Engeland maar in nederland krijg je die voor 325.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Waar koop jij deze voor 300 euro!!!?
Link?quote:Op donderdag 15 september 2016 17:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Engeland maar in nederland krijg je die voor 325.
.........quote:Op donderdag 15 september 2016 18:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Een horloge van 300 euro kopen
Koop ik liever parfum voor
Kutzooi heb ook wel spijt maar de casio swordfish doe ik eerst eens, kijken hoe zo'n duiker me ligt. En die vis op de plaat vind ik geweldig.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:07 schreef Geelman het volgende:
Jammer man, die Seiko was wel baas. Op zich is ¤ 300 niet super veel geld voor een goed horloge.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Kutzooi heb ook wel spijt maar de casio swordfish doe ik eerst eens, kijken hoe zo'n duiker me ligt. En die vis op de plaat vind ik geweldig.
quote:
Maar soms wil je gewoon weten hoe laat het is en meer niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
Horloges
Gewoon op je mobiel tijd checken klaar.
Dat kan met de mobiel ook.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar soms wil je gewoon weten hoe laat het is en meer niet.
Welke? Ik heb ook een Seiko van ongeveer dat bedrag in de collectie. Heel tevreden mee.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:24 schreef Argo het volgende:
Ik voel me nu best een idioot...
Klacht 3 barkie voor een horloge uitgeven.
Ja ik ga toch nog wat door sparen en dan... zie ik wel... Dan koop ik zo eentje alsnog maar ik kreeg op het laatst schijt dat mechanisch zo kapot is.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Welke? Ik heb ook een Seiko van ongeveer dat bedrag in de collectie. Heel tevreden mee.
Edit: Oh wacht. Mooi horloge toch?
Argo. Waarom praat je zo?quote:Op donderdag 15 september 2016 15:24 schreef Argo het volgende:
Ik voel me nu best een idioot...
Klacht 3 barkie voor een horloge uitgeven.
Sorry ik wil meegaan met de tijd... Het spijt me.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:20 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Argo. Waarom praat je zo?![]()
Je bent nu optie 3 T/m 5 in het kutkneuzentopic.
Waarom?
Ok ik vergeef je!quote:Op donderdag 15 september 2016 22:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik wil meegaan met de tijd... Het spijt me.
2 en half barkie is niet veel mi mangquote:Op donderdag 15 september 2016 22:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ok ik vergeef je!
Mooi klokje, dat wel.
Ik heb een horloge van ¤250 gekregen voor mijn verjaardag. Vond dat een hoop geld.
quote:Op donderdag 15 september 2016 22:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
2 en half barkie is niet veel mi mang
Bedankt je bent wel lief. Dat klokje koop ik voor mezelf nadat ik de casio met natostrap heb geprobeerd hihi. Gefeliciteerd nog met je verjaardag en mooie horloge.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ok ik vergeef je!
Mooi klokje, dat wel.
Ik heb een horloge van ¤250 gekregen voor mijn verjaardag. Vond dat een hoop geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |