Dat is hun doelgroep he.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre Vinexwijk-kinderen naar Boef luisteren hoor
Dat tikt aan hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt moord en brand wel 10+ millie views.
Ja kinderen. Maar toch meer de paupers lijkt mequote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk je dat die 10 millie views uit de achterbuurt komen?
Nee joh.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kinderen. Maar toch meer de paupers lijkt me
Het zijn niet de grootgebruiekrs van achter internet zitten.quote:
Hm ja, zit wat in. Onbekend is interessantquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh.
Die kijken echt een stuk minder op van een Turk/Mocro/Algerijn in een leasebak.
Het is leuk voor kinderen van ouders die zoiets niet kennen
Zag laatst wat kijkcijferstatistieken van de tv. Met verbazing las ik dat iets als wegmisbruikers ruim 600k kijkers heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk je dat die 10 millie views uit de achterbuurt komen?
John van den Heuvel gaf toe dat zn kinderen ook die vlogs kijken lolquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kinderen. Maar toch meer de paupers lijkt me
Mijn vader kijkt dat programma vanuit Polen via de schotle. Machtig vind ie dat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zag laatst wat kijkcijferstatistieken van de tv. Met verbazing las ik dat iets als wegmisbruikers ruim 600k kijkers heeft.
Hehe ironicquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
John van den Heuvel gaf toe dat zn kinderen ook die vlogs kijken lol
Is het niet zo dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Zlatan is een kankerjood.. really? Na zondag?
Tering wat droevig
Is dat enigszins relevant dan?quote:
Ik vind het ook niet schokkend, vooral gewoon dom. Eerst beetje knuffels gooien en nu kankerjood zingen. Achjaquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het niet zo boeiend, kankerjood.
tis wat.
Je zou bijna denken dat de mens oneindig hypocriet is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet schokkend, vooral gewoon dom. Eerst beetje knuffels gooien en nu kankerjood zingen. Achja
Pffff echt schande dat fluitconcert hequote:Op vrijdag 16 september 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord won nooit van Ajax met Ibra.
geen idee kijk geen voetbal meer eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Pffff echt schande dat fluitconcert he
Ja, is ook zoquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
Hagenezen gooiden toch knuffels waren die er vanavond ook
Feyenoord blijft een in-en in trieste tokkieclub natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Zlatan is een kankerjood.. really? Na zondag?
Tering wat droevig
quote:Op vrijdag 16 september 2016 04:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord blijft een in-en in trieste tokkieclub natuurlijk.
weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet voor het eerst in jaren een brioche.
Lekker, maar zoet. Ik snap weer waarom ik het nooit zo vaak at.
Zoet, wit brood. Meer cake eigenlijk.quote:
matig, matig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoet, wit brood. Meer cake eigenlijk.
Nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:
Is Frans, he. Dus te verwachten.quote:
Ok Jrquote:Op vrijdag 16 september 2016 04:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord blijft een in-en in trieste tokkieclub natuurlijk.
Wel waterproofquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef Insomnia_ het volgende:
#nogsteedsgeendualsim
#waardeloosapple
#matig
Ik las net dat er een jaren '70 seizoen moest komen om directe CL te behoudenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eredivisie staat nu niet meer 15de op de coëfficiënten lijst.
Ja, dramatisch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las net dat er een jaren '70 seizoen moest komen om directe CL te behouden
Nou ja hopen dat ze alledrie in ieder geval groepsfase overleven. PSV erbij, heb je 4 ploegen in KO-fase.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dramatisch.
Al die clubs als Utrecht, Go Ahead en Heracles hebben samen 0 punten gehaald. Dan maak je het jezelf nog moeilijker natuurlijk.
Tel dat op bij het systematisch falen van Feyenoord en Ajax, en in mindere mate PSV, en je zit op het niveau Israel, Cyprus.
Kroatië kunnen we nog wel inhalen, die hebben nog maar 1 ploeg actief en minimale voorsprong.
Zwitserland en Tsjechië kunnen we de komende jaren vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |