+1quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, leuk detail, ze drinkt nog met een newborn speen ook
Kan volgens mij ook ja, maar hier was karnemelk de oplossing. Yoghurt at hij al een poos en karnemelk ging toen heel goed meteen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:26 schreef twist02 het volgende:
Iemand tips voor de overstap van fv naar 'gewone' melk?
Is voorlopig niet echt een succes zeg maar... De gewone fv gaat nu al een paar weken goed (tot een paar weken geleden kreeg ze nog Pepti vanwege KMA), dus ik wil nu eigenlijk wel van die fv af en gewoon over op gewone koemelk.
Maar bij elke slok die ze nam (niet dat dat er nu zoveel waren..) probeerde ze het vervolgens weer van d'r tong te schrapen(en werd uiteraard boos toen dat niet lukte
)
Kun je dat mengen ofzo? Zodat het wat geleidelijker gaat qua smaak?
Als een wond bloedt, hoef je niks schoon te maken. Het bloed spoelt de wond voldoende. Uitzonderingen zijn dus schaafwonden. Die bloeden niet echt, dus die kan je het best met water schoonspoelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:34 schreef LuDann het volgende:
Melba lijkt inderdaad steeds meer op je, Kwak. En dat geldt ook voor mauw van SQ, vind ik! Leuk om te zien.
Hupje, wat verdrietig. Sterkte.
Wolk heeft zich gisteren een kapotte knie gevallen.Waar maken jullie zoiets mee schoon? Betadine? Ik had alleen prikspul in huis. Vandaag maar even leuke pleisters inslaan voor zulke gevallen.
Goed om te weten, bedankt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als een wond bloedt, hoef je niks schoon te maken. Het bloed spoelt de wond voldoende. Uitzonderingen zijn dus schaafwonden. Die bloeden niet echt, dus die kan je het best met water schoonspoelen.
Dankjewel! We hebben pittige weken achter de rug en er komen ook nog pittige weken aan rondom Twix' gezondheid en we nemen alle tijd om dat te verwerken en Twix daar zo goed mogelijk in te begeleiden en doorheen te loodsen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:38 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd nog met Twix, Malteser!Hoe is het met jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |