is het mogelijk om mijn internetkosten af te trekken als beroepskosten?
ik heb het nodig om mijn vak uit te oefenen (remote beheer),
maar krijg er geen vergoeding van het bedrijf voor
lijkt me wel superwreed als het zou kunnen.. maar lijkt mij sterk.
moet je volgens mij wel kunnen aantonen dat je internet puur voor je werk hebt gebruikt
quote:Nee, je moet kunnen aantonen dat je het voor je werk nodig hebt. Je mag het dan ook prive gebruiken.
moet je volgens mij wel kunnen aantonen dat je internet puur voor je werk hebt gebruikt
quote:"puur" ?
Op dinsdag 3 december 2002 12:27 schreef Henkmanz het volgende:
LOLLLLLLlijkt me wel superwreed als het zou kunnen.. maar lijkt mij sterk.
quote:Het mag dus wel. Maar officieel is het zo dat je moet kijken welk percentage van de tijd dat je het gebruikt je dat dus voor je werk doet. Dit percentage van de kosten mag je dan af trekken. Dit geld voor de computer op de zelfde manier.
Op dinsdag 3 december 2002 12:29 schreef killerkef het volgende:[..]
"puur" ?
ik heb het nodig voor mijn werk. Dus beroepskosten
De pc die ik al twee jaar opgeef als beroepskosten gebruik ik toch ook niet alleen zakelijk?
quote:deze theorie ken ik niet
Op dinsdag 3 december 2002 12:36 schreef Skimmer het volgende:[..]
Het mag dus wel. Maar officieel is het zo dat je moet kijken welk percentage van de tijd dat je het gebruikt je dat dus voor je werk doet. Dit percentage van de kosten mag je dan af trekken. Dit geld voor de computer op de zelfde manier.
quote:nee wordt niet vergoed helaas... en daar valt ook niet over te discusseren helaas
Op dinsdag 3 december 2002 12:49 schreef CoteDo het volgende:
Je kan het beste je baas overtuigen om een vergoeding te geven,
Hij mag de helft van je internet kosten vergoeden en hij krijgt het ook weer terug van de belasting.
quote:ja zoiets is mij ook is verteld.
Op dinsdag 3 december 2002 12:36 schreef Skimmer het volgende:[..]
Het mag dus wel. Maar officieel is het zo dat je moet kijken welk percentage van de tijd dat je het gebruikt je dat dus voor je werk doet. Dit percentage van de kosten mag je dan af trekken. Dit geld voor de computer op de zelfde manier.
Valt weinig te trucen meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |