat daarvan met het forum zou delen.
Het zit jou blijkbaar dwars, dus zoek het uit zou ik zeggen.

Ik werk zelf bij één van de big4 dus ik weet het antwoord wel. Succes!
pi_165412434
quote:
17s.gif Op zondag 18 september 2016 19:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Deze discussie hoort niet in een K&W topic :')
Sowieso hoort heel dit topic niet in K&W, dus dit kan er ook nog wel bij.
pi_165412472
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2016 19:52 schreef dopfles1 het volgende:
Ik werk zelf bij één van de big4 dus ik weet het antwoord wel.
Dan kun je het gelijk onderbouwen. En weet je aan welke wetten je moet refereren.
  zondag 18 september 2016 @ 20:17:16 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165413165
Als de droger niet van hem is en niet in het huurcontract staat kun je hem verkopen (als hij denkt dat hij van jou is) of je kunt je huurbaas aanbieden hem voor hem te verkopen (als hij weet dat hij niet van jou is)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165427455
ik snap de TS wel hoor.... zou ook niet mee willen betalen omdat je huisgenoot zo'n luie flikker is...

Volpissen die droger... dan leert ie het wel af.
pi_165428168
Studentenkamerstruggles :')

Hier kan je zelf toch ook wel wat op verzinnen? In het ergste geval 'sloop' je de droger gewoon. Hij heeft in jouw ogen 'schijt' aan jou, jij ook aan hem. Je gebruikt de droger zelf toch niet.

[ Bericht 46% gewijzigd door Justinn op 19-09-2016 14:00:09 ]
  maandag 19 september 2016 @ 15:16:05 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165429862
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 13:54 schreef Justinn het volgende:
Studentenkamerstruggles :')

Hier kan je zelf toch ook wel wat op verzinnen? In het ergste geval 'sloop' je de droger gewoon. Hij heeft in jouw ogen 'schijt' aan jou, jij ook aan hem. Je gebruikt de droger zelf toch niet.
Ja, slim advies joh.... misschien wordt de boel wel verhuurd met gebruik van droger, dan is het idd heel handig om hem als andere huurder/gebruiker/zoontje van de eigenaresse te gaan slopen.
Als het even wil zal er dan gewoon een nieuwe moeten komen, of de huur kan naar beneden.
Die zal wel zuiniger zijn, maar het droogt nog steeds niet gratis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')