Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:31 schreef Sylvana het volgende:
Waarom heb je anders een droger als je hem niet mag gebruikenDaar is dat ding toch voor
Idd in mijn studentenhuis deed ik ook alles in de droger hoor. Nu ik samenwoon heb ik er geen 1 meer (geen ruimte voor) maar ik mis hem echt nu. Als ik er 1 heb ga ik ook niks ophangen hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:32 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Als ik een droger zou hebben zou ik echt geen was ophangen.
Waarom zou hij de droger ophangen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:24 schreef Burger123 het volgende:
Deze persoon gebruikt ALTIJD voor elke wasbeurt de droger ipv deze op te hangen.
Nee die is al weg. WGR / Huur vervoegd opzeggen mogelijk?quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Is het dezelfde huisgenoot als waar je deze lijst al over gepost hebt?
SES / Help? Kamergenoot is vreemd
Hmm oke. Misschien moet ie de volgende keer ff beter screenen wie er komt wonen. Alhoewel ik denk dat TS zich aan iedereen irriteert. Misschien is hij gewoon niet geschikt om met anderen samen te wonen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee die is al weg. WGR / Huur vervoegd opzeggen mogelijk?
Hopelijk heeft deze nieuwe niet stiekem ook een aansteker op z'n kamer liggen.
heh.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:43 schreef RedFever007 het volgende:
saboteren of niet zeiken
ding staat er niet voor niets immers
Mijn hemel, in december een topic openen over je verschrikkelijke huisgenoot die je het liefst gisteren zou zien vertrekken, en als die huisgenoot dan in maart al wil vertrekken terwijl zijn contract tot september loopt, dan ben je daar weer verontwaardigd over?quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee die is al weg. WGR / Huur vervoegd opzeggen mogelijk?
Hopelijk heeft deze nieuwe niet stiekem ook een aansteker op z'n kamer liggen.
Niet op lage temperatuur.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je jeans en shirts krimpen toch in de droger?
Ok maar ik heb nog een ouderwetse zonder temperatuurregelaar dus alleen handdoeken erin en kleding ophangen (voor een open raam).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |