Ik geloof ook niet dat die Al jinn er wat mee te maken heeft.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat kan letterlijk iedereen doen die degelijk Engels kan schrijven en een apparaat met internetverbinding heeft.
Allemaal druk met voorraad aanleggen Totoquote:Op woensdag 14 september 2016 20:40 schreef Toto69 het volgende:
Rustig hier met nog maar 4 uur te gaan.
De lorazepam ligt al klaar om na de enorme terleurstelling toch te kunnen slapen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal druk met voorraad aanleggen Toto
Ik heb alvast een jointje klaar gelegd. Maar ik ben bang dat die eerder vergaat dan de wereld as we know it.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De lorazepam ligt al klaar om na de enorme terleurstelling toch te kunnen slapen.
Maakt toch niet uit? Of er nou wel of niet wat gebeurt, ik heb er van genoten de 'laatste' dagen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef DemonRage het volgende:
Ik begin lichte twijfels te krijgen dat het een troll-actie is. Al dat vage gedoe met rare biljetten, onduidelijke filmpjes en mysterieus gebral vind ik meer een vorm van aandachttrekkerij, waarna de onthulling wellicht een grote anticlimax is. Diegenen die er achter zitten lachen dan de ballen uit hun broek als ze overal op internet mensen zien speculeren over het mysterie.
Ik ook. Echt weer eens leuk met zijn allen raden wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Of er nou wel of niet wat gebeurt, ik heb er van genoten de 'laatste' dagen.
Tegen enen gaat het vast losquote:Op woensdag 14 september 2016 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb alle vijf de topics gelezen, maar ben niks tegengekomen wat me heel erg verontrust. Een site met een klok en een vaag filmpje. Wat bankbiljetjes her en der. Komt op mij over als een weinig geslaagd staaltje guerillamarketing. Zo'n actie die maar niet viral wil gaan.
Zelfs dit topic lijkt een beetje dood te bloeden nu.
Rennen! Kan nog net! Oh nee, na 9 uurquote:Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Ja niet leuk dit, ik wil de Iphone7 nog halen
Hierzo? http://www.badselfeater.comquote:Op woensdag 14 september 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die klok is gestopt bij mij en nu hoor ik iemand praten
LR en ik nu ook weer.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hierzo? http://www.badselfeater.com
Ik zie nog de klok namelijk.
Gezellig jullie weer hierquote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LR en ik nu ook weer.
Ik ga nu 4 uur huilen in een hoekjequote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rennen! Kan nog net! Oh nee, na 9 uur
Ik heb een beetje slecht bereik vanuit mijn schuilkelderquote:Op woensdag 14 september 2016 20:40 schreef Toto69 het volgende:
Rustig hier met nog maar 4 uur te gaan.
Niet gedaan, maar mijn Mac tijd is in elk geval 10 seconden anders als de tijd op de site.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Iemand z'n klok al vooruit gezet om te kijken of het met de client side tijd werkt?
Is al geprobeerd en werkte niet volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Iemand z'n klok al vooruit gezet om te kijken of het met de client side tijd werkt?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | #eater-egg { position: fixed; top: 50%; left: 50%; transform: translate(-50%, -50%); background: rgba(0, 0, 0, 0.5); color: #777; font-size: 37px; padding: 40px; background: black; z-index: 4; text-transform: uppercase; font-weight: bold; font-family: "Times New Roman"; text-align: center; } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |