abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165501170
Nu met wat uitzoeken een MP3 omgezet in iTunes naar AAC en hernoemd naar een m4r bestand.
Die via "tonen sync" in iTunes naar de telefoon overgezet.
En dan staat hij keurig onder ringtones en dat vond ik al heel wat voor een iPhone noob.

Kijk ik dan in Whatsapp, dan kan ik hem niet uitkiezen want het is een ringtone en geen alert toon.
WTF...

Iemand nog een tip? Of zijn ze bij Apple echt zover dat zij voor mij bepalen of ik een geluidje wel of niet als alert mag instellen?
  donderdag 22 september 2016 @ 21:04:15 #202
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165501256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:22 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik hoor van velen dat de SE beter is dan de 6(s) wie kan dit bevestigen? Mijn iPhone 6 is nu dusdanig kapot dat ik er klaar mee ben. Voor de zoveelste keer kapot scherm, batterij naar de knoppen en de processor wordt ook veel te heet. Bij de SE is dit net allemaal wat goedkoper te repareren.
Tja, wat is beter? De SE is in principe een 6S in de behuizing van een 5, even kort door de bocht :)
  vrijdag 23 september 2016 @ 00:45:59 #203
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_165507016
Iemand bekend met het volgende probleem? OScherm doet soms raar, scrollen gaat moeizaam/schokkerig, en doet alsof ik op hele andere plekken druk, of zoomt vnanzelf in(met 3 vingers dubbelklikken) terwijl ik met 2 vingers of zelfs 1 vinger typ op dat moment.
Dit is de 3e keer dat ik dit typ, kwam steeds Ergens anders uit.
Hard resetten werkt niet.b
Scherm kapot?
nerovetsrethca
pi_165507063
Traantjes bij de iPhone-fanboys zullen weer vloeien maar wat een keiharde en eerlijke review van de iPhone 7. Heerlijk gewoon. :7

https://tweakers.net/vide(...)-een-iphone-6ss.html

Accuduur:
Galaxy S7 Edge: 18 uur,
iPhone 7: 9 uur

:9
  vrijdag 23 september 2016 @ 00:59:21 #205
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_165507104
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2016 00:45 schreef slangpie het volgende:
Iemand bekend met het volgende probleem? OScherm doet soms raar, scrollen gaat moeizaam/schokkerig, en doet alsof ik op hele andere plekken druk, of zoomt vnanzelf in(met 3 vingers dubbelklikken) terwijl ik met 2 vingers of zelfs 1 vinger typ op dat moment.
Dit is de 3e keer dat ik dit typ, kwam steeds Ergens anders uit.
Hard resetten werkt niet.b
Scherm kapot?
Opgelost denk ik, waarschijnlijk de oorzaak een niet originele lightning kabel :') ben eerste tijd niet thuis, dus kan niet controleren of het bij elke kabel is...
nerovetsrethca
  vrijdag 23 september 2016 @ 01:00:19 #206
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_165507113
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 00:52 schreef Atak het volgende:
Traantjes bij de iPhone-fanboys zullen weer vloeien maar wat een keiharde en eerlijke review van de iPhone 7. Heerlijk gewoon. :7

Accuduur:

Moet je niet naar het Samsung-topic?
Je komt hier alleen maar klagen over de iPhone en hemelt de Samsung enorm op. Volgens mij zit je dan in het verkeerde topic.
  vrijdag 23 september 2016 @ 01:18:24 #207
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_165507267
quote:

Accuduur:

Je punt is nu wel duidelijk. Zullen we nu weer verder gaan met het bespreken van de iPhone en stoppen met de vergelijking met Samsung?

Mocht je toch nog die behoefte voelen: open er een topic over. (En dan verwacht ik uiteraard een uitgebreide OP met onderbouwing ;) )
So we just called him Fred
pi_165507420
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 september 2016 01:18 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Je punt is nu wel duidelijk. Zullen we nu weer verder gaan met het bespreken van de iPhone en stoppen met de vergelijking met Samsung?

Mocht je toch nog die behoefte voelen: open er een topic over. (En dan verwacht ik uiteraard een uitgebreide OP met onderbouwing ;) )
Die link die ik gepost heb ik gewoon een review van de iPhone 7. Alleen een klein onderdeel van die review is maar een vergelijking.
pi_165507773
quote:

Accuduur:

Mijn 6 zit nu op 4 uur als ik geluk heb en de 7 schijnt 1 uur meer te kunnen dan de 6..

Dramatisch wel
pi_165508226
quote:

Accuduur:

En waarom zouden die "traantjes vloeien"? Ook deze "keiharde en eerlijke review" van Tweakers zegt namelijk wat elke andere review ook zegt: qua performance blaast de iPhone 7 de concurrentie weg. Bedoelde je met traantjes de tranen die je in je ogen krijgt als iemand beweert dat zijn Note 7 krachtiger is wanneer je iPhone 7 rondjes rent rond dat toestel?

[ Bericht 6% gewijzigd door Splackavellie02 op 23-09-2016 09:03:45 ]
pi_165508236
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 06:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mijn 6 zit nu op 4 uur als ik geluk heb en de 7 schijnt 1 uur meer te kunnen dan de 6..

Dramatisch wel
De iPhone 7 gaat pakweg een uur langer mee dan de 6S, niet de 6.
pi_165508790
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De iPhone 7 gaat pakweg een uur langer mee dan de 6S, niet de 6.
Is het verschil tussen 6 en 6s groot? Zal ook wel een uurtje zijn
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:39:47 #213
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_165508813
quote:

Accuduur:

echter heeft de S7 Edge 2x zoveel tijd nodig voor alles wat de iPhone doet, dus is die langere accuduur ook nodig.
pi_165509750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:39 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

echter heeft de S7 Edge 2x zoveel tijd nodig voor alles wat de iPhone doet, dus is die langere accuduur ook nodig.
Nee man, waar heb je het over? Samsungs blazen de iPhone helemaal weg. En hun gebruikers. En zichzelf.
  vrijdag 23 september 2016 @ 11:24:27 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165510450
Ik ben het met FredvZ eens.

Ik ben zelf ook schuldig aan het bezig houden van onze lieve Android vrienden die hier sinds de release rondhangen. Omdat het makkelijk en amusant is. Ik denk echter dat alles wel een beetje gezegd is en dat het weinig meer toevoegt. Het eigen topic voor deze discussie lijkt me leuk, al vrees ik niet dat er veel 'Apple Fanboys' zijn die zich geroepen voelen om deel te nemen. Het evangelisme van Apple uit de vroege Max OS X dagen is wel voorbij. Als metafoor voor wat er in dit topic gebeurd kunnen we ons eigenlijk goed voorstellen dat er hardcore feyenoord fans, bij hardcore ajax fans in de woonkamer staan en ze proberen te overtuigen dat feyenoord beter is. Kleine kans... en het feit dat we nu reviews krijgen van websites met zeer afwijkende bevinden ten opzichte van andere reviews geeft wel aan dat we eigenlijk klaar zijn (het batterij gebruik ligt bij engadget, techcrunch, theverge enz veel dichter bij elkaar)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165511391
Wordt wel eens tijd inderdaad dat het niet meer gaat om Android vs iPhones, dat begint echt irritant te worden. Ik kom hier om te lezen over iPhones, niet over Android toestellen. Prima als mensen Android toestellen willen gebruiken en ze zullen op bepaalde vlakken ook wel echt fijner/beter zijn (enige wat wij verwachten is wederzijds respect voor onze keuzes), maar niet op de vlakken die interessant zijn voor mij. Daarom ga ik elke keer weer voor een iPhone. Werd eens tijd dat sommige mensen hier accepteren dat dit het iPhone topic is en dat constant gezeur niet iets is waar we hier op zitten te wachten. Hoop dus dat het weer on-topic kan allemaal.
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:05:58 #217
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165511456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wordt wel eens tijd inderdaad dat het niet meer gaat om Android vs iPhones, dat begint echt irritant te worden. Ik kom hier om te lezen over iPhones, niet over Android toestellen. Prima als mensen Android toestellen willen gebruiken en ze zullen op bepaalde vlakken ook wel echt fijner/beter zijn (enige wat wij verwachten is wederzijds respect voor onze keuzes), maar niet op de vlakken die interessant zijn voor mij. Daarom ga ik elke keer weer voor een iPhone. Werd eens tijd dat sommige mensen hier accepteren dat dit het iPhone topic is en dat constant gezeur niet iets is waar we hier op zitten te wachten. Hoop dus dat het weer on-topic kan allemaal.
waarom ga jij voor Apple?

Ik vanwege foutloze hardware (na de raarste dingen gehad te hebben met de top-HTC) en de stabiliteit van iOS. Mis wel wat dingen als LED notificatie en die auto aanvul bij nummers kiezen.
pi_165511491
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik vanwege foutloze hardware (na de raarste dingen gehad te hebben met de top-HTC) en de stabiliteit van iOS. Mis wel wat dingen als LED notificatie en die auto aanvul bij nummers kiezen.
https://www.appletips.nl/(...)veren-bij-meldingen/
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:09:45 #219
242666 BeamofLight
pi_165511548
quote:
je bedoelt achterop dat zaklamplichtje?Is nvt.

Bedoel aan de voorkant en dan met verschillende kleurtjes
pi_165511611
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

je bedoelt achterop dat zaklamplichtje?Is nvt.

Bedoel aan de voorkant en dan met verschillende kleurtjes
Ah, dan kan idd niet :).
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:15:01 #221
242666 BeamofLight
pi_165511644
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ah, dan kan idd niet :).
mis ik dus. Dat had die HTC jaaaren geleden dus al. Effe pissen: oh kijk een sms, of WA of mail.

Ja dat je na een half jaar de batterij met een vloeitje moest vastzetten of dat ie bleef trillen terwijl hij uitstond (of tot de batterij leeg was) kreeg je er ook bij
pi_165511768
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Omdat het puur naar mijn gevoel net allemaal wat vloeiender werkt allemaal. Besturingssysteem vind ik wat professioneler ogen en fijner werken. Daarnaast heb ik het gevoel dat de batterij het bij iPhones veel langer volhoudt dan bij Samsung modellen die ik vroeger had (en ook in vergelijking met nieuwere modellen - waarvan m'n man er een gebruikt), terwijl ik er nu zelfs meer mee doe. Ook hardware matig nooit problemen mee gehad. Plus het werkt goed samen met de MacBook en iPad die we hier in huis hebben.
  vrijdag 23 september 2016 @ 12:58:38 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165512414
Als je vind dat je accu niet zo lang meegaat, kijk dan eens naar alle appjes die in de achtergrond allerlei dingen doen ook als ze niet geopend zijn. Weerappjes die weerberichten ophalen, linkedin app die berichtjes ophaald, allerlei appjes die je gedrag uploaden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165512421
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door Fred op 23-09-2016 19:33:27 ]
pi_165513053
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je vind dat je accu niet zo lang meegaat, kijk dan eens naar alle appjes die in de achtergrond allerlei dingen doen ook als ze niet geopend zijn. Weerappjes die weerberichten ophalen, linkedin app die berichtjes ophaald, allerlei appjes die je gedrag uploaden.
Als dat op mij gericht was: dat deed ik ook altijd bij eerdere toestellen, maar dan gingen ze naar mijn gevoel alsnog veel te snel leeg. Sowieso is dat nog een reden waarom ik iPhones fijner vind. Je gooit een app dicht en je hoeft er niet meer naar om te kijken. Gaat allemaal zoveel makkelijker voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')