heb zin in jouquote:
hahahaha.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik in pik.
Grapje hoor. Wel genoeg gehad.
Ik mag hopen dat het viltstift is en niet van die kansloze tatoeages?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat er geen ! achter staat.
[ afbeelding ]
Ninja van Die Antwoord.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het viltstift is en niet van die kansloze tatoeages?
Iew nee. Same gewoon.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hahahaha.
ja de zelfde worst? of wissel je af.
na paar jaar komt wel de sleur in seksleven of niet krijg ik het idee. mensen blijfen bij elkaar als vrienden....quote:
typische herfstfotoquote:
Nee, maar ik ben nog niet 10 jaar samen ehquote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
na paar jaar komt wel de sleur in seksleven of niet krijg ik het idee. mensen blijfen bij elkaar als vrienden....
jaaa das waar.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog niet 10 jaar samen eh
Wat een kneus.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jaaa das waar.
Wat vind je van lil kleine en zn doekoes
Lil' Kleine biedt kermis geen compensatie
heb hem op snap maar als je ziet wat hij uitgeeft niet normaal.quote:
kan ie doen omdat jij hem volgtquote:Op woensdag 14 september 2016 23:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb hem op snap maar als je ziet wat hij uitgeeft niet normaal.
geen probleem. ik help hem graag een handje een groter kut joch te worden xD.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ie doen omdat jij hem volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |