Filterquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:57 schreef Knuppel1983 het volgende:
Bruine velletjes klinkt als kalk.
Heb je het filter al eens van de kraan gedraaid?
Hoe spoel je een kraan aan de binnenkant?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:14 schreef regmail het volgende:
Ooit een vaatwasser op Mp gekocht. Zelfde probleem in vaatwasser. Vaatwasser binnenkant plus servies bruin. Paar maal draaien met chloor en soda. Toen was het weg.
Door hem in een emmer met soda / chloor te leggen terwijl de afsluiters open staan? Lijkt me de makkelijkste optie.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe spoel je een kraan aan de binnenkant?
Demonteren, dus. Vindt niet iedereen gemakkelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:53 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Door hem in een emmer met soda / chloor te leggen terwijl de afsluiters open staan? Lijkt me de makkelijkste optie.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:01 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Whatever floats your boat...
Spoel dan gelijk de leidingen ook, de kraan is de oorzaak niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:53 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Door hem in een emmer met soda / chloor te leggen terwijl de afsluiters open staan? Lijkt me de makkelijkste optie.
Terwijl het eigenlijk niets voorstelt. Filmpjes genoeg daarvan op JijBuisquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Demonteren, dus. Vindt niet iedereen gemakkelijk.
Lijkt mij ook niet. En opzich spoel je een kraan al continu door...quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spoel dan gelijk de leidingen ook, de kraan is de oorzaak niet.
De hele keuken is vernieuwd, dus het leidingwerk naar de kraan is ook nieuw inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:47 schreef regmail het volgende:
Erg benieuwd maar geen idee. Filter is schoon. Nieuwe leidingwerk naar de kraan?
Wellicht tijdje filter eruit en doorspoelen met warm water aan?
Een CV ketel!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:16 schreef frietenstamp het volgende:
Heb je een oude keukengeiser?
K&W / Bruine schilfers in waterleiding
Iiiieeeuuuwwwwquote:Op zaterdag 17 september 2016 07:35 schreef Marloes-tk het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt van wat er uit de kraan komt, ben benieuwd of iemand het herkent:
De loodgieter hoefde zeker geen glaasje water tegen de dorst hequote:Op zaterdag 17 september 2016 07:35 schreef Marloes-tk het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt van wat er uit de kraan komt, ben benieuwd of iemand het herkent:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |