Toch wel.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit te chillen met plakkers op mijn hoofd
Om te zoeken of je die hebt?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow gewoon een eeg. Beetje zitten terwijl ze zoeknr naar hersenactiviteit
ze hebben 24 uur om het te vinden ;p.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Om te zoeken of je die hebt?
Okee die was makkelijk!
Maar problemen dan?
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze hebben 24 uur om het te vinden ;p.
Maar nee eigenlijk niks interessants waarom ik hier zit
nou, op jouw leeftijd zomaar 24 uur opgenomen worden met plakkers op je hoofd, dat doen ze niet zomaar. Vermoeden van epilepsie?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze hebben 24 uur om het te vinden ;p.
Maar nee eigenlijk niks interessants waarom ik hier zit
jup.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, op jouw leeftijd zomaar 24 uur opgenomen worden met plakkers op je hoofd, dat doen ze niet zomaar. Vermoeden van epilepsie?
Ik moet vanavond de oefenruimte in. Dat wordt ook nog wel even pittig. Na vandaag wordt het gelukkig een stuk aangenamer qua temperatuur. En 20-21 graden is prima voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft vandaag een lange cursusdag, ik hoop dat het daar een beetje uit te houden is. Ik heb echt last van de warmte, voel me niet ok, ik hoop dat het morgen beter gaat.
Uit het feit dat je dat je opeenvolgende woorden typt, blijkt al dat er hersenactiviteit isquote:Op donderdag 15 september 2016 15:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup.
Maar ik ben gewoon mijn laptop en phone lader vergeten. I am retarded. Dus ze zoeken vooral of ik hersenactiviteit heb.
ik ben mijn opladrr vergeten dus nee zoveel is er niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit het feit dat je dat je opeenvolgende woorden typt, blijkt al dat er hersenactiviteit is
Succes met het onderzoek.
van je externe geheugenquote:Op donderdag 15 september 2016 15:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben mijn opladrr vergeten dus nee zoveel is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |