quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Wat een KOOPJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb jij het de hele tijd over ballen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een geil balletje van Gaitan.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Atletico vind het wel best als het een gelijkspelletje blijft die pakken gewoon 9 punten thuis plus nog 2-3 punten in de uitwedstrijden en zijn dan door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een geil balletje van Gaitan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah met Bayern in de poule zullen ze daar toch niet echt blij mee zijn gok ikquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Atletico vind het wel best als het een gelijkspelletje blijft die pakken gewoon 9 punten thuis plus nog 2-3 punten in de uitwedstrijden en zijn dan door
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Oke bedankt voor je bevestigende antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
val?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je bevestigende antwoord.
Helemaan nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM zit volgens mij gewoon expres zulke spelfouten te maken.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slim van GGMM, nu quote iedereen zijn verwijderde post.
Ja anders zou het wel heel dom zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou wel moeten, want het is een spoiler.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn post is niet verwijderd, dom biggetje.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Typisch het volgende:
er zit een stukje sla vastgeplakt aan mijn gehemelte
Zucht...quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zou wel meer dan terecht zijn.
Dan zal zo wel de 0-1 vallen.
Goede reden om geen sla te etenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Typisch het volgende:
PSV heeft dit Atletico in de zak.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet dood gaat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Typisch het volgende:
Z'n tieten zijn een goede reden om het wel te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede reden om geen sla te eten
Harder sla anquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Typisch het volgende:
Zoquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n tieten zijn een goede reden om het wel te doen.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet jouw avond, GGMMquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen kunstgebit hebben. Gemak dient de mens ouwe pikquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |