PSV heeft veel te naďef gespeeld.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe lang gaan we na afloop horen dat het vooral aan de scheidsrechter lag en niet aan kwaliteit of dat soort dingen?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV heeft veel te naďef gespeeld.
PSV hoeft dit niet te verliezen, vind ze overall niet (veel) slechter dan Atl.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe lang gaan we na afloop horen dat het vooral aan de scheidsrechter lag en niet aan kwaliteit of dat soort dingen?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, scheelt een hoopquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
7.5 minuutquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Post maar gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV hoeft dit niet te verliezen, vind ze overall niet (veel) slechter dan Atl.
Dat de scheids een te grote rol speelt deze pot is gewoon een feit.
Totaal niet gewoonquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Celtic mag in een ander topic he.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
En dát bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Post maar gewoon niet meer.
Partyhard.gifquote:
Nouja, als je beweert dat PSV nauwelijks onderdoet voor Atletico is dat misschien toch wel handig.quote:
PSV creëert weinig fatsoenlijke kansen, niet dat ik dat überhaupt had verwacht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV hoeft dit niet te verliezen, vind ze overall niet (veel) slechter dan Atl.
Dat de scheids een te grote rol speelt deze pot is gewoon een feit.
Vind jij het kwaliteitsverschil deze wedstrijd zo ontzettend groot dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als je beweert dat PSV nauwelijks onderdoet voor Atletico is dat misschien toch wel handig.
Heb je de wedstrijd wel gezien?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als je beweert dat PSV nauwelijks onderdoet voor Atletico is dat misschien toch wel handig.
Atleti speelt op 40%quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind jij het kwaliteitsverschil deze wedstrijd zo ontzettend groot dan?
Nee, ik vind je harstikke aardig.quote:
Mee eens, maar het is geen walkover.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV creëert weinig fatsoenlijke kansen, niet dat ik dat überhaupt had verwacht.
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het feit dat PSV meer de bal heeft maakt ze niet altijd beter dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien?
Goh. Het is Atletico.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is geen walkover.
Edwin, je zet jezelf ontzettend voor aap nu.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind je harstikke aardig.Soms is je onzekerheid wat irritant met dat indekken en dingen omdraaien als je gedisst wordt, maar afgezien daarvan kan ik wel genieten van jouw posts.
Zo, die mag je in je zak steken.
10x betere sfeer dan in de Arena . En dat zonder toeter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef Scrummie het volgende:
In een orkaan van geluid schreeuwt het PSV publiek zijn ploeg naar voren voor een laatste kans op de 1-1 en zo de Champions League goed te starten.
Oh nee, toch niet.
En met een B-team.quote:
3 keer niets blijft niets ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
10x betere sfeer dan in de Arena . En dat zonder toeter.
Hebben ze helemaal nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat PSV meer de bal heeft maakt ze niet altijd beter dan de tegenstander
Kappen met deze shitquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Edwin, je zet jezelf ontzettend voor aap nu.
die kun je ook kijken als ik zeg dat barca met 7-0 wint hoorquote:
Dat zou best kunnen, zo moeilijk is dat niet namelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
Is Brenet niet gewoon beter dan Arias?
hjb ff met je arrogante mondjequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is het PSV - Aletti topic.
Ik snap de TT niet.
Vandaag sowieso wel. Ik zie geen één PSV'er door het ijs zakken vanavond.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
Brenet zo goedquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
Op basis waarvan vind jij dan dat PSV zo goed is? Ik zie de hele wedstrijd, op de openingsfase na, precies verlopen zoals Atletico dat wilquote:
Het verschil is dat PSV het gedwongen moet, Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Het lijkt Feyenoord wel met al die voorzetten.
Tekenen duidelijk voor een gelijkspelquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt een wanvertoning als PSV vandaag verliest
Ze zullen dan ook ontevreden zijn met het resultaat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tekenen duidelijk voor een gelijkspel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat win jequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Mijn 0-1 voorspelling lijkt uit te komen.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verschil is dat PSV het gedwongen moet, Feyenoord niet.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
CelticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Gewoon het spelbeeld.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op basis waarvan vind jij dan dat PSV zo goed is? Ik zie de hele wedstrijd, op de openingsfase na, precies verlopen zoals Atletico dat wil
Hoe wil je dit over de grond zien te flikken dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:31 schreef Vatta het volgende:
Voor het verassingselement nog maar eens een hoge bal. Wie zijn idee is dit.
Minimale inspanning. Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zullen dan ook ontevreden zijn met het resultaat.
Oh het is ook nog 7-0 ook hahaha. Ik dacht 'ik zeg eens wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jezus ze laten geen spaan heel van celtic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok coach van Atleticoquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zeg je, dat is precies hoe Atletico het wil
Ik las vandaag nog een interview met Dorus de Vries die daar zou keepen vanavondquote:
Kijk dan ook met Sierd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haat deze commentator. Moet het lekker bij friendlies van Oranje houden
Kingfloplandquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Stelling: het niveau van de commentator ligt nog lager dan het niveau in deze topicreeks.
Leuk dat je eens een stelling post.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Stelling: het niveau van de commentator ligt nog lager dan het niveau in deze topicreeks.
Madquote:
Omdat het geen hockey is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:33 schreef icloud het volgende:
Waarom is er geen zuivere speeltijd? Hoef je ook geen discussie te voeren over de extra tijd.
"Dat is de charme van het spel"quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:33 schreef icloud het volgende:
Waarom is er geen zuivere speeltijd? Hoef je ook geen discussie te voeren over de extra tijd.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:33 schreef icloud het volgende:
Meeten bij het Maasgebouw? Neem je fakkel en riek mee aubquote:
Neuh, spelen hun counters gewoon heel slecht uit. Kan ik weinig aan doen.quote:
De wildcard voor 17 jaar niet meedoenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:33 schreef Abed het volgende:
Volgend seizoen gelukkig Feyenoord in de CL.
Omdat dit ook geen zuivere koffie is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:33 schreef icloud het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte combinatie en wat steekballetjes van Propper. Of wat afstandschoten. Met hoge ballen win je niet van Godin.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe wil je dit over de grond zien te flikken dan?
Ontzettend op de kloten krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd wat PSV gaat doen tegen Bayern.
Dat doet zelfs Atletico fan ElSierd.quote:
Want de punten hebben we als Nederland niet nodigquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
janken lampjes, janken.
Had je ook geen kut aan gehad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef BB-King het volgende:
Zonde. Gelijkspel was meer dan mogelijk geweest.
Terecht ookquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef BB-King het volgende:
Zonde. Gelijkspel was meer dan mogelijk geweest.
Ik hang nooit het wedstrijdbeeld op aan een scheidsrechter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doet zelfs Atletico fan ElSierd.
syntix niet serieus nemenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want de punten hebben we als Nederland niet nodig
Tja ze moeten het tegen Rostov doen voor de Europa League.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Had je ook geen kut aan gehad.
Wil je nu een koekje?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hang nooit het wedstrijdbeeld op aan een scheidsrechter.
PSV had Bruma moeten houden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:36 schreef Zipportal het volgende:
PSV had Adam Maher nooit moeten verhuren. Die had de gelijkmaker wel gemaakt.
Vrijwel elke ploeg ter wereld mist aanvallende kwaliteit tegen Atletico.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV mist aanvallende kwaliteit voor dit niveau.
Zeker wel, maar ik gun die lampen echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want de punten hebben we als Nederland niet nodig
Wordt nog lastig zat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja ze moeten het tegen Rostov doen voor de Europa League.
Onsympathiek. Voorlopig speelt fc baloptdak geen championsleaghe.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
janken lampjes, janken.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik gun die lampen echt helemaal niks.
Prima, hoop dat Ajax wel ver komt in Europa.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heel goed Edwin.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Prima, hoop dat Ajax wel ver komt in Europa.
Boeie, beetje uitdelen en incasseren. Mensen moet niet zo janken als mensen een beetje trollen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij hebben Ajacieden na de assrape tegen Rostov en de zijnen weinig recht van spreken.
Moet wel te doen zijn denk ik.quote:
Feyenoord zou met 0-11 verliezen tegen Atleti vandaag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij hebben Ajacieden na de assrape tegen Rostov en de zijnen weinig recht van spreken.
Moet jij nog niet in bed liggenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij doet niets anders.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Boeie, beetje uitdelen en incasseren. Mensen moet niet zo janken als mensen een beetje trollen.
Nobele gedachtengang. Toch weer jaarlijkse Feyenoord trolletjes.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
Donderdag gaat Rashford Botteghin pesten. Dat wordt leuke televisie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Feyenoord zou met 0-11 verliezen tegen Atleti vandaag.
Want?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Feyenoord zou met 0-11 verliezen tegen Atleti vandaag.
Klopt, maar Narsingh en De Jong vind ik gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vrijwel elke ploeg ter wereld mist aanvallende kwaliteit tegen Atletico.
PSV - Rostov wordt zulk antigenot voor de lampen hierquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
Ajax verloor van Rostov Hahahahahahaha
Popcorn inslaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag gaat Rashford Botteghin pesten. Dat wordt leuke televisie.
ajax wel. Gezorgd dat Rostov met straffen en schorsingen tegen PSV moet spelen, goed geregeld!quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax had Rostov in eigen huis met 5-1 moeten wegbeuken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV - Rostov wordt zulk antigenot voor de lampen hier
Harder afgaan dan Ajax tegen die gasten is onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV - Rostov wordt zulk antigenot voor de lampen hier
PSV staat nergens meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Staat Atletico boven PSV bij jou?
PSV gaat met het nieuwe realisme niet zoveel kansen stichten als Ajax deed.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had Rostov in eigen huis met 5-1 moeten wegbeuken.
Als het nu niet 2 keer 4-0 wordt mogen ze zich hier al schamen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Harder afgaan dan Ajax tegen die gasten is onmogelijk.
Het lag niet zo zeer aan het nieuwe realisme dat PSV vandaag verloor, maar goed.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV gaat met het nieuwe realisme niet zoveel kansen stichten als Ajax deed.
En Cambuur?quote:
Het zitt nog wel diepquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Harder afgaan dan Ajax tegen die gasten is onmogelijk.
Daar gaat het toch ook niet over, maar over Rostov.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lag niet zo zeer aan het nieuwe realisme dat PSV vandaag verloor, maar goed.
Ach, je had hier gewoon gelijk moeten spelen. Gelet op de scheidsrechterlijke kneuzingen was dat terecht geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar Narsingh en De Jong vind ik gewoon niet goed genoeg.
"Gras is groen"quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
"Als je wint of gelijk speelt start je veel lekkerder"
- Luuk de Jong
Alsof je geen kansen kunt creëren met een 5-3-2. Wie zegt überhaupt dat ze 5-3-2 gaan spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet over, maar over Rostov.
Mag worden weggestreept tegen de belachelijke penal voor PSV.quote:
In elk geval kampioen open deuren :-)quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Gras is groen"
"Strootman kijkt boos"
"Water is nat"
Ach ja, net zo schandalig als die pingel die ze wel kregen. Die afgekeurde goal was een veel grotere miskleun.quote:
Ja, dat was een Suarezje van Narsinghquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mag worden weggestreept tegen de belachelijke penal voor PSV.
Was ook aan beide kanten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach ja, net zo schandalig als die pingel die ze wel kregen. Die afgekeurde goal was een veel grotere miskleun.
PSV wacht Rostov lekker op na de middellijn. Of dat nu 532 of 433 is. Gaat om de mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je geen kansen kunt creëren met een 5-3-2. Wie zegt überhaupt dat ze 5-3-2 gaan spelen.
Niet eens. Hij struikelde over de balquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was een Suarezje van Narsingh
Precies, laten we alles wegstrepen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mag worden weggestreept tegen de belachelijke penal voor PSV.
Walgelijk iddquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was een Suarezje van Narsingh
Dat kan best een goede tactiek zijn want spel maken houdt Rostov niet zo van.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV wacht Rostov lekker op na de middellijn. Of dat nu 532 of 433 is. Gaat om de mentaliteit.
Zo hoort het niet maar zo gaat het wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Precies, laten we alles wegstrepen tegen elkaar.
Net als jij doordeweeks in het Ajax topic.quote:
Ook gewoon een slechte duikquote:
Ach, het was gewoon 100% geen penalty. Narsingh is een dikke mongool die een redelijke tot goede pot speelde.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens. Hij struikelde over de bal
En toch floot de scheids ervoor. Niet dat die man veel goede beslissingen nam, maar toch.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook gewoon een slechte duik
Hier is niemand het mee oneens.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef KingRadler het volgende:
ik mis Videoref het is tijd dat het volgend jaar word ingevoerd in de CL
Dat gebrek aan overtuiging is tekenend voor dit verlies. Gewoon voor de penalty gaan want de goal maak je toch niet..ofzoiets.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch floot de scheids ervoor. Niet dat die man veel goede beslissingen nam, maar toch.
PSV had alleen de bal omdat Atletico het wel goed vond in de tweede helft. Een uur lang heeft PSV niets in te brengen gehad tenzij tegenhouden en lange ballen naar voren rammen goed voetbal is. Gewoon zonde dat je hier vervolgens niet van kunt profiteren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat PSV meer de bal heeft maakt ze niet altijd beter dan de tegenstander
Toen PSV de bal had, konden ze ook niet heel anders dan voorzetten en voorzetten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV had alleen de bal omdat Atletico het wel goed vond in de tweede helft. Een uur lang heeft PSV niets in te brengen gehad tenzij tegenhouden en lange ballen naar voren rammen goed voetbal is. Gewoon zonde dat je hier vervolgens niet van kunt profiteren.
Hey je bent er wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen PSV de bal had, konden ze ook niet heel anders dan voorzetten en voorzetten.
Dat is het spel van Atletico al jaren en daar zijn ze zo goed in dat ze er de finale CL mee haalde.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV had alleen de bal omdat Atletico het wel goed vond in de tweede helft. Een uur lang heeft PSV niets in te brengen gehad tenzij tegenhouden en lange ballen naar voren rammen goed voetbal is. Gewoon zonde dat je hier vervolgens niet van kunt profiteren.
Jaja Badder ze zijn legendarisch. Vandaar de gelijke spelen tegen leganes en alavesquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is het spel van Atletico al jaren en daar zijn ze zo goed in dat ze er de finale CL mee haalde.
Dat PSV daar niets mee kan is niet zo gek, ook Barca en Real lopen daar geregeld op stuk.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
CL: Uitslag PSV - Atlético Madrid
quote:PSV is er niet in geslaagd
Rostov won dan tenminste nog nipt van Krilya kovetov. Ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jaja Badder ze zijn legendarisch. Vandaar de gelijke spelen tegen leganes en alaves
Rostov is toch confirmed zaadploeg? Beetje overbodig dit dan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Rostov won dan tenminste nog nipt van Krilya kovetov. Ofzo.
Terecht. Belachelijk dat Propper er niet in mocht, en dat was nou net iemand die de strafschop moest nemen. Nog een extra debiele beslissing van die clown.quote:
Gewonnen van Anderslecht.quote:
Champions league waardig ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewonnen van Anderslecht.
Gladbach kan niet eens winnen bij freiburg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kunnen we morgen ook naar City - Gladbach kijken, gezellig.
Tijd?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kunnen we morgen ook naar City - Gladbach kijken, gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |