Wat doet iemand die niet als prostituee werkt als er gevoelens ontstaan? Laat dat hele GFE maar eens weg, zou ik denkenquote:Op zaterdag 17 september 2016 07:42 schreef Gaby1979 het volgende:
Sinds enige tijd heb ik als prostituee een Girlfriend Experience (GFE). Het gaat nu zelfs zover dat ik vrijwel iedere nacht bij hem blijf slapen, ongeacht of hij mij heeft ingehuurd. Zo heb ik hem zelfs al meegenomen naar mijn moeder tijdens een gezellig samenzijn.
Het gekke is dat ik langzaam maar zeker gevoelens voor deze man begin te krijgen, en dat het zakelijke begint om te slaan in pure verliefdheid. Dit terwijl ik overdag en in de avonduren gewoon mijn klantjes afwerk. Ik weet dan mannen die gebruik maken van een GFE soms heel ver gaan in het aanhouden van hun "vriendin", want zo wil deze man een noodzakelijke ingreep van mijn gebit bekostigen, en is deze bereid om als ik even financieel in de knel zit financieel bij te springen.
Deze man in kwestie is onlangs gescheiden na een huwelijk van ruim acht jaar, en heeft een kind met zijn ex. Zijn ex-echtgenote heeft hem gedurende het hele huwelijk bedrogen, en ziet in een GFE een soort van uitlaatklep ter vervanging. Echter, ik begin gevoelens te krijgen voor deze man. Wat is nu wijsheid?
Dat kon inderdaad daarvoor nog niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:36 schreef zeer het volgende:
Als die beste man dezelfde gevoelens heeft is dit denk ik het punt in je leven dat je kunt besluiten te stoppen jezelf te prostitueren.
Denk niet dat dat heel makkelijk is als je in je eentje bent eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat kon inderdaad daarvoor nog niet.
![]()
Nou, die geeft iedere morgen ruim ¤ 100,-- tot ¤ 400,-- naar gelang wat er die nacht gebeurd is....quote:
Dure vrouw dus.quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:50 schreef Gaby1979 het volgende:
[..]
Nou, die geeft iedere morgen ruim ¤ 100,-- tot ¤ 400,-- naar gelang wat er die nacht gebeurd is....
waarom ondervindt hij er pijn van als jij slaapt bij een klant maar ondertussen geen probleem mee heeft als je jezelf prostitueert vanuit zijn huis?quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:48 schreef Gaby1979 het volgende:
Probleem is dat ik een verslaving heb. Deze verslaving uit zich in het gebruik van zowel wit als bruin. Het laatste heb ik verborgen weten te houden tot vorige week. Zelf gebruikt hij ook wit, en mijn bruin gebruik heeft hij geaccepteerd. Echter, ik mag geen bruin bij hem thuis roken.
Al mijn kleren en andere bezittingen liggen bij een hele goede vriend van mij, die zelf niet gebruikt. Toen ik weer begon met werken heeft hij zelfs zijn woning aangeboden om klanten te ontvangen, en heeft hij gezorgd dat ik op internet kon adverteren. Hij is mijn allerbeste maatje waarmee ik gevoelsmatig geen sex mee wil hebben, maar ook geen relatie. Daarvoor is onze vriendschap te sterk. Hij is iemand die altijd en overal voor mij klaar staat. En hem wil ik dan ook niet verliezen. Terwijl ik weet dat hij ontzettend veel van mij houdt, en ik hem hiermee behoorlijk pijn doe door iedere nacht bij mijn GFE te slapen.
Omdat ik weet hoeveel hij om mij geeft, en ik nog nauwelijks tijd voor hem vrij maak. Ik heb een sleutel van zijn woning, en kan dus ieder moment van de dag in- en uitlopen. Wij laten elkaar vrij in ons doen en laten, maar ik weet ook dat hij het prettig vindt als ik s'nachts lekker tegen hem aankruip (zonder sex te hebben overigens). Zelf ervaar ik zijn liefde, warmte en aandacht ook als aangenaam en prettig. Ik wil geen relatie en sex met hem omdat dan onze band kapot is, en het dan echt een sleur wordt. Vooral dat laatste in combinatie met mijn verslaving is funest. Ik moet vrij kunnen rondvliegen als het ware. En samen weten we hoe ver we hierin gaan kunnen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:03 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom ondervindt hij er pijn van als jij slaapt bij een klant maar ondertussen geen probleem mee heeft als je jezelf prostitueert vanuit zijn huis?
Maar dat geldt niet voor je klant?quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:14 schreef Gaby1979 het volgende:
Ik wil geen relatie en sex met hem omdat dan onze band kapot is, en het dan echt een sleur wordt. Vooral dat laatste in combinatie met mijn verslaving is funest. Ik moet vrij kunnen rondvliegen als het ware.
ik denk dat het niet aangaan van zulke ingewikkelde relaties een hoop goed zou doen voor je geluksgevoelquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:14 schreef Gaby1979 het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoeveel hij om mij geeft, en ik nog nauwelijks tijd voor hem vrij maak. Ik heb een sleutel van zijn woning, en kan dus ieder moment van de dag in- en uitlopen. Wij laten elkaar vrij in ons doen en laten, maar ik weet ook dat hij het prettig vindt als ik s'nachts lekker tegen hem aankruip (zonder sex te hebben overigens). Zelf ervaar ik zijn liefde, warmte en aandacht ook als aangenaam en prettig. Ik wil geen relatie en sex met hem omdat dan onze band kapot is, en het dan echt een sleur wordt. Vooral dat laatste in combinatie met mijn verslaving is funest. Ik moet vrij kunnen rondvliegen als het ware. En samen weten we hoe ver we hierin gaan kunnen.
Ik moet kunnen gaan en staan waar ik wil.... Zonder daarvoor verantwoording naar iemand te moeten afleggen.quote:
Lijkt me zijn eigen keus. Verwerkt hij zo zijn verdriet van zijn scheiding? Of blijft hij hierdoor juist hangen in ontkenning?quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:46 schreef Gaby1979 het volgende:
[..]
Ik moet kunnen gaan en staan waar ik wil.... Zonder daarvoor verantwoording naar iemand te moeten afleggen.
Of ik mijn beste maatje (mis)gebruik is aan jullie. Op het moment dat ik nergens terecht kan/kon is hij steeds weer diegene die er voor mij is. Er is inderdaad een tijd geweest dat ik hem naar mijn eer en geweten misbruikte, en hij erin trapte. Zo verkocht hij best veel dingen om mijn verslaving te bekostigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |