Helemaal niet sukkelquote:Op donderdag 15 september 2016 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hier valt Ties weer door de mand.
sowquote:Op donderdag 15 september 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar is de uitslag van Heracles?
Ik haat zijn bril ook.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:02 schreef Sked het volgende:
Derksen heeft gewoon een hekel aan Bosz.
Derksen hekelt ook El Sierd.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:02 schreef Sked het volgende:
Derksen heeft gewoon een hekel aan Bosz.
Een paar jaar pas gelukkig.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen steekt in een matige vorm.
Zo praat je niet tegen de nr1 VI kijkerquote:Op donderdag 15 september 2016 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel, Stijn postte het namelijk ook
Jij kijkt blijkbaar niet naar de mannen van VI
Die kon amper praten.quote:
dat wel. maar dit is toch geen verbetering manquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Verkeerd nummer gebeld hahahahah
Het is verdedigend wat onstabiel en slordig maar dat oneindige geschuifel werd ik kotsmisselijk van. Dan liever een paar foute ballen met risico.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
dat wel. maar dit is toch geen verbetering man
Bij komst Bosz hoopte ik tenminste nog dat die Gudelj eruit geknikkerd werd, maar zelfs daarin is hij geen vooruitgang
Ja De Boer heeft die idioot binnengehaald. Wilde nog meer middelmaat erbij.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
dat wel. maar dit is toch geen verbetering man
Bij komst Bosz hoopte ik tenminste nog dat die Gudelj eruit geknikkerd werd, maar zelfs daarin is hij geen vooruitgang
heb jij je gezien dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is verdedigend wat onstabiel en slordig maar dat oneindige geschuifel werd ik kotsmisselijk van. Dan liever een paar foute ballen met risico.
Doe dit maar op de FP.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is de uitslag van Heracles?
Nou, nou, nou. Noem haar dan tenminste een hoer zoals het betaamt.quote:
En Bosz blijft hem opstellenquote:Op donderdag 15 september 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja De Boer heeft die idioot binnengehaald. Wilde nog meer middelmaat erbij.
Heeft de club gewoon met een matige selectie opgezadeld samen met Netto
0 karakter, geen reet aanquote:
vreselijk he die Traoré in de spitsquote:Op donderdag 15 september 2016 22:08 schreef luckass het volgende:
[..]
die blunderende apen in het doel maken het ons wel moeilijk
Een paar kutballen in de ruimte en wat sneller naar voren. Zie jij dat dan niet?quote:
Geen tien aubquote:Op donderdag 15 september 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech op tien, Gudelj eruit, Traore naar rechts, Dolberg spits
Doe dit maar niet meer. Laat dit soort dingen maar over aan mensen met humor.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Matige comeback. Net zo matig als de return van Heracles op die berg.
krul op doelquote:Op donderdag 15 september 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech op tien, Gudelj eruit, Traore naar rechts, Dolberg spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |