Ga Bogie maken.quote:Op zondag 18 september 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik te weinig fantasie voor ben ik bang.
Ja true. Maar ze hebben niet alleen noodle soup. Heb eigenlijk in HCMC en in dat gebied daaronder veel meer diversiteit gehad aan eten dan overal boven HCMC. Zal ook aan mij gelegen kunnen hebben.quote:Op zondag 18 september 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar weet niet. Ik heb ook een aversie tegen noodle-soup
Ik kan dat soort dingen dus niet voor me zien en kan daardoor niet echt iets maken.quote:
En springrollsquote:Op zondag 18 september 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true. Maar ze hebben niet alleen noodle soup.
wat naar dat je zo over jezelf praat zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ruggengraatloze infantiele kutuser
Ik quote jou en bedoel jou. In het vervolg zal ik er nog hersenloze aan toevoegen aangezien je de meest simplistische dingen klaarblijkelijk verkeerd interpreteert.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat naar dat je zo over jezelf praat zeg
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik quote jou en bedoel jou. In het vervolg zal ik er nog hersenloze aan toevoegen aangezien je de meest simplistische dingen klaarblijkelijk verkeerd interpreteert.
Exact. Iets met een man een man een woord een woord.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat ben je toch schattig
alleen maar vanwege een weddenschap
ja ik wou hem laatst nog nakomen maar dat wou jij niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact. Iets met een man een man een woord een woord.
Oh?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wou hem laatst nog nakomen maar dat wou jij niet meer
Ga geen weddenschappen aan als je toch niet van plan bent ze na te komen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat van mijzelf ook maar laf
zo bang voor de grote onlogisch
Tjacka maakt wel vaker afspraken die hij niet nakomtquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga geen weddenschappen aan als je toch niet van plan bent ze na te komen.
Walgelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka maakt wel vaker afspraken die hij niet nakomt
Ik ga er gewoon in zitten met mijn dikke pens.quote:
Je bent de laatste tijd wel erg negatief.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon in zitten met mijn dikke pens.
Ineens 400 posts
Ik ben de laatste tijd gewoon erg dikquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel erg negatief.
Voel je je niet gewoon dik door het gedoe met je darmen? Ik leek na de operatie de eerste weken bijna zwanger.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd gewoon erg dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |