Guidetti speelt daar toch nuquote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celta is een zeer pittige loting.
Jouw mening of die van Koffieplanter? Ik ken ze verder niet los dat treurwilg Guidetti er in de spits staatquote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celta is een zeer pittige loting.
Guidetti is waarschijnlijk gedegradeerd tot derde spits, dat vertelde Koffieplanter althans. Ik vond hem een leuke wedstrijd spelen tegen Real Madrid.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Guidetti speelt daar toch nu
Of ja, staat onder contract
Koffieplanter dusquote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti is waarschijnlijk gedegradeerd tot derde spits, dat vertelde Koffieplanter althans. Ik vond hem een leuke wedstrijd spelen tegen Real Madrid.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat hij 2x geel kreeg
Waarom dacht je direct Never mind wat dat ook mag betekenen hahahahaquote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht direct. Never mind.
Gewoon 2x mad omdat hij niet kon dribbelen door 3 man heen en dus maar tackles van achterenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht direct. Never mind.
Ik heb ze vorig seizoen wel vaker zien spelen. Ze konden heel lang mee tegen Real Madrid en Barcelona om alsnog compleet afgeragd te worden terwijl ze gewoon kansen hadden op meer. Tegen Real Madrid speelden ze vorige maand ook wel leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw mening of die van Koffieplanter? Ik ken ze verder niet los dat treurwilg Guidetti er in de spits staat
Waarom zouden zij het niet serieus nemen?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Celta is als ze met sterkste team komen te sterk voor Ajax, maar is afwachten hoe serieus ze het nemen
Omdat sommige ploegen GEEN NEUK geven om ELquote:Op donderdag 15 september 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij het niet serieus nemen?
Kijk je toch lekker nietquote:Op donderdag 15 september 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan heel slecht tegen Johan Derksen.
Spaanse ploegen meestal wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat sommige ploegen GEEN NEUK geven om EL
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wacht op de samenvattingen.
Heeft Fox die niet?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wacht op de samenvattingen.
Uit willen ze wel eens met mindere ploeg komen, thuis zullen ze sterker zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spaanse ploegen meestal wel.
En zeker een club als Celta, het is niet dat die een vaste waarde in de CL zijn ofzo.
Wowquote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
Ga weg met je kansloze FdB verheerlijking. Vorig seizoen leek het pas nergens op in de EL. Smerige parasiet.
Dit zijn duidelijke tekstenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
Ga weg met je kansloze FdB verheerlijking. Vorig seizoen leek het pas nergens op in de EL. Smerige parasiet.
Hij slaat gewoon onzin uit, maar laat lekker gaan joh.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
Gewoon thuis alles winnen vanaf nu en dan ben je er al.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uit willen ze wel eens met mindere ploeg komen, thuis zullen ze sterker zijn
De Boer > Bosz, en dat zijn een aantal >>> te weinig eigenlijk nog.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
Jij zou je tactische plannen in boekvorm moeten uitbrengen. FM is niet jouw eindstation!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon thuis alles winnen vanaf nu en dan ben je er al.
Ga vooral door. De Boer heeft in Europa Ajax geen steek verder gebracht.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Boer > Bosz, en dat zijn een aantal >>> te weinig eigenlijk nog.
kloptquote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Op het laatst is het geen voetbal meer"
Op het begin ook niet, Davy
Bloemkolengezichtquote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef Bolasie het volgende:
Ik erger me aan de kop van Davy Klaassen.
Jups... eerst nog goede opstelling en wat meer de bal rond laten gaanquote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon thuis alles winnen vanaf nu en dan ben je er al.
En dan heb je nu hetzelfde spel, alleen dan zonder een goed georganiseerde verdediging. Dat gaat hem helemaal worden!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga vooral door. De Boer heeft in Europa Ajax geen steek verder gebracht.
Het is te hopen dat het voetbal ergens op gaat lijken ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups... eerst nog goede opstelling en wat meer de bal rond laten gaan
Nee jij dan met je dunne vlashaartjes.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Vilhenadat ziet er toch niet uit dat kapsel
oooooooooooohquote:Op donderdag 15 september 2016 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je dunne vlashaartjes.
Wow wat is dit.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
sowquote:Op donderdag 15 september 2016 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen heb je met een goed georganiseerde verdediging al helemaal niets bereikt. Hij heeft een meer dan prima speler als Milik persistent weg blijven houden uit de basis in wedstrijden waar het om draait, zijn inzichten waar spelers horen te spelen vind ik minstens zo belachelijk slecht, zijn wisselbeleid tijdens de wedstrijden was net zo bizar slecht (ik hoef je GRA1-1AJA met het wisselen van Milik niet te onthouden).quote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan heb je nu hetzelfde spel, alleen dan zonder een goed georganiseerde verdediging. Dat gaat hem helemaal worden!
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:21 schreef luckass het volgende:
ik ben benieuwd wat Lavenderr van het shirt van Gijp vindt
Ja, nee, als je mensen hun kapsel belachelijk gaat maken moet je de consequenties maar voelen. Ik noem Ajacied422 toch ook geen door emoties overmande voetballeek.quote:
Ik heb wel een beter kapsel dan Vilhena durf ik te stellen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, nee, als je mensen hun kapsel belachelijk gaat maken moet je de consequenties maar voelen. Ik noem Ajacied422 toch ook geen door emoties overmande voetballeek.
Al heeft dat misschien weinig met zijn haardracht te maken bij nader inzien.
Goed boekje man, helemaal niks mis mee ouwe reus.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:25 schreef Ties02 het volgende:
Morgen maar even boekje van Gijp halen
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:26 schreef luckass het volgende:
wat heeft die gast voor kleren aan
Echt zo'n grachtengordel bewonerquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
Die gast heeft heel mijn avond verneukt, misbaksel.
Nou, op zich heb ik liever iemand die dezelfde spelers, plus Sanchez, goed neer kan zetten in plaats van elke wedstrijd open huis te laten houden.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heb je met een goed georganiseerde verdediging al helemaal niets bereikt.
Ach jee, er zijn fouten gemaakt. Gelukkig zitten er nu geen goede spelers op de bank of tribune en staat er een logische opstelling.quote:Hij heeft een meer dan prima speler als Milik persistent weg blijven houden uit de basis in wedstrijden waar het om draait, zijn inzichten waar spelers horen te spelen vind ik minstens zo belachelijk slecht, zijn wisselbeleid tijdens de wedstrijden was net zo bizar slecht (ik hoef je GRA1-1AJA met het wisselen van Milik niet te onthouden).
niet gekekenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
Willekeurig filmpje voor tijdens de reclame. Een airbag voor fietsers!
Ziyechquote:Op donderdag 15 september 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechtste aankopen van het seizoen tot nu toe:
1. Westermann
2. Weghorst
3.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechtste aankopen van het seizoen tot nu toe:
1. Westermann
2. Weghorst
3. Friday
Beetje raar dit ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Ja fijn nu hoef ik de samenvatting niet meer te zien
in Nederland kan dat makkelijkquote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Brammess het volgende:
Klaassen verzaakt nooit
Gudelj als VM
Nee, hij speelde daar vorig jaar. Dat was vreselijk .quote:Op donderdag 15 september 2016 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in Nederland kan dat makkelijk
Volgens mij omdat hij op de bal zat, dan mag het ookquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef showtimer het volgende:
Indirect in de 16 kan alleen bij een terugspeelbal?
Oh, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij op de bal zat, dan mag het ook
Veel meer smaken zijn er toch ook niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sterker nog, een penalty kan alleen gegeven worden bij overtredingen op spelers en/of hands
Terugspeelbal, op de bal zitten, iemand zijn moeder een hoer noemenquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Veel meer smaken zijn er toch ook niet?
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Terugspeelbal, op de bal zitten, iemand zijn moeder een hoer noemen
Is kut hoor als zon bal opstuitert voor je, zeker omdat je been er niet loodrecht achter staat.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:12 schreef Evertjan het volgende:
boekjes van Voetbal Inside niks mis mee
waardeloze boekjesquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:12 schreef Evertjan het volgende:
boekjes van Voetbal Inside niks mis mee
Van der Hart kan er gewoon niks vanquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is kut hoor als zon bal opstuitert voor je, zeker omdat je been er niet loodrecht achter staat.
Hij is best een teringlulquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van der Hart kan er gewoon niks van
Bizot is wel een aardige keeper
hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef Brammess het volgende:
en nu heeft hij nooit meer contact met hem door zijn vriendin
lol
Klinkt eerder als een slappe zakquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij is best een teringlul
Na zijn kruisbandblessure heeft zijn vader zijn baan opgegeven om hem te helpen en nu heeft hij nooit meer contact met hem door zijn vriendin
lol
Leuk, maar niet hierquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet de slowchatter uithangen maar er nadert onweer.
Heb je chili con carne op?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Offtopic gaan doe je maar in VBL.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks hier tot en met 03:00quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft je kat hem opgegeten?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:25 schreef Pascalus het volgende:
Mijn muis reageert nergens meer op. Denk dat ie kapot is.
Nu ben ik verdrietig.
Nieuwe batterijtjes.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:25 schreef Pascalus het volgende:
Mijn muis reageert nergens meer op. Denk dat ie kapot is.
Nu ben ik verdrietig.
De supporters hadden zeker geen energie om daarheen te gaan xdquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:27 schreef Pascalus het volgende:
Zit goed vol daar (kom maar met die Arenagrap)
Zeker allemaal over het stadion heen gevlogen xDquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De supporters hadden zeker geen energie om daarheen te gaan xd
deze man weetquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Red Bull clubs![]()
de aids van het voetbal
Ik ga weer richting de Grolsch Veste voor de kraker TWE-ADOquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op CHE-LIV & PSV-FEY na krijg ik geen bol broekje van dit weekend.
PSV-FEY moet ik helaas missen, dan meld ik dat alvast even.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongelooflijk zin in Chelsea-Liverpool.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook. Conte, Klopp en Guardiola zijn qua coachingsniveau de drie besten in de competitie wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongelooflijk zin in Chelsea-Liverpool.
David Luiz gaat spelen las ik #topshowquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Conte, Klopp en Guardiola zijn qua coachingsniveau de drie besten in de competitie wat mij betreft.
Ik geniet elke pot van de Liverpool aanval.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
David Luiz gaat spelen las ik #topshow
Heerlijke spelers ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet elke pot van de Liverpool aanval.
Inter gaat de halve finale moeiteloos halen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:33 schreef Ties02 het volgende:
Frankie trekt de Europese lijn van Ajax moeiteloos door
Knap
Inter-Ajax de halve finalequote:Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Inter gaat de halve finale moeiteloos halen.
Mané is een briljante aankoop.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke spelers ja.
Die Mané wat een baas. En Coutinho ben ik al jaren fan van.
Dat blijkt.quote:
Liverpool had wel weer behoefte aan een goede vleugelspeler.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mané is een briljante aankoop.
Ik ook niet. Ik speelde FM, en dan was OSM echt heel kut.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen deed dat op de middelbare
Ik niet
Het voordeel is dat hij niet alleen op de flanken hoeft te spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Liverpool had wel weer behoefte aan een goede vleugelspeler.
Mane is een spitsquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Liverpool had wel weer behoefte aan een goede vleugelspeler.
Jij speelde zeker Habbo Hotel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen deed dat op de middelbare
Ik niet
Afwisselen genot.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij niet alleen op de flanken hoeft te spelen.
Die staat nu nog op de Coolsingelquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden Bossie uit moeten nodigen.
Dan ben ik er ook niet bij, sorry vrienden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het een leuke avond.
Tot over twee weken, mes amis.
Ik ga VI daarna wel terugkijken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kijkt naar VI ipv CHE-LIV is gestoord.
Zit je dan in het stadion?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook niet bij, sorry vrienden.
Ik ga samenvattingen van de JL kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga VI daarna wel terugkijken.
Dat is genieten altijd, is dat op SBS?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga samenvattingen van de JL kijken.
Dat zou ik niet aankunnen als ik daarvoor Premier League genot kijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga samenvattingen van de JL kijken.
volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is genieten altijd, is dat op SBS?
kan voorin overal uit de voeten ja..quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind hem beter dat hij rond een spits gaat spelen.
Hopelijk debuut Nouri in Ajax 1.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij wel.
Alle 10 wedstrijden morgen want volgende week bekeraids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |