synthol huilt in een hoekje nuquote:Op donderdag 15 september 2016 21:14 schreef Pascalus het volgende:
1-0 panathinaikos
Ar joe wotsjing Syntix?
Lekker dan..eerst missen ze met het uitblijven van aankopen de CL en nu kunnen ze overwintering in de EL al vergeten doordat ze geen fatsoenlijk opvolger van Cillessen hebbenquote:
Uitstekend dat je oordeelt op basis van 1 momentjequote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker dan..eerst missen ze met het uitblijven van aankopen de CL en nu kunnen ze overwintering in de EL al vergeten doordat ze geen fatsoenlijk opvolger van Cillessen hebben
DIe Onana kan er niks van. Victor Kros 2quote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitstekend dat je oordeelt op basis van 1 momentje
Hoe vaak heb je hem zien spelen?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
DIe Onana kan er niks van. Victor Kros 2
Zo matig als het C-team van United zullen ze niet zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eerst een B team, is het straks een Q team?
Vier keer ofzo? Ik vind m gewoon rete onzeker in het doel. Weinig ballen klemvast, twijfelachtig bij hoge ballenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem zien spelen?
Panathinaikos is veel beter dan het c team van Man U hoor!!quote:
Uitstekend om hem dan af te schrijven jaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vier keer ofzo? Ik vind m gewoon rete onzeker in het doel. Weinig ballen klemvast, twijfelachtig bij hoge ballen
Dit schrijf je op als een gigantische open deurquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat vier op een rij altijd gewonnen kan worden door de eerste speler?
Je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Celta met een B-elftal, erg jammer.
Klopt heeft Frank de Boer me eens verteldquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat vier op een rij altijd gewonnen kan worden door de eerste speler?
Lijkt me sterk, was nl richting de ajax keeperquote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat die Ajax fans zich weer misdragen.
*onafhankelijk van de acties van speler 2quote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit schrijf je op als een gigantische open deur
Als je zo slecht keept zou ik me als fan als tegen hem keren.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, was nl de ajax keeper
Het heeft betrekking tot Ajax. Maar dan nog, twee topics voor de Europa League gaat wel erg ver.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic
Dan zou je toch even bij Stinho aan moeten kloppenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het heeft betrekking tot Ajax. Maar dan nog, twee topics voor de Europa League gaat wel erg ver.
Nou dat zal wat uitmaken zeg.... Bijna lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veltman op rechtsback is niks
Zet Tete er eens in Peter
Groepen van de Nederlandse ploegen kunnen hier, rest niet. Hoe moeilijk is het?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou je toch even bij Stinho aan moeten kloppen
Van mij mag je hoor, maar het moet in een spoilert geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Celta maakt 1-1. Mag ik dat hier zeggen?
In de spoilersquote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Fener ging ook in spoilers geloof ik, vandaarquote:Op donderdag 15 september 2016 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Groepen van de Nederlandse ploegen kunnen hier, rest niet. Hoe moeilijk is het?
Neequote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Is om het even, want de spelers kunnen er toch geen kloot van.quote:
Denk dat de eerste het beste kassameisje nog beter is... Laat hem dus maar lekker zitten voorlopigquote:
Cassiera is een spelerquote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat de eerste het beste kassameisje nog beter is... Laat hem dus maar lekker zitten voorlopig
Edward Sturingquote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef xzaz het volgende:
Wie wordt de opvolger vam Bos in de winter?
Wie is Bos?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef xzaz het volgende:
Wie wordt de opvolger vam Bos in de winter?
Dit went nooitquote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Aan alle Ajax-supporters heb ik maar 1 boodschap betreft het spel wat Ajax nu speelt.
Wen er maar aan.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 15 september 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
We hadden Ziyech nooit moeten kopen.
Wat moet hij dan doen? Hij heeft echt brandhout materiaal in de verdediging.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz heeft de verdediging zo teringhard verneukt![]()
![]()
![]()
Flikker toch op met je Veltman rechtsback en Viergever centraal
Ja want met tete en Veltman liep het kraakhelderquote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz heeft de verdediging zo teringhard verneukt![]()
![]()
![]()
Flikker toch op met je Veltman rechtsback en Viergever centraal
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Aan alle Ajax-supporters heb ik maar 1 boodschap betreft het spel wat Ajax nu speelt.
Wen er maar aan.
Dat noem je een Cassieraquote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat de eerste het beste kassameisje nog beter is... Laat hem dus maar lekker zitten voorlopig
Onder Frank de Boer stond de verdediging primaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want met tete en Veltman liep het kraakhelder
Ja leukquote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat noem je een Cassiera
Waarbij de instelling ook wel ietsje anders wasquote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Onder Frank de Boer stond de verdediging prima
Liever niet (lol)quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze geloofde in een mogelijk resultaat?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarbij de instelling ook wel ietsje anders was
En altijd maar dat gekanker hier op de Boer.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je de EL gemist vorig seizoen??quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ajax heeft anders ook al genoeg wanvertoningen geleverdquote:Op donderdag 15 september 2016 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel hoor, vraag maar aan de gemiddelde Feyenoorder
Achter ADO inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Mensen vonden dat ik een act opvoerde toen ik zei dat Ajax dit seizoen vierde zou worden.
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dit alsjeblieft nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dit alsjeblieft nooit meer.
Met een verdedigend systeem ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft anders ook al genoeg wanvertoningen geleverd
Saaijax.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
1# PSV
2# FEYENOORD
3# ADO
4# AJAX
de manier waaropquote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Laten we hier mad worden omdat je uit bij pana achter staat. Kan gewoon gebeuren. We zijn geen Real ofzo.
Bel vd Vaart ff.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef xzaz het volgende:
Ik heb zin in een frikandel.
Viez dik.
'al' hahaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is al in 1900 opgericht hoor
Die zit te huilen in een hoekje.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er weer eens geen mod aanwezig of zo
ja he wat een kut kakkerlak is datquote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef badschaap het volgende:
echt bosz kan mooi terug naar 010 ofzo, die man heeft totaal geen voetbaltechnisch inzicht
Ja wat had je verwacht. Een sprankelend Ajax??quote:
Nee joh. Mits fit de vaste LB van Oranje.quote:
wowquote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kanker gewoon een bal over de zijlijn spelen
Daar komt Mex goed mee weg dan.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die zit te huilen in een hoekje.
Elke euro die ze krijgen verdienen ze niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef xzaz het volgende:
Zullen de ajacieden wel genoeg verdienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik Saaijax zeg?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar komt Mex goed mee weg dan.
Snabbeltje?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik heb met mijn blote *piep* in de fontein gestaan ouwe reus.
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Als Feyenoord de eer van het Nederlands voetbal moet redden dan weet je hoe laat het is.Haha faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Feyenoord de eer van het Nederlands voetbal moet redden dan weet je hoe laat het is.8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om te verdedigen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen heeft de spelinstelling van een drol
Ik merk dat veel mensen torenhoge verwachtingen hadden van Ajax.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik beproef wat madness in dit topic
Gebaseerd op pure strontquote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik merk dat veel mensen torenhoge verwachtingen hadden van Ajax.
Genant wel
Je vraagt te veel.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
VOETBALLEN VOETBALLEN VOETBALLEN
In Jong Ajaxquote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Traore nog eens scoren voordat hij terug naar Engeland gaat?
Als Feyenoord de eer van het Nederlands voetbal moet redden dan weet je hoe laat het is.Hahahahaha sklSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wat ziekjes dus sowieso enigszins afgestompt. Maar ik had niet verwacht dat ze hier eventjes overheen zouden lopen ofzo, al is dit ook niet best neequote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik merk dat veel mensen torenhoge verwachtingen hadden van Ajax.
Genant wel
Ik werd met pek en veren weggestuurd uit het Ajax topic toen ik mijn vraagtekens had bij zijn huur.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
en pure arrogantiequote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gebaseerd op pure stront
In uitwedstrijden hoeven we totaal niets van Ajax te verwachtenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben wat ziekjes dus sowieso enigszins afgestompt. Maar ik had niet verwacht dat ze hier eventjes overheen zouden lopen ofzo, al is dit ook niet best nee
Tijd voor Boer. De man met 9 vingers.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Is er al een hangpop van Onana gesignaleerd?
Ik denk dat hij sowieso wel effe een bezoek aan de wallen brengt ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou toch wel een beetje vooruitgang willen zien, maar het is wel erg veel pieken en dalenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In uitwedstrijden hoeven we totaal niets van Ajax te verwachten
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn naam wordt wel genoemd, telt dat mee?
Zijn de Ajax spelers wel gewend.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Rampzalige grasmat. Allejezus de plaggen knallen de grond uit.
Hij moet het AJAX SYSTEEM nog even onder de knie krijgenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja.
Hij moet nu zeker wel verdedigen waardoor hij onzichtbaar is?
Thuis ook niet, als we Willem 2 mogen gelovenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In uitwedstrijden hoeven we totaal niets van Ajax te verwachten
Dat is dus in het voordeel van Ajax.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Rampzalige grasmat. Allejezus de plaggen knallen de grond uit.
Welke pieken?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een beetje vooruitgang willen zien, maar het is wel erg veel pieken en dalen
Moet hij dan niet eerst een half seizoen met Jong Ajax meedoen?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij moet het AJAX SYSTEEM nog even onder de knie krijgen
Fair enoughquote:Op donderdag 15 september 2016 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zijn de Ajax spelers wel gewend.
Ja en daarna door gedragsproblemen worden verhuurd aan Willem IIquote:Op donderdag 15 september 2016 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moet hij dan niet eerst een half seizoen met Jong Ajax meedoen?
Dit is gewoon naief begin, beginnend op het middenveld en eindigt bij Onana... Nooit de tegenstander even laten uitrazen en voetballend weg naar voren vindenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een beetje vooruitgang willen zien, maar het is wel erg veel pieken en dalen
Dat valt best mee ik noem Ajax niet voor niks op zijn tijd Saaijaxs creatief als ik ben.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het begin tegen Vitesse, tegen GAE schijnt het goed te zijn geweest maar dat kon ik niet zien, Sparta was wel goed, PAOK thuisquote:
Ja, de gyros is verkeerd gevallen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit Gudelj nog op de wc in de kleedkamer?
Voor 2 miljoen mogen ze hem hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Zou Zeljko Petrovic iets voor Ajax zijn?
Ook dat natuurlijk, maar buiten die goal om is het ook niet fantastischquote:Op donderdag 15 september 2016 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is gewoon naief begin, beginnend op het middenveld en eindigt bij Onana... Nooit de tegenstander even laten uitrazen en voetballend weg naar voren vinden
De kapitein van zijn vluchtelingen vlot (lol)quote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie zei dat Traore goed was IN DE KLEINE ruimte??
Dat viel allemaal wel mee hoe goed dat was. Tegen Vitesse was het ook heel erg matigquote:Op donderdag 15 september 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het begin tegen Vitesse, tegen GAE schijnt het goed te zijn geweest maar dat kon ik niet zien, Sparta was wel goed, PAOK thuis
Nou nouquote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kapitein van zijn vluchtelingen vlot (lol)
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook het begin tegen Vitessequote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee hoe goed dat was. Tegen Vitesse was het ook heel erg matig
Sjoooooowquote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7/10quote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder Bosz zou het weer leuk worden. Ik moet zeggen dat ik in tijden niet zo heb gelachen om Ajax.quote:
Hagenquote:
Rostov thuisquote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben we al een aardige pot gespeeld dit seizoen?
Riedewald, Klaassen en Younes svpquote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Is het erg dat ik hoop dat die grieken bepaalde spelers een waar maanden uit de roulatie schoppen
klaassen mag zekerquote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Riedewald, Klaassen en Younes svp
Zo bijzonder vond ik dat niet. Nog geen eens ondergrens niveau.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook het begin tegen VitessePakweg het eerste kwartier ofzo
Ja de man mag best tot de winterstop de tijd krijgen toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onder Bosz zou het weer leuk worden. Ik moet zeggen dat ik in tijden niet zo heb gelachen om Ajax.
Je moeder.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie zei dat Traore goed was IN DE KLEINE ruimte??
Hmm, dan verschillen we wat dat betreft van meningquote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bijzonder vond ik dat niet. Nog geen eens ondergrens niveau.
en dan breekt Zyech zijn enkelquote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Is het erg dat ik hoop dat die grieken bepaalde spelers een paar maanden uit de roulatie schoppen
Gewoon het seizoen afmaken.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja de man mag best tot de winterstop de tijd krijgen toch?
Winterstop 2020?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja de man mag best tot de winterstop de tijd krijgen toch?
kost ook minder voor marco nettoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon het seizoen afmaken.
Vind ik wel. Het is ook geen wonderdokterquote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon het seizoen afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |