abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165353684
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef MRVA het volgende:

[..]

Ja, die ervaring deel ik dus totaal niet...
Badoo zelfde verhaal eigenlijk, hoop stoere verhalen gehoord.. Maar weinig echt resultaat, Beter gewoon gaan stappen lijkt me...
Denk je hebt een andere tinder als de rest van nederland :p badoo alleen fake profielen opt moment
pi_165354735
Tinder heeft z'n hoogtepunt wel een beetje gehad, good times though. Volgens mij zit men tegenwoordig meer op Happn.
Ik ga naar huis.
pi_165358686
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:51 schreef MRVA het volgende:
Wel aantal matches, maar die zoeken allemaal een nieuwe vriend of papa voor de kleintjes...
gewoon voorliegen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165360758
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:47 schreef anoniem050 het volgende:

[..]

Betaal niet voor sex dan kun je net zo goed naar de hoeren gaan ;)
Doe dat dan!

Werkende seksdate apps bestaan niet. Nouja, ze werken wel goed voor de uitbater (GooglePlay/Appstore en programmeur(s)).

Er wordt nog het meest geseksdate via gewone datingsites. Paiq, relatieplanet etc. Dat weet ik omdat ik het zelf van zulke dames heb gehoord. In het Datingervaringen topic hier op Fok! heeft een Fok!ster jaren geleden aan gegeven dit zo te doen. Ze zal vast niet de enige zijn :)

Kortom, aan seksdate apps heb je niets. Installeer Paiq of gewoon Tinder en succes dan. Lukt het niet vanwege te veel concurrentie van godenzonen dan zou ik gewoon goed rondkijken in kroeg, sportclub of supermarkt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165378982
Gewoon een groot aantal dm's versturen naar users die hier een vrouwelijke icoon hebben.
pi_165379042
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:39 schreef zeer het volgende:
Gewoon een groot aantal dm's versturen naar users die hier een vrouwelijke icoon hebben.
Haha dat lijkt een beetje op lastigvallen :p
pi_165379088
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:51 schreef anoniem050 het volgende:

[..]

Haha dat lijkt een beetje op lastigvallen :p
ze kunnen je toch gewoon blokkeren als ze er niet van gediend zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')