jij hebt t juist slimmer aangepaktquote:Op woensdag 14 september 2016 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik voel me trouwens echt kk dom.. Vandaag op school.. student zegt ik zat 8 uur aan een opdracht .. ik duskijken en zeggen dat alles op internet staat.. zei hij letterlijk; maar dan leer je toch niks?!.. DAt besef moment van hoe de fuck ik mn hele school carrière heb zitten spieken (zelfs op het fucking eindexamen
![]()
![]()
![]()
![]()
) tot aan het hbo
![]()
![]()
Ik verdien dit niet![]()
ik wel, maar wel maar paar nummersquote:Op woensdag 14 september 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel ik dit nooit heb geluisterd denk ik.
je kunt later ook spieken dus no problemoquote:Op woensdag 14 september 2016 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik voel me trouwens echt kk dom.. Vandaag op school.. student zegt ik zat 8 uur aan een opdracht .. ik duskijken en zeggen dat alles op internet staat.. zei hij letterlijk; maar dan leer je toch niks?!.. DAt besef moment van hoe de fuck ik mn hele school carrière heb zitten spieken (zelfs op het fucking eindexamen
![]()
![]()
![]()
![]()
) tot aan het hbo
![]()
![]()
Ik verdien dit niet![]()
atreyu vind k niet zo, beetje te metal denk ik :$quote:
Ik vind mezelf eigenlijk best baas.. letterlijk bij elke toets vanaf de 1ste klas tot aan nu heb ik een spiekbriefje... letterlijk elke toets.. ik gebruik het maar bij 5% van de toetsen maar heb altijd een backup.. en besef he.. nog 0x gepaktquote:Op woensdag 14 september 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt t juist slimmer aangepakt
quote:Op donderdag 15 september 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk best baas.. letterlijk bij elke toets vanaf de 1ste klas tot aan nu heb ik een spiekbriefje... letterlijk elke toets.. ik gebruik het maar bij 5% van de toetsen maar heb altijd een backup.. en besef he.. nog 0x gepakt![]()
![]()
dima leer hiervanquote:Op woensdag 14 september 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Voor jou zal ik veranderen
bleghquote:Op donderdag 15 september 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Wat is dat nr van Suicide Silence toch heerlijk.
jaquote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
doet me denken aan die aflevering van south park waar cartman lesgeeft aan die klas van ghettoschool
die dangerous minds shit
Je hebt niets aan je hbo als je klaar bent. Gaat puur om denkniveau.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk best baas.. letterlijk bij elke toets vanaf de 1ste klas tot aan nu heb ik een spiekbriefje... letterlijk elke toets.. ik gebruik het maar bij 5% van de toetsen maar heb altijd een backup.. en besef he.. nog 0x gepakt![]()
![]()
wiequote:Op donderdag 15 september 2016 00:03 schreef Trollscience het volgende:
omg rip mitch lucker hero </3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |