En waarom zou dat zo zijn? Zie niet in waarom je jezelf te kakken zet, een goed boek is ook spannend alleen weet je daarvan zeker dat het fictie is.quote:
Jij bent echt heul gelovig hè?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef Manke het volgende:
[..]
ze hebben liever onheil dan tegen abortus zijn dus, best ziek.
wees eens eerlijk met jezelfquote:Op donderdag 15 september 2016 11:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En waarom zou dat zo zijn? Zie niet in waarom je jezelf te kakken zet, een goed boek is ook spannend alleen weet je daarvan zeker dat het fictie is.
Ben ik, zo zou je ook kunnen stellen dat iemand die door een zo'n filmpje waarin een mafkees stelt dat je in god moet geloven en je niet zoveel moet aantrekken van secret societies en dus stelt dat de complete alt-right movement met sprookjes bezig is zich ook te kakken natuurlijk.quote:
Hoe hangt pro keuze voor abortus zijn aan onheil?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef Manke het volgende:
[..]
ze hebben liever onheil dan tegen abortus zijn dus, best ziek.
abortus wordt niemand opgelegd, het wordt ze alleen heel makkelijk gemaakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
PP wordt gepushed door deze zelfde overheid en Clinton dus. En hij zegt dat wij nu moordenaars zijn terwijl ons sowieso nooit serieus inspraak wordt gegeven. En al helemaal niet in de VS met dat twee partijen corruptie stelsel
Wie weet is het wel een subtiele call to arms
Ik weet het niet, zit me toch niet lekker...quote:T. Russell Hunter
For the record, I do think that the hacker and conspiracy theorist community does have a lot to offer in the fight against child sacrifice and I do appreciate much of what they do to correct the steady flow of misinformation put out by the "real" media.
My point was not to downgrade any of the good folks out there who are working to expose evil organization's, breakdown false flags, or shine a light on the nefarious dealings of various secret societies. As I said in my video, I actually track with a lot of what's being said.
My point is that people who are prone to fight evils seem to be obsessed with decoding symbols, exposing strange ceremonies, and uncovering possible evil plots when a very real and very well known evil is going on in their midst.
Just think about it.
ik bedoel velen zijn teleurgesteld dat er niet spannends is gebeurd, maar dat het gaat om bescherming van ongeboren leven.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe hangt pro keuze voor abortus zijn aan onheil?
Christendom is gewoon achterhaald jonguh. Of jullie moeten de Bijbel eens gaan herzien, samen met de Nag Hamadhi geschriften. Anders wordt het nooit meer wat.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:24 schreef Manke het volgende:
[..]
abortus wordt niemand opgelegd, het wordt ze alleen heel makkelijk gemaakt.
Ik blijf erbij dat er iets sinisters achter zit, maar dat zeg ik vanuit christelijk oogpunt: grote delen van het doem uit Openbaringen wordt afgebeeld, maar er wordt niet gewaarschuwd om naar Jezus te kijken.
Totale dominatie.
Er zijn achttien mensen en hun moeder die zulke meuk lezen, die brengen de positie van Clinton echt niet aan het wankelenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn wel belangen om alt-right te ridiculiseren natuurlijk. Het is toch die movement die de positie van Clinton aan het wankelen brengt. Het is wat naïef om te denken dat er geen tegengeluid zou komen mijns inziens.
Of het zo is, who knows?
ik had geen verwachtingenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar goed al met al: mooi topic al zeg ik het zelf, spannend geweest en puntje van stoel verhaal. Begrijp dat ook Yiha3 verdrietig is over de uitkomst maar goed, don't shoot the messenger
Waar denk je dat de DNC leaks vandaan komen dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn achttien mensen en hun moeder die zulke meuk lezen, die brengen de positie van Clinton echt niet aan het wankelen
Ik zag het wel! Wat een zondigheid stond daar zeg!quote:
Leaks met bewijs komen er niet, want zoiets valt niet te bewijzen. Hooguit wat mogelijk zelf in elkaar geflanst spulquote:Op donderdag 15 september 2016 11:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja kijk wat ik nog steeds opvallend vind is dat schilderij met die schoen, en Hillary Clinton haar schoen. Beetje te toevallig maar goed het kan natuurlijk altijd.
Als het doel was om alt-right claims te laten maken dat Hillary dood is, of een roboten dat je bv vanmiddag een springlevende Hillary op TV ziet die zonder te kotsen vertelt dat ze 'Incredible GREAT' is.
Dan hebben de claimers wat uit te leggen natuurlijk. Als dan straks de echte leaks komen met bewijs voor die geheime genootschappen en dat soort troep dan heeft iedereen zoiets van: ja het zal wel weer, ik steek mijn nek niet meer uit.
Theorietje hoor, maar daarvoor is het hier BNW
welk aspect uit het christendom is achterhaald?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Christendom is gewoon achterhaald jonguh. Of jullie moeten de Bijbel eens gaan herzien, samen met de Nag Hamadhi geschriften. Anders wordt het nooit meer wat.
Hoezo heel makkelijk?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:24 schreef Manke het volgende:
[..]
abortus wordt niemand opgelegd, het wordt ze alleen heel makkelijk gemaakt.
Ik blijf erbij dat er iets sinisters achter zit, maar dat zeg ik vanuit christelijk oogpunt: grote delen van het doem uit Openbaringen wordt afgebeeld, maar er wordt niet gewaarschuwd om naar Jezus te kijken.
Totale dominatie.
quote:Op donderdag 15 september 2016 11:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik zag het wel! Wat een zondigheid stond daar zeg!
Of Clinton moet haar draaiboek voor het opeten en leegzuigen van foetussen over de mail hebben gestuurdquote:Op donderdag 15 september 2016 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leaks met bewijs komen er niet, want zoiets valt niet te bewijzen. Hooguit wat mogelijk zelf in elkaar geflanst spul
Let op het gebruik van taal, kindoffers. Dat zit je in de complothoek.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:26 schreef Montagui het volgende:
Blijf het format om aandacht te vragen voor het anti-abortus standpunt wat eigenaardig. Je kan op je vingers natellen dat dit format op deze manier gepresenteerd alleen door een kleine subgroep (voornamelijk BNW) opgepakt gaat worden. Waarom die vrij kleine doelgroep aanspreken? Wat willen ze daarmee bereiken?
Het is een groep die niet echt geïnteresseerd is in de realiteit van abortussen tenzij er een zweem van BNW achter zit, en dan is die groep toch meer geïnteresseerd in die 'zweem'.
Alhoewel zijn statement op facebook er toch op lijkt dat hij bewust de 'hacker en conspiracy theorist communtiy' als doel had.
[..]
Ik weet het niet, zit me toch niet lekker...
ok dat wist ik niet. Maar als je het gewoon wil, dan houdt niemand je tegen, toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo heel makkelijk?
Ben het daar niet mee eens, je krijgt verschillende mogelijkheden voorgelegd, hier is er een bedenktijd (weet niet hoe dat in amerika is). In amerika zijn er op bepaalde plaatsen maar heel erg weinig klinieken en is het dus best lastig er te komen, met alle gevolgen van dien. Er wordt info gegeven hoe te voorkomen in de toekomst en vaak zelfs anticonseptie uitgegeven zodat het makkelijk bereikbaar en betaalbaar is.
Er wordt best veel gedaan om te zorgen dat er zo min mogelijk abortussen worden gepleegd. Iig door die klinieken.
De mens heeft mijns inziens biologisch een ruimte om te geloven. Deze wordt hier veelal gevuld met mammon (geld) of andere materialistische zaken.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:33 schreef heywoodu het volgende:
Religie is in één opzicht goed: mensen iets geven om in te geloven en zich goed bij te voelen.
Als dat gebeurt zonder anderen te schaden is het toch prima? Laat ze lekker geloven in wat volgens mij gewoon een flink uit de hand gelopen verhaal van vroeger is
Uiteindelijk niet nee. Want het probleem is dat degene die het echt wil ook andere manieren kan proberen, die meestal erg gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:34 schreef Manke het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet. Maar als je het gewoon wil, dan houdt niemand je tegen, toch?
quote:Op donderdag 15 september 2016 11:26 schreef Montagui het volgende:
Blijf het format om aandacht te vragen voor het anti-abortus standpunt wat eigenaardig. Je kan op je vingers natellen dat dit format op deze manier gepresenteerd alleen door een kleine subgroep (voornamelijk BNW) opgepakt gaat worden. Waarom die vrij kleine doelgroep aanspreken? Wat willen ze daarmee bereiken?
Het is een groep die niet echt geïnteresseerd is in de realiteit van abortussen tenzij er een zweem van BNW achter zit, en dan is die groep toch meer geïnteresseerd in die 'zweem'.
Alhoewel zijn statement op facebook er toch op lijkt dat hij bewust de 'hacker en conspiracy theorist communtiy' als doel had.
[..]
Ik weet het niet, zit me toch niet lekker...
Klopt wel ergens.quote:My point is that people who are prone to fight evils seem to be obsessed with decoding symbols, exposing strange ceremonies, and uncovering possible evil plots when a very real and very well known evil is going on in their midst.
Wie heeft gezegd dat het officieel dollar papier is?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:40 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
Klopt wel ergens.
En toen was dit een afleidingsmanoeuvre om mensen te laten stoppen met kijken naar reële complotten, zodat ze hun gang kunnen blijven gaan.![]()
Officieel dollar papier... hier zit meer achter.
Barry.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat het officieel dollar papier is?
Met alle respect, dat zegt dus helemaal niksquote:Op donderdag 15 september 2016 11:43 schreef Manke het volgende:
[..]
Barry.
Maar heb nooit bewijs gezien.
alleen de staat heeft toegang tot het papier. Anders kon iedereen z'n eigen geld printen.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met alle respect, dat zegt dus helemaal niks
Ja, ik bedoel dat een willekeurig persoon die "het is officieel dollarpapier!!" roept dus echt 0,0 betekenis heeftquote:Op donderdag 15 september 2016 11:46 schreef Manke het volgende:
[..]
alleen de staat heeft toegang tot het papier. Anders kon iedereen z'n eigen geld printen.
Heb ik helemaal nooit gezegdquote:Op donderdag 15 september 2016 11:43 schreef Manke het volgende:
[..]
Barry.
das waarquote:Op donderdag 15 september 2016 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat een willekeurig persoon die "het is officieel dollarpapier!!" roept dus echt 0,0 betekenis heeft
Ook niet een beetje. Gewoon niks.
En komt dan uit de mond van een christenen?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:43 schreef Manke het volgende:
[..]
Barry.
'zelfde' papier en inkt als een 1 dollar biljet, staat in de OP.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb ik helemaal nooit gezegd
Multiinterpretabel maar ik geef je gelijk, begin wat seniel te worden denk ikquote:Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef Manke het volgende:
[..]
'zelfde' papier en inkt als een 1 dollar biljet, staat in de OP.
ja gewoon gelul. Je wilde je gewoon even belangrijk voelen en interresant doen. Zoals voorspeld wist je geen kut van dit project. En nu val je door de mand. Je bent net zo een aandachtshoer als die vent in het filmpje... verschrikkelijk!quote:Op donderdag 15 september 2016 08:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja , even teruglezen. Zware troll, heb er wel prima om geslapen though
Huilenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef Naimed het volgende:
[..]
ja gewoon gelul. Je wilde je gewoon even belangrijk voelen en interresant doen. Zoals verspeld wist je geen kut van dit project. En nu val je door de mand. Je bent net zo een aandachtshoer als die vent in het filmpje... verschrikkelijk!
Je ziet in deze tijd toch ook wel steeds meer mensen zich gaan bezig houden met dingen meditatie, mindfulness, yoga, bewustwording etc. Toch een beetje het zoeken naar de (innerlijke) bron weer. Ik ben wel van mening dat dergelijke dingen belangrijk zijn als voeding. Geloven, tja... das volgens mij een beetje achterhaalt. Er hoeft ook niet te worden geloofd.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De mens heeft mijns inziens biologisch een ruimte om te geloven. Deze wordt hier veelal gevuld met mammon (geld) of andere materialistische zaken.
Het is daarom niet verkeerd om in iets met hoge moraal te geloven. Alleen wanneer het vervolgens de dogmatiek gaat beginnen en de doctrines gevolgd moeten worden wordt het weer minder.
Geloven in een 'iets' is goed, doctrines niet is mijn mening.
Geloven kan heel breed zijn natuurlijk. Eigenlijk is het heel binair. Je vult de ruimte, of je vult hem niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je ziet in deze tijd toch ook wel steeds meer mensen zich gaan bezig houden met dingen meditatie, mindfulness, yoga, bewustwording etc. Toch een beetje het zoeken naar de (innerlijke) bron weer. Ik ben wel van mening dat dergelijke dingen belangrijk zijn als voeding. Geloven, tja... das volgens mij een beetje achterhaalt. Er hoeft ook niet te worden geloofd.
Als je wilt kun je het filmpje terugzien die je verteld dat je medeplichtig bent aan kind-offers.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Shit, ik lag te pitten om 1 uur vannacht. Heb ik nu de ondergang van de wereld gemist? Zoja, doen ze het nog een keer over? Dan zet ik de volgende keer de wekker.
Maak er toch niet zo'n probleem van johquote:Op donderdag 15 september 2016 11:59 schreef Naimed het volgende:
[..]
ja gewoon gelul. Je wilde je gewoon even belangrijk voelen en interresant doen. Zoals voorspeld wist je geen kut van dit project. En nu val je door de mand. Je bent net zo een aandachtshoer als die vent in het filmpje... verschrikkelijk!
boeddhisme en hindoeïsme zijn ouder dan het christendom, hindoe ouder dan de bijbel zelf.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je ziet in deze tijd toch ook wel steeds meer mensen zich gaan bezig houden met dingen meditatie, mindfulness, yoga, bewustwording etc. Toch een beetje het zoeken naar de (innerlijke) bron weer. Ik ben wel van mening dat dergelijke dingen belangrijk zijn als voeding. Geloven, tja... das volgens mij een beetje achterhaalt. Er hoeft ook niet te worden geloofd.
Denk wel dat een complete samenleving dat enkel en alleen wat om iPads, smartphones, snelle auto's, bitches en money geeft, uiteindelijk gedoemd is om naar de klote te gaan. Het is allemaal zeer oppervlakkig en weinig verdiepend. Persoonlijk ben ik dan ook wel weer van overtuiging dat een dergelijk leven a waste of life is.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geloven kan heel breed zijn natuurlijk. Eigenlijk is het heel binair. Je vult de ruimte, of je vult hem niet.
Mijns inziens is er el altijd een dwang om in iets te geloven ook als atheist alleen dringt zich dan dus materie op. Het belangrijk vinden veel te hebben. (Met angst als oorsprong)
Yup en het niet accepteren van iets groter dan jijzelf dat over je kan oordelen werkt immoreel gedrag in de hand. Sodom en Gomorra. Daar is het ook niet goed mee afgelopenquote:Op donderdag 15 september 2016 12:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Denk wel dat een complete samenleving dat enkel en alleen wat om iPads, smartphones, snelle auto's, bitches en money geeft, uiteindelijk gedoemd is om naar de klote te gaan. Het is allemaal zeer oppervlakkig en weinig verdiepend. Persoonlijk ben ik dan ook wel weer van overtuiging dat een dergelijk leven a waste of life is.
Misschien dan toch een DOD/Minerva experiment?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup en het niet accepteren van iets groter dan jijzelf dat over je kan oordelen werkt immoreel gedrag in de hand. Sodom en Gomorra. Daar is het ook niet goed mee afgelopen
Reddit is trouwens bezig om de BadSelfEater reddit om te vormen tot pro-planned-parenthood
Het backfired enorm momenteel
quote:Op donderdag 15 september 2016 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En komt dan uit de mond van een christenen?
Just kidding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |