Nou die bij het NY appartement was een double dan, maar die bij het paaltje kan maar zo een neppert zijn geweest. Je ziet haar gezicht ook niet namelijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Clone, of een pop zoals een android of was het een body double? Body double is alleen handig voor korte momenten denk ik want ze zijn nooit helemaal gelijkend.
In de wereld gebracht door een ernstig obscuur filmpje en iemand die even de source code van een website aangepast heeft. Niks serieusquote:Op woensdag 14 september 2016 17:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Er gaan ook al een paar dagen geruchten dat Hillary dood is.
Ja en ingebroken heeft bij ABC news om met de apparatuur te spelen om een nep-nieuwsbericht te fabriceren dat ook nog eens op TV werd uitgezonden.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de wereld gebracht door een ernstig obscuur filmpje en iemand die even de source code van een website aangepast heeft. Niks serieus
Jammer, het kleine beetje dat ik van haar gelezen heb heeft mijn beeldvorming over deze dame aanzienlijk aangetast, daarvoor niet echt in haar verdiept.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de wereld gebracht door een ernstig obscuur filmpje en iemand die even de source code van een website aangepast heeft. Niks serieus
Tarik Z.?quote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en ingebroken heeft bij ABC news om met de apparatuur te spelen om een nep-nieuwsbericht te fabriceren dat ook nog eens op TV werd uitgezonden.
Is daar inmiddels meer 'bewijs' van allemaal dan één heel vaag filmpje?quote:Op woensdag 14 september 2016 17:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en ingebroken heeft bij ABC news om met de apparatuur te spelen om een nep-nieuwsbericht te fabriceren dat ook nog eens op TV werd uitgezonden.
Filmpje en artikel. Voor bewijs moet je hier niet zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is daar inmiddels meer 'bewijs' van allemaal dan één heel vaag filmpje?
Precies. Pling pling bij het paaltje en dat rare voetje. Tijdens de ceremonie daar zijn niet veel beelden van alleen het drama dat madam onwel werd. Misschien een try out voor als ze straks aan het roer staat en ze trekt het even niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou die bij het NY appartement was een double dan, maar die bij het paaltje kan maar zo een neppert zijn geweest. Je ziet haar gezicht ook niet namelijk.
Oja overigens:
Nee ok, maar niet iets wat ik serieus kan nemen dusquote:Op woensdag 14 september 2016 17:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Filmpje en artikel. Voor bewijs moet je hier niet zijn natuurlijk.
Ja en die Mr. Teeth plaat dan met die vrouw die haar schoen verliest. Toeval?quote:Op woensdag 14 september 2016 18:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies. Pling pling bij het paaltje en dat rare voetje. Tijdens de ceremonie daar zijn niet veel beelden van alleen het drama dat madam onwel werd. Misschien een try out voor als ze straks aan het roer staat en ze trekt het even niet.
Windows10 zekerquote:Op woensdag 14 september 2016 17:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Nah nee als ik nog eens goed naar het filmpje kijk zit er wel kracht in haar lijf. Een beetje. Dan moet het een robot zijn die draait op windows
Jammer
Ze moest even een update krijgen zeker, hadden ze te lang uitgesteld al.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 18:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze moest even een update krijgen zeker, hadden ze te lang uitgesteld al.
Yup ze hebben gewoon de firmware gehackt en wat random parameters aangepast. Die groene kots van laatst was eigenlijk gewoon smeerolie van de raderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Zou best kunnen. Altijd wat daarmee.
Heftig, een Hillary robot inzetten op 9/11 als Mr. Robot promo.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind de viral optie voor Mr. Robot ook heel aannemelijk, gezien die ook zo met geld bezig zijn in de serie. Wist niet dat daar vanavond/vannacht de finale van was eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |