+1quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, leuk detail, ze drinkt nog met een newborn speen ook

Kan volgens mij ook ja, maar hier was karnemelk de oplossing. Yoghurt at hij al een poos en karnemelk ging toen heel goed meteen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:26 schreef twist02 het volgende:
Iemand tips voor de overstap van fv naar 'gewone' melk?
Is voorlopig niet echt een succes zeg maar... De gewone fv gaat nu al een paar weken goed (tot een paar weken geleden kreeg ze nog Pepti vanwege KMA), dus ik wil nu eigenlijk wel van die fv af en gewoon over op gewone koemelk.
Maar bij elke slok die ze nam (niet dat dat er nu zoveel waren..) probeerde ze het vervolgens weer van d'r tong te schrapen(en werd uiteraard boos toen dat niet lukte
)
Kun je dat mengen ofzo? Zodat het wat geleidelijker gaat qua smaak?

Als een wond bloedt, hoef je niks schoon te maken. Het bloed spoelt de wond voldoende. Uitzonderingen zijn dus schaafwonden. Die bloeden niet echt, dus die kan je het best met water schoonspoelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:34 schreef LuDann het volgende:
Melba lijkt inderdaad steeds meer op je, Kwak. En dat geldt ook voor mauw van SQ, vind ik! Leuk om te zien.
Hupje, wat verdrietig. Sterkte.
Wolk heeft zich gisteren een kapotte knie gevallen.Waar maken jullie zoiets mee schoon? Betadine? Ik had alleen prikspul in huis. Vandaag maar even leuke pleisters inslaan voor zulke gevallen.

Goed om te weten, bedankt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als een wond bloedt, hoef je niks schoon te maken. Het bloed spoelt de wond voldoende. Uitzonderingen zijn dus schaafwonden. Die bloeden niet echt, dus die kan je het best met water schoonspoelen.

Dankjewel! We hebben pittige weken achter de rug en er komen ook nog pittige weken aan rondom Twix' gezondheid en we nemen alle tijd om dat te verwerken en Twix daar zo goed mogelijk in te begeleiden en doorheen te loodsen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:38 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd nog met Twix, Malteser!Hoe is het met jullie?

interessante vraag en zeer herkenbaar. Even volgen.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:44 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een wat gekke vraag aan de dreumesmama's hier (aangezien jullie kids in hun dreumesjaar leren traplopen leek me dit het meest geschikte topic). Zijn er mensen met een niet beklede/ met laminaat beklede trap en hoe is jullie ervaring met het risico op uitglijden bij jullie kinderen die nog niet zo lang de trap op en af gaan?
Wij hebben zelf van die halve maantjes maar ben die dingen spuugzat omdat we ook katten hebben en het schoonhouden van die maantjes nogal arbeidsintensief is (haar, kots en een langharige kat die geregeld poep in haar staart heeft). Een gladde trap zou makkelijker schoon te maken zijn maar volgens mijn man is de kans op vallen dan weer groter. Persoonlijk denk ik dat t wel los loopt maar misschien schat ik dat verkeerd in.

DANKquote:Op zaterdag 17 september 2016 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa, van harte gefeliciteerd met je soesje!
Malteser, jij ook nog gefeliciteerd met twix!
Shop, wat een lekker stel is het

Fijn!quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:45 schreef Ggirl het volgende:
Twix, daar ben je dan! Gefeliciteerd nog. Ik moest er toevallig van de week nog aan denken toen ik T.obias van het KDV haalde in het té leuke 4FF pakje dat ik overgenomen heb van je!
.......

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |