de manier waaropquote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Laten we hier mad worden omdat je uit bij pana achter staat. Kan gewoon gebeuren. We zijn geen Real ofzo.
Bel vd Vaart ff.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef xzaz het volgende:
Ik heb zin in een frikandel.
Viez dik.
'al' hahaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is al in 1900 opgericht hoor
Die zit te huilen in een hoekje.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er weer eens geen mod aanwezig of zo
ja he wat een kut kakkerlak is datquote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef badschaap het volgende:
echt bosz kan mooi terug naar 010 ofzo, die man heeft totaal geen voetbaltechnisch inzicht
Ja wat had je verwacht. Een sprankelend Ajax??quote:
Nee joh. Mits fit de vaste LB van Oranje.quote:
wowquote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kanker gewoon een bal over de zijlijn spelen
Daar komt Mex goed mee weg dan.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die zit te huilen in een hoekje.
Elke euro die ze krijgen verdienen ze niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef xzaz het volgende:
Zullen de ajacieden wel genoeg verdienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik Saaijax zeg?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar komt Mex goed mee weg dan.
Snabbeltje?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik heb met mijn blote *piep* in de fontein gestaan ouwe reus.
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Als Feyenoord de eer van het Nederlands voetbal moet redden dan weet je hoe laat het is.Haha faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Als Feyenoord de eer van het Nederlands voetbal moet redden dan weet je hoe laat het is.8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om te verdedigen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen heeft de spelinstelling van een drol
Ik merk dat veel mensen torenhoge verwachtingen hadden van Ajax.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik beproef wat madness in dit topic
Gebaseerd op pure strontquote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik merk dat veel mensen torenhoge verwachtingen hadden van Ajax.
Genant wel
Je vraagt te veel.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
VOETBALLEN VOETBALLEN VOETBALLEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |