Maar dan wel een loper die ook gewoon goed kan meevoetballen en meedoet in de opbouw, en pas op het juiste moment diepgaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
De denker, doener en loper zullen we maar zeggen.
Ik vind juist dat je klaassen in de bovenste zin omschrijft xd Alleen je moet de speelstyle van traore ook in acht nemen die wil nog wel eens zwerven en in de weg lopen. wat dat betreft kun je beter met dolberg spelen en traore vanaf de vleugels. Maar zoals ik zei het voornaamste probleem ligt momenteel in de defensie en ik denk dat riedewald of veltman naast sanchez een stabieler fundering is dan viergever en sanchez met veltman op de vleugel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan wel een loper die ook gewoon goed kan meevoetballen en meedoet in de opbouw, en pas op het juiste moment diepgaat.
Dus niet zoals Klaassen de hele tijd bij de spits staan om balletjes af te wachten.
Zo kan Klaassen zeker spelen, maar hij krijgt nu de instructie vaak om meer als 10 te gaan spelen. Zie hem maar weinig meedoen in de opbouw en het meevoetballen. Hopelijk gaat hij dat beter doen, want dat kan hij zeker.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je klaassen in de bovenste zin omschrijft xd Alleen je moet de speelstyle van traore ook in acht nemen die wil nog wel eens zwerven en in de weg lopen. wat dat betreft kun je beter met dolberg spelen en traore vanaf de vleugels. Maar zoals ik zei het voornaamste probleem ligt momenteel in de defensie en ik denk dat riedewald of veltman naast sanchez een stabieler fundering is dan viergever en sanchez met veltman op de vleugel.
Helder, maar Bosz is gehaald voor attractief voetbal. Dan moet je concluderen dat het zo niet gaat dus of;quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:25 schreef Wotte het volgende:
Dus aan de ene kant is het wel begrijpelijk dat bosz, gudelj opstelt bouw je toch ie t wat meer zekerheid in dan met een ziyech of sinkgraven/bazoer en nouri bijvoorbeeld. Maar het komt het spel niet ten goede om met die twee te spelen.
Veltman graag vervangen door Tete. Veltman speelt belachelijk zwak (ook bij NL). Tevens ben ik nooit fan van Veltman geweest maar dat terzijde. Vind het een erg matige verdediger.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Veltman-Sánchez-Riedewald-Dijks
----------------- Klaassen --------------
-----Gudelj--------------------Ziyech---
Traore---Dolberg/Cassiera--Younes
Op deze manier heb je zoveel mogelijk de beste spelers opgesteld, is het middenveld beter in balans en heb je de nodige ervaring in het elftal.
Bovendien leent het zich perfect om door te schuiven in balbezit; Riedewald schuift naar 6 en Klaassen naar 8 of 10.
Dit is wel erg opportunistisch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:46 schreef Brammess het volgende:
Groepswinnaar zijn moet wel te doen zijn nu toch?
Thuis 7 punten en bij Standard ook 3 wegsnoepen, ik mag dromen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is wel erg opportunistisch.
Wegsnoepen bij Standard? Je hebt een beter elftal dat moet je gewoon winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Thuis 7 punten en bij Standard ook 3 wegsnoepen, ik mag dromen.
Hoeft geen voordeel te zijn trouwens, wij kwamen als onbeschermd de EL binnen in 14/15 en kregen Legia, groepswinnaar Feyenoord kreeg Roma
Ik heb meer vertrouwen in Ajax tegen een grote tegenstander dan weer zo'n Oostblokploeg of een Red Bull oidquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Thuis 7 punten en bij Standard ook 3 wegsnoepen, ik mag dromen.
Hoeft geen voordeel te zijn trouwens, wij kwamen als onbeschermd de EL binnen in 14/15 en kregen Legia, groepswinnaar Feyenoord kreeg Roma
Laatste wedstrijd, dus met een beetje geluk is Ajax er dan al en gaan we met het B-team spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegsnoepen bij Standard? Je hebt een beter elftal dat moet je gewoon winnen.
Liever gewoon voor de punten gaan i.p.v. dat B-team gelul. Ten eerste bij winst krijg je ¤ en ten tweede is iedere wedstrijd extra weer extra ervaring voor sommige jongens etc.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd, dus met een beetje geluk is Ajax er dan al en gaan we met het B-team spelen.
Legia was wel genot, moesten 1-4 van ons winnen uit.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Ajax tegen een grote tegenstander dan weer zo'n Oostblokploeg of een Red Bull oid
We hebben genoeg spelers, dus dan gaan er sowieso wel wat spelers gespaard worden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Liever gewoon voor de punten gaan i.p.v. dat B-team gelul. Ten eerste bij winst krijg je ¤ en ten tweede is iedere wedstrijd extra weer extra ervaring voor sommige jongens etc.
Ja en die ronde er daarna uit tegen Dnjeprrr Dnjeprojemoedertovskquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Legia was wel genot, moesten 1-4 van ons winnen uit.
Cilgod
Die in de kwartfinales Brugge loottequote:Op vrijdag 16 september 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die ronde er daarna uit tegen Dnjeprrr Dnjeprojemoedertovsk
Etalage dit datquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Veltman moet gewoon banken maar hij likt Peters ballen ofzo, anders een raadsel waarom hij erin staat.
Ja dat denk ik wel vaker met al die gemiste kansen in Europaquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die in de kwartfinales Brugge lootte
Had zo mooi kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |