azijn dus. Anders google je het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:43 schreef Hansklokjes het volgende:
www.imagebam.com/image/8f3143504750801
Pedicure enz daar heb ik geen geld voor helaas.
een goedkopere oplossing moet ik ervoor vinden.
Geen eelt meer weg halen, eerst met vette creme aan de gang om de scheuren in je eelt dicht te krijgen. Goede vette creme bij het kruidvat en dan bij de voetenafdeling. Lees de beschrijving op de tubes en kies die voor je klachten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:43 schreef Hansklokjes het volgende:
Stel je beschikbaar als model voor een pedicure opleiding. Dan kost het je niets.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:43 schreef Hansklokjes het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eeltmesje van een paar euro. Hielen eerst weken in warm water, en dan schaaf je de eelt in strips weg...denk kaasschaaf. Black en Decker lijkt me overkill, meer iets voor koeienhoeven, dus ik vraag me nu af wat voor bokkepoten blomke heeft...
Kan je om lachen, maar het werkt wel, gisteren weer gedaan met de B&D vlakschuurmachine. Als voorbereiding op de Dam tot Dam heb ik nu gladde soepele en snelle voetjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:48 schreef RijstNatie het volgende:
Haha ik ga kapot om dat verhaal van blomke..
Welke afstand doe je? Op zich, als je maar een fijn genoege korrel gebruikt zie ik het wel werken...als je heel goed weet wat je doet. Dus ik zou de rest van de wereld iets aanraden dat ervoor bedoeld is...quote:Op zondag 18 september 2016 10:18 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
Kan je om lachen, maar het werkt wel, gisteren weer gedaan met de B&D vlakschuurmachine. Als voorbereiding op de Dam tot Dam heb ik nu gladde soepele en snelle voetjes.
quote:Op zondag 18 september 2016 12:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Welke afstand doe je? ..
Fietser hier, onze Dam tot Dam heeft iets van drie afstanden om uit te kiezen, hebben de lopers maar 1 afstand dan?quote:Op zondag 18 september 2016 15:33 schreef computergirl het volgende:
[..]amsterdam-zaandam is een vaste afstand
ja, op zondag wel.quote:Op zondag 18 september 2016 15:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Fietser hier, onze Dam tot Dam heeft iets van drie afstanden om uit te kiezen, hebben de lopers maar 1 afstand dan?
Oh zo..sta jij weer te vrijwilligen op de dam? Volgens mij hebben we ooit samen aan een verzorgingspost gestaan bij de wandeltocht, maar bleek dat pas s'avonds op Fok.quote:
niet op de dam, daar is de fietstocht.quote:Op zondag 18 september 2016 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Oh zo..sta jij weer te vrijwilligen op de dam? Volgens mij hebben we ooit samen aan een verzorgingspost gestaan bij de wandeltocht, maar bleek dat pas s'avonds op Fok.
10 E.M. Het nadeel van al die slijpmachienjes is dat ze met hoge toerentallen draaien waardoor de eelt heet wordt en je soms brandblaren krijgt. Zo'n schuurmachine draait op een laag toerental en zuigt het slijpsel meteen af. Werkt perfect bij mij tenminste.quote:Op zondag 18 september 2016 12:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Welke afstand doe je? Op zich, als je maar een fijn genoege korrel gebruikt zie ik het wel werken...als je heel goed weet wat je doet. Dus ik zou de rest van de wereld iets aanraden dat ervoor bedoeld is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |