Hihi wat grappigquote:
Tief er 10 uit en neem die pubers op in de loodsquote:Op donderdag 15 september 2016 19:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat willen ze nou bereiken?
Pardon..quote:Op donderdag 15 september 2016 19:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat willen ze nou bereiken?
een ontspoorde tiener hoeft niet per definitie lelijk te zijn...verder kon ik alleen volgen dat iemand haar vond en dat ze is meegenomen naar het politiebureau, toen verslapte mijn aandachtquote:
hoe oud ben je en waar is je leesbril...minimarioquote:
Dat heb ik dus ook,weet wel dat hier in Leeuwarden ze goed bezig zijn.quote:
geld vragen uiteindelijkquote:Op donderdag 15 september 2016 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat komen die mensen doen eigenlijk.
Heb het geluid uit.
Verwende tieners. Kom op zegquote:Op donderdag 15 september 2016 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb het geluid uit.
Stichting vergeten kinderen...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb het geluid uit.
Thanks.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stichting vergeten kinderen...
wil jet rekening nr ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
wil jet rekening nr ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
wil jet rekening nr ?
Kan je beter aan iemand geven die wel geld heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mwa...quote:
samengevoegd met Heppie, wat ik niet zo snap maar goed...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stichting vergeten kinderen...
Oh lesbosquote:
ik ik ikquote:Op donderdag 15 september 2016 20:02 schreef tonja het volgende:
Ik weet niet wie het hier zei, maar jahoor, daar is Vic met d'r Lesbos
Ik heb ze gelukkig nietquote:
Ah, jij was datquote:Op donderdag 15 september 2016 20:02 schreef Charmian het volgende:
nah wat zei ik...vic met dr lesbos
het is echt niet slim van dit soort organisaties om in die loods te komen shinen...ik ben immuun geworden voor ieder zielig verhaal dat daar wordt opgehangenquote:
Eensquote:Op donderdag 15 september 2016 20:03 schreef rowan634 het volgende:
niveautje weer hier
weten het weer allemaal beter
kunnen zo de loods in
Vic is een tweede Sylvana Simonsquote:Op donderdag 15 september 2016 20:02 schreef Charmian het volgende:
nah wat zei ik...vic met dr lesbos
ook zo een tiepquote:Op donderdag 15 september 2016 20:05 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Vic is een tweede Sylvana Simons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |