Jeetje.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook doen in een relatie met jou.
Waar naartoe?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:45 schreef Faxie het volgende:
Dit geeft me wel bevestiging dat ik op de goede weg zit
Nee, is leuk om je vriendin een beetje te plagen en dan een glimlach op haar gezicht te zien verschijnen. :$quote:
Awww.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, is leuk om je vriendin een beetje te plagen en dan een glimlach op haar gezicht te zien verschijnen. :$
Ik heb m'n hobbies, maar passie vind ik een heel groot woordquote:Op woensdag 14 september 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ergens een passie voor?
Ik ben van plan er een te gaan vinden die niet over obscuur voedsel gaat.
Jammer genoeg niet. Ik zou er graag een willen hebben. Maar momenteel kan ik me nergens lang genoeg in interesseren.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Muggen opsporen en dodenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Het is eigenlijk wel een beetje zo'n hip woord ja. Hobbies zijn ouderwets, las ik laatst in een stukje over boer zoekt vrouw. Daar hebben ze ook allemaal passies in plaats van hobbies. Ze hadden het daar ook over hoe 'de klik' wordt gebruikt om maar niet aan te hoeven geven waarom je iemand niet leuk vindt.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb m'n hobbies, maar passie vind ik een heel groot woord
Wat voor soort dingen zijn het waar je je wel een korte tijd voor kunt interesseren?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Ik zou er graag een willen hebben. Maar momenteel kan ik me nergens lang genoeg in interesseren.
Mja is wel een product van de tijd. Alles moet maar maximaal. Gematigd zijn is taboe.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel een beetje zo'n hip woord ja. Hobbies zijn ouderwets, las ik laatst in een stukje over boer zoekt vrouw. Daar hebben ze ook allemaal passies in plaats van hobbies. Ze hadden het daar ook over hoe 'de klik' wordt gebruikt om maar niet aan te hoeven geven waarom je iemand niet leuk vindt.
Nieuwere variant van je bent niet m'n type.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel een beetje zo'n hip woord ja. Hobbies zijn ouderwets, las ik laatst in een stukje over boer zoekt vrouw. Daar hebben ze ook allemaal passies in plaats van hobbies. Ze hadden het daar ook over hoe 'de klik' wordt gebruikt om maar niet aan te hoeven geven waarom je iemand niet leuk vindt.
Ik zie je als een grote broerquote:Op woensdag 14 september 2016 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwere variant van je bent niet m'n type.
O, van alles wat. Ik kan zo niet op iets komen. Dan lees ik er een tijdje heel veel over en val ik mensen ermee lastig en daarna is het klaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor soort dingen zijn het waar je je wel een korte tijd voor kunt interesseren?
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 15 september 2016 00:00 schreef Fascination het volgende:
M'n libido is wat gestegen de laatste weken, meteen weer onreine gedachten.
Vandaag had ik ook een flinke piek.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:00 schreef Fascination het volgende:
M'n libido is wat gestegen de laatste weken, meteen weer onreine gedachten.
Wat heb je daarmee gedaan?quote:Op donderdag 15 september 2016 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag had ik ook een flinke piek.
quote:Op donderdag 15 september 2016 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag had ik ook een flinke pik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |