Eens, maar er zit wel zo'n lollig balletje bij.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:11 schreef BrandX het volgende:
Guinness is zo'n beetje het allerlaatste biertje ter wereld wat je uit blik moet drinken, dat is gewoon niet te zuipen.
ja maar om daar nou 2 euro voor uit te gevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:12 schreef Abed het volgende:
[..]
Eens, maar er zit wel zo'n lollig balletje bij.
*proest*quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar om daar nou 2 euro voor uit te geven
Daar kan je ook een zak knikkers voor kopen, stop je die in je glas
Zo'n blikje kost 2 euro.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar om daar nou 2 euro voor uit te geven
Daar kan je ook een zak knikkers voor kopen, stop je die in je glas
Dat is toch een andere variant?quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:12 schreef CrashO het volgende:
Uit fles echter... Dat is echt de meeste smerige troep ter wereld.
In de pub smaakte het veel beter zoals ik zei. Op internet zeggen ze dat blik beter is dan uit de fles maar bij Guinness vind ik het uit blik ook niks.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een Guinness tap je in etappes, eerst 1/3 vol, schuim laten zakken, tappen, rusten, tappen...gewoon niet buiten de kroeg drinken. Is namelijk wel goddelijk lekker dan!
Je hebt ook nog een "gewone". Al is die ook anders dan wat in blik zit.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is toch een andere variant?
[ afbeelding ]
Schijnbaar is het uit fles nog viezer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah die heb ik dan zelf ook nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een "gewone". Al is die ook anders dan wat in blik zit.
[ afbeelding ]
Bier uit fles beste bier.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Schijnbaar is het uit fles nog viezer.
Goed voornemen, schrijf je het voor de zekerheid ook nog even in je dagboek?quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:25 schreef Atak het volgende:
Ik drink nu een Grolsch en dat smaakt vele malen beter ook al is het 2-3 keer goedkoper. Nooit meer Guinness voor mij. Misschien als ik een Ierse pub bezoek dat ik dan zo'n biertje bestel maar anders niet.
dat is toch Samsung met Apple vergelijken...quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:25 schreef Atak het volgende:
Ik drink nu een Grolsch en dat smaakt vele malen beter ook al is het 2-3 keer goedkoper. Nooit meer Guinness voor mij. Misschien als ik een Ierse pub bezoek dat ik dan zo'n biertje bestel maar anders niet.
Godver manquote:Op vrijdag 16 september 2016 22:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed voornemen, schrijf je het voor de zekerheid ook nog even in je dagboek?
16 september 2016
Lief dagboek,
Vandaag heb ik iets heel smerigs gedronken. Guinness. Mijn buikje doet nu nog pijn en nadat ik twee keer mijn tandjes heb gepoetst met Elmex junior smaakt mijn mondje nog steeds naar konijnenkeuteltjes. Vriendjes op het internet zeggen dat ik beter Grolsch kan drinken. Ik ken dat niet maar de naam is wel grappig, net als Red Bull en Bifi, dus dat moet haast wel goed zijn. Owja, en ik kreeg vandaag een sticker in mijn schriftje omdat ik de letter i het netste kan schrijven van de hele klas! iiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:20 schreef Pharkus het volgende:
In Ierland is het zeer smaakvol. Niet te evenaren in Nederland gek genoeg.
Toch moet het nog geëxporteerd worden naar het niet ierland.. dan gaat de smaak eraf.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Ierse pubs heb je ook buiten Ierland. Dat is het mooie.
Precies.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:24 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Toch moet het nog geëxporteerd worden naar het niet ierland.. dan gaat de smaak eraf.
Plus Dublin ruikt naar Guinness.
Dat is een Ale, heel ander soort bier. Wel lekker, zolang je maar niet een pils smaak verwacht want dat is het dus niet! Ale is fantastisch ontbijtbier. Vakantie in Engeland, full English breakfast met black pudding, en dan een pint erbij...hemels.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gladiatorquote:Op zaterdag 17 september 2016 11:08 schreef Barrah het volgende:
Bier uit blik
Of je hebt iets gemist, of je bent een bouwvakker.
Kan de smaak niet meer herinneren. Waren wel joekels van flessenquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat is een Ale, heel ander soort bier. Wel lekker, zolang je maar niet een pils smaak verwacht want dat is het dus niet! Ale is fantastisch ontbijtbier. Vakantie in Engeland, full English breakfast met black pudding, en dan een pint erbij...hemels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |