Ik heb shorts en shirts voor mijn 2 jarige en die zijn nog primaquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef Soof-87 het volgende:
Hoi
Iemand bekend met de babykleertjes van de Lidl? Zag in het foldertje hele leuke namelijk
Of zijn ze na 1 keer wassen vormloos en niet meer mooi?
Lieve Miezziej, ik ben een lompe hork, ik weet het, dus kort door de bocht nu even. Kom verdomme eens voor jezelf op meid, verantwoordelijkheden hoe te regelen liggen bij je werkgever. Print desnoods de info van internet uit waar ruimte aan moet voldoen ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik ken de kolfrechten Molo, ik weet alleen niet hoe mijn werkgever er gehoor aan kan geven. Ze huren een ruimte in een verzamelgebouw. Overige ruimtes zijn verhuurd aan andere huurders. In onze ruimte ga ik het vanzelfsprekend niet doen. Maar waar het dan wel kan, weet ik niet.
Er is een vergaderruimte, maar die gaat niet elke dag 3 keer een halfuur leeg zijn (tijd is nu even een inschatting).
Ze willen gaan verhuizen naar een ander pand maar dat gaat nog wel een paar maanden duren dus daar heb ik ook niets aan.
Daarnaast ben ik de enige vrouwelijke werknemer en begrijpen ze het volgens mij niet zo goed ofzo. Ik heb het al meerdere malen aangegeven en zal dat wel blijven doen. Maar ik verwacht dat ik zelf een oplossing moet verzinnen
ik heb een setje van een tijdelijke verkoop (niet diegene die ze nu/binnenkort structureel hebben) en is prima spulquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef Soof-87 het volgende:
Hoi
Iemand bekend met de babykleertjes van de Lidl? Zag in het foldertje hele leuke namelijk
Of zijn ze na 1 keer wassen vormloos en niet meer mooi?
dat hopen wij ookquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:29 schreef Soof-87 het volgende:
Bedankt meiden
Tot gauw hier hoop ik?
Je hebt ook gelijk hoor, dus beter een lompe hork dan zijn zoals ikquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Lieve Miezziej, ik ben een lompe hork, ik weet het, dus kort door de bocht nu even. Kom verdomme eens voor jezelf op meid, verantwoordelijkheden hoe te regelen liggen bij je werkgever. Print desnoods de info van internet uit waar ruimte aan moet voldoen ofzo.
Je laat volgens mij veel te makkelijk over je heen lopen en maakt al problemen voor ze er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal bijgelezen, maar...quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik ken de kolfrechten Molo, ik weet alleen niet hoe mijn werkgever er gehoor aan kan geven. Ze huren een ruimte in een verzamelgebouw. Overige ruimtes zijn verhuurd aan andere huurders. In onze ruimte ga ik het vanzelfsprekend niet doen. Maar waar het dan wel kan, weet ik niet.
Er is een vergaderruimte, maar die gaat niet elke dag 3 keer een halfuur leeg zijn (tijd is nu even een inschatting).
Ze willen gaan verhuizen naar een ander pand maar dat gaat nog wel een paar maanden duren dus daar heb ik ook niets aan.
Daarnaast ben ik de enige vrouwelijke werknemer en begrijpen ze het volgens mij niet zo goed ofzo. Ik heb het al meerdere malen aangegeven en zal dat wel blijven doen. Maar ik verwacht dat ik zelf een oplossing moet verzinnen
Dat zou ook leuk zijn geweest, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat niet durft! Ik zou dat ook niet aandurven. Dat komt ook wel een keertje, weer samen daten, wel heel fijn & leukquote:Op woensdag 14 september 2016 07:13 schreef Nazil het volgende:
Vieve hij was idd bij mijn man (die stelde ook voor om de desbetreffende vriendin op te laten passen en samen wat leuks te doen.. Had ik ook heel leuk gevonden maar ik durf het echt niet aan om iemand zonder kinderen zo op een 3 weken oude baby te laten passen..)
Das ff moeilijk he? Herkenbaar hoor. Tranen met tuiten hier de eerste dag. Bij mij dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Boh, ik kwam net op het kdv, en heb t gelijk voor een uur afgegeven. Ik moest bijna huilen toen ik weg ging.. Mietje. Nu zit ik op een terras in de buurt koffie te drinken..
Ooooh jeetjequote:Op woensdag 14 september 2016 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Boh, ik kwam net op het kdv, en heb t gelijk voor een uur afgegeven. Ik moest bijna huilen toen ik weg ging.. Mietje. Nu zit ik op een terras in de buurt koffie te drinken..
Ik ben echt de zon weg aan het kijken zodat ik kan dragen, zonder waterval onder de oksels en een fontein vanaf mijn voorhoofd.. pffff ik had gehoopt dat ik alle vocht ondertussen wel kwijt zou zijn maar hij is nu 13 dagen en ik zweet nog als een otter.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:35 schreef ikke_84 het volgende:
Bedankt voor de draagzak adviezenman gaat vanmiddag een manduca ophalen die ik via mp heb gescoord. Gelukkig wordt het weer ook beter om te dragen.
Kan nog heel lang aanhouden zelfs. Heeft te maken met traanbuisjes die nog niet goed open zijn. Heeft bij mijn jongste 10 maanden geduurd, als ze met 12 maanden niet open zijn kunnen ze eraan geholpen wordenquote:Op woensdag 14 september 2016 12:13 schreef Quoi het volgende:
Mijn leven is compleet, want ik heb een luiertaart gekregenJarenlang heb ik die dingen gemaakt tijdens mijn bijbaan bij een drogist, en nu dan zelf eentje.
Jäger, fijn dat het goed ging! Mijlpaal hoor.
Meneertje ligt eindelijk te tukken. Wilde gewoon bij ons hangen, verder niks. En nu weer wachten tot hij komt. Ik ga dan ook maar weer even plat.
Hij heeft trouwens een hardnekkig soepoogje. Behalve schoonmaken met gekookt water is daar verder toch niks geks mee als ze zo jong zijn toch? Niest ook best vaak op een dag, dus zou hij een koutje hebben gevat, missch door evt tocht op de slaapkamer? /bezorgdemoeder
+1, bij mijn oudste duurde het ook een maand of 10 bij beide ogen. Bij baby was het maar 1 oog en was het met een weekje of 8 over. Wij hadden bij haar een zalfje gekregen om 100% zeker uit te sluiten dat het een gewone infectie is (die is wel te verhelpen namelijk; maar gaat doorgaans ook vanzelf over met een paar dagen). Ons kdv accepteert namelijk geen kinderen met prutoogjes, tenzij dus zeker is dat de oorzaak het nog dichte traanbuisje is. Kuurtje deed niks maar een week later is het buisje dus vanzelf open gegaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Kan nog heel lang aanhouden zelfs. Heeft te maken met traanbuisjes die nog niet goed open zijn. Heeft bij mijn jongste 10 maanden geduurd, als ze met 12 maanden niet open zijn kunnen ze eraan geholpen worden
Als het echt erg wordt, even naar de huisarts, die schrijft dan antibiotika druppels voor. T zag er op een gegeven moment zo uit, daar kregen we druppeltjes voor:quote:Op woensdag 14 september 2016 13:24 schreef Quoi het volgende:
Ah, dankje. Ik ga het dus even afwachten
Och dat is wel sneu. Bij Suus was het altijd zo:quote:Op woensdag 14 september 2016 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als het echt erg wordt, even naar de huisarts, die schrijft dan antibiotika druppels voor. T zag er op een gegeven moment zo uit, daar kregen we druppeltjes voor:
[ afbeelding ]
Nu is het een echt jongetje die graag naar kranen kijkt:
[ afbeelding ]
Lekker! Geniet ervan! Ik moet ook nog een weekend weg boeken. Heb de swimring sinds gisteren ook binnen...quote:Op woensdag 14 september 2016 14:45 schreef Arja het volgende:
Wat sneu die oogjes. Hebben we hier niet gehad.
Wij gaan zo maar weer een terrasje pakken en zwemmen. Emmy vond het geweldig in de swimring.
Vervelend hoor, vakantie
Dan geen verkoudheid hierquote:Op woensdag 14 september 2016 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
Prutoogjes gingen hier (gelukkig!) vrij snel over, met een paar weken al... Nu nergens last van, wel een beetje snot. Niezen doen baby's verder heel veel Quoi, dat heeft nog niets met een koutje gevat te maken meen ik...
Klopt, ze hebben nog geen neushaartjes dus stofdeeltjes worden niet gefilterd.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
Niezen doen baby's verder heel veel Quoi, dat heeft nog niets met een koutje gevat te maken meen ik...
CB zei dat tegen mij; Baby's niezen en hikken vooral veel na de geboorte, zegt helemaal niets verder. Verkoudheid is ook echt neus vol snot volgens mij.. Loopneus e.d. Hier wel gelijk van alles ingeslagen dat als het zou doorzetten dat ik dan wat heb, maar nog niet gebruikt..quote:
Volgens mij moeten ze wennen aan het huis en omgeving en dus ook stof. Daardoor niesen ze.quote:
Die van mij gaat alleen het boxkleed likken als ik haar op haar buik legquote:Op woensdag 14 september 2016 18:04 schreef Molo het volgende:
dame hier wordt pislink als ik haar op haar buik leg![]()
mijn genen
mooi he, kinderenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:05 schreef Arja het volgende:
[..]
Die van mij gaat alleen het boxkleed likken als ik haar op haar buik leg![]()
En dan na enkele minuten brullen.
Ik heb wel eens het gevoel dat Emmy me uitlacht als ik haar verschoon wanneer ze van boven tot onder onder de poep zitquote:Op woensdag 14 september 2016 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
mooi he, kinderen
hier 5 poepluiers en twee x in bad vandaag omdat ze overal schijt aan had. En maar lachen
Kind voelt zich ws heel opgeluchtquote:Op woensdag 14 september 2016 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
mooi he, kinderen
hier 5 poepluiers en twee x in bad vandaag omdat ze overal schijt aan had. En maar lachen
Zou kunnenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kind voelt zich ws heel opgelucht
Maar deze vind ik toch leuker qua verklaringquote:Op woensdag 14 september 2016 18:10 schreef Arja het volgende:
Chanty 12 weken boks!
[..]
Ik heb wel eens het gevoel dat Emmy me uitlacht als ik haar verschoon wanneer ze van boven tot onder onder de poep zit
Dat is toch ook niet gek, weet je wat je wel rust zou geven?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:23 schreef Quoi het volgende:
Aan de andere kant blijft het me zo bezighouden.
Ja nogal ja. Ik ben al 4,5 jaar enorm flexibel. Hij is zzp dus werkt zich een slag in de rondte. Ik heb nog nooit nee gezegd(oké behalve 2wk na de bevalling), dat ik niet wilde dat hij ging werken. Afgelopen weekend zei ik ook liever niet en hij heeft t hele weekend gewerkt. Nou dit weekend echt ff niet hequote:Op woensdag 14 september 2016 20:17 schreef Molo het volgende:
Ja begrijpelijk Nouk, dat is ook gewoon kut van hem.
je weet hoe sommige mensen "liever niet" horen he? Jij bedoelt "nee, tenzij echt nodig" en hij hoort "ja hoor, tenzij het echt niet kan"quote:Op woensdag 14 september 2016 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja nogal ja. Ik ben al 4,5 jaar enorm flexibel. Hij is zzp dus werkt zich een slag in de rondte. Ik heb nog nooit nee gezegd(oké behalve 2wk na de bevalling), dat ik niet wilde dat hij ging werken. Afgelopen weekend zei ik ook liever niet en hij heeft t hele weekend gewerkt. Nou dit weekend echt ff niet he![]()
Mama mag even relaxen!
Lastig. De GO kan ze ook niet uit elkaar houden denk ik he?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Pff voor de vakantie gaf GO aan dat E helemaal overstuur raakt als haar dochtertje in de buurt komt. Ik had gehoopt dat dit na de vakantie over zou zijn maar dat is dus niet. GO had er vandaag een filmpje van gemaakt, zo zielig om d'r helemaal in paniek te zien.
Ik snap echt niet wat haar triggert, dat kindje doet niks behalve in de buurt komen. Ik vind het echt prut dit, wat moet ik hier nou mee
Ja dat is waar idd. Maar dat komt ook omdat ik geen heks wil zijn die NEE zegtquote:Op woensdag 14 september 2016 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
je weet hoe sommige mensen "liever niet" horen he? Jij bedoelt "nee, tenzij echt nodig" en hij hoort "ja hoor, tenzij het echt niet kan"
suuuuperduidelijk zijn, amoebeniveau
En wat fijn dat het zo top ging bij oma en hoe je haar inschat, vind dat bizar snel hoor! Hulde!
En die flessen van Quoit, 75 is veel bij zo'n anderhalve week oude frummel!
Gewicht is 1 ding, maar klinische blik is ook belangrijk he, alhoewel je dat heus wel weet. Dus alertheid, kleur, etc
Sjaak sliep vanaf week 3 op de buik. Ik vond het ook echt doodeng, maar hij sliep daardoor wel (op zijn rug lukte het nooit). Ik kreeg veel commentaar van het cb, kraamvisite en mijn moeder, maar ik had me wat ingelezen en vond het goed zo. Let op warmte-stuwing, dat is eigenlijk het belangrijkst.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Fieder het volgende:
Hier net de eerste spuitpoep ooitHet spoot wel een meter ver!!
L deed dat nooit! Gelukkig was ik beneden anders had het op mijn witte gordijnen gezeten boven
Ik heb R vandaag op zijn buik laten slapen op de bank naast mij. Hij sliep zo 4 uur achter elkaarbuikslaper dus... Meer buikslapers hier? Ik vind het een eng idee
Quoi goed bezig joh!
Bij mij hielp het echt enorm, slapen op d'r buik, toen ging ze ineens wel overdag 3-4 uur achter elkaar slapen. Dat heeft ook meegeholpen in het krijgen van een ritme en overdag slapen. Nu slaapt ze overdag 3-4u op d'r rug in bed en s nachts van 7-7 ook op d'r rug. Buikslapen is nu dus niet meer nodig, inmiddels heeft ze ook geleerd zelf weer in slaap te vallen. Denk dat als ze kan rollen dat ze ook een buikslaper wordt..quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef Amsel het volgende:
Hey dat vind ik eigenlijk wel een idee, dat buikslapen. Eens kijken of dat hier overdag (als ik 'm in de gaten kan houden) zou helpen om eens wat langer te dutten.
Ik lig al in bed in de hoop wat te slapen voordat de nacht echt begint. Afgelopen nachten kon ik er 6 tot 8 keer uit voor baby en peuter en nu ben ik gesloopt
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:07 schreef silliegirl het volgende:
Veeg me op! W. trok net, vlak voor het slapen zn slaapzak over zn hoofd, doet 'm weer omlaag en riep lachend; *kieboe!!*![]()
Aah!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:07 schreef silliegirl het volgende:
Veeg me op! W. trok net, vlak voor het slapen zn slaapzak over zn hoofd, doet 'm weer omlaag en riep lachend; *kieboe!!*![]()
Splits je de zorg niet? Man gaat hier eruit voor peuter en baby is mijn verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef Amsel het volgende:
Hey dat vind ik eigenlijk wel een idee, dat buikslapen. Eens kijken of dat hier overdag (als ik 'm in de gaten kan houden) zou helpen om eens wat langer te dutten.
Ik lig al in bed in de hoop wat te slapen voordat de nacht echt begint. Afgelopen nachten kon ik er 6 tot 8 keer uit voor baby en peuter en nu ben ik gesloopt
Die van mij wil ook geen afgekolfde bv meer. Hij krijgt kwark en pap van bv als vervanging... En water om te drinken. Sapjes etc blieft meneer ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Aah!![]()
![]()
A is nu 10,5 maand en kan al 2 woordjes zeggen: "lekker" en "eten"...dat belooft wat![]()
Over eten gesproken: A krijgt 's ochtends en 's avonds (en heel soms 's nachts nog 1x 5 min) bv. Overdag wil ze absoluut geen (gekolfde) bv meer. Ik maak me verder geen zorgen over haar vochtinname, want er gaan zo 2 grote bekers roosvicee en 1 beker water in (naast de fruithap en groentenhap), maar in alle voedingsschema's staat dat baby's tot ze minimaal 12 mnd zijn ook overdag nog melk moeten drinken (en nee opvolgmelk en gewone melk blieft ze ook niet). Meer grotere baby's die dit hebben?
Verder slecht bijgelezen...veels te druk met het echte levenZag wel veel nieuwe minibaby's hier! Zo schattig! En voor mij alweer zoooo lang geleden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |