Waar begin ik over Ajax in deze post?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Daar is de eerste gefrustreerde Feyenoorder al weer. In plaats van te genieten van een een zege in een Europese wedstrijd begint meneer over Ajax.
jupquote:Op donderdag 15 september 2016 20:55 schreef Syntix het volgende:
Was het nou trouwens buitenspel. Ja toch?
Mad?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:55 schreef Syntix het volgende:
Het toch nog zo moeilijk hebben tegen het C-team van United dat niet kan voetballenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lekker hoor. Het C-team van United ff naar huis gestuurd met 0 punten.
Nope volgens de hawkeye nietquote:Op donderdag 15 september 2016 20:55 schreef Syntix het volgende:
mensgodquote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
cremeren moet weer leuk worden
Jullie dadelijk ook tegen het C team van Panathinaikos?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het toch nog zo moeilijk hebben tegen het C-team van United dat niet kan voetballen
makkerquote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor dat we Sunrijst weer een uurtje negeren. Dat ging uitstekend afgelopen weekend
Kunnen we niet gewoon democratisch beslissen dat hij een ban krijgt?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor dat we Sunrijst weer een uurtje negeren. Dat ging uitstekend afgelopen weekend
twitter:tomwfootball twitterde op donderdag 15-09-2016 om 20:55:42Paul Scholes on BT: "I'm not worried. United will cruise through this group." Might just make a note of that.. reageer retweet
Rustig, United stelt echt geen kut voor.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:57 schreef Pascalus het volgende:
JAAAAAA JAJAJAJAJAJAJA ONVOORSTELBAAR
Zolang je maar de erfenis kan incasseren.quote:
Dat zou goed kunnen want ik was er afgelopen weekend niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
ik snap deze tweet niet.twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 15-09-2016 om 20:53:39Bij elke afstraffing van arrogante, zichzelf overschattende Engelse poenclubs ben ik blij. Dank Feyenoord, voor deze topprestatie. #feyman reageer retweet
madquote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga lekker Twitteren als je zo graag dit soort onzin deelt telkens
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schalke natuurlijk
Schalke > Bayern > Dortmund > Wolfsburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |