Een offering ofzoquote:Op donderdag 15 september 2016 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik twijfel is omdat het me niks zou verbazen als er iets tevoorschijn komt waar je je helemaal de teringtyfus van schrikt en daar heb ik weinig zin in![]()
Nou ja, dat en de kleine kans dat het straks een of andere moordvideo is ofzo, dat hoef ik ook niet te zien
Ja of een live IS-video of iets, dat lees ik hier dan wel zonder het zelf te kijkenquote:
Ja of gewoon een Telsell reclamequote:Op donderdag 15 september 2016 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik twijfel is omdat het me niks zou verbazen als er iets tevoorschijn komt waar je je helemaal de teringtyfus van schrikt en daar heb ik weinig zin in![]()
Nou ja, dat en de kleine kans dat het straks een of andere moordvideo is ofzo, dat hoef ik ook niet te zien
Nu gaat iedereen posten dat het een zieke IS video is terwijl het iets heel anders isquote:Op donderdag 15 september 2016 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja of een live IS-video of iets, dat lees ik hier dan wel zonder het zelf te kijken
quote:Seems to be an Alternate Reality Game that's starting up in the past few weeks and seems to be based around US politics/the election/illuminati. People in the USA have been finding fake bills with clues and the term 'Bad Self Eater (.com)' in random public places. There's a subreddit dedicated to cracking the code at /r/badselfeater for more info. I actually found this post by googling 'bad self eater' !
tnxquote:Op donderdag 15 september 2016 00:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://cryptobin.co/c9k7m225
Hilary verschijnt op het podium en maakt kenbaar dat ze een Reptillian is, om vervolgens Trump op te etenquote:Op donderdag 15 september 2016 00:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voor het geval er een aanslag op Trump wordt gepleegd, hier live to volgen:
quote:Op donderdag 15 september 2016 00:50 schreef schommelstoel het volgende:
Schrik me de tering...wekker ging af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |