Guidetti speelt daar toch nuquote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celta is een zeer pittige loting.
Jouw mening of die van Koffieplanter? Ik ken ze verder niet los dat treurwilg Guidetti er in de spits staatquote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celta is een zeer pittige loting.
Guidetti is waarschijnlijk gedegradeerd tot derde spits, dat vertelde Koffieplanter althans. Ik vond hem een leuke wedstrijd spelen tegen Real Madrid.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Guidetti speelt daar toch nu
Of ja, staat onder contract
Koffieplanter dusquote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti is waarschijnlijk gedegradeerd tot derde spits, dat vertelde Koffieplanter althans. Ik vond hem een leuke wedstrijd spelen tegen Real Madrid.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat hij 2x geel kreeg
Waarom dacht je direct Never mind wat dat ook mag betekenen hahahahaquote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht direct. Never mind.
Gewoon 2x mad omdat hij niet kon dribbelen door 3 man heen en dus maar tackles van achterenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht direct. Never mind.
Ik heb ze vorig seizoen wel vaker zien spelen. Ze konden heel lang mee tegen Real Madrid en Barcelona om alsnog compleet afgeragd te worden terwijl ze gewoon kansen hadden op meer. Tegen Real Madrid speelden ze vorige maand ook wel leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw mening of die van Koffieplanter? Ik ken ze verder niet los dat treurwilg Guidetti er in de spits staat
Waarom zouden zij het niet serieus nemen?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Celta is als ze met sterkste team komen te sterk voor Ajax, maar is afwachten hoe serieus ze het nemen
Omdat sommige ploegen GEEN NEUK geven om ELquote:Op donderdag 15 september 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij het niet serieus nemen?
Kijk je toch lekker nietquote:Op donderdag 15 september 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan heel slecht tegen Johan Derksen.
Spaanse ploegen meestal wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat sommige ploegen GEEN NEUK geven om EL
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wacht op de samenvattingen.
Heeft Fox die niet?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wacht op de samenvattingen.
Uit willen ze wel eens met mindere ploeg komen, thuis zullen ze sterker zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spaanse ploegen meestal wel.
En zeker een club als Celta, het is niet dat die een vaste waarde in de CL zijn ofzo.
Wowquote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
Ga weg met je kansloze FdB verheerlijking. Vorig seizoen leek het pas nergens op in de EL. Smerige parasiet.
Dit zijn duidelijke tekstenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
Ga weg met je kansloze FdB verheerlijking. Vorig seizoen leek het pas nergens op in de EL. Smerige parasiet.
Hij slaat gewoon onzin uit, maar laat lekker gaan joh.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |