Wat een figuurquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe ik.
Heb ondertussen een DM van hem ontvangen. De inhoud kwam erop neer dat ik maar aangifte moest doen want de politie doet er toch niets mee. Hij had ook identiteitsfraude gepleegd en daar kwam hij ook mee weg.
Voor jou hoop ik natuurlijk overigens ook dat je uiteindelijk geld terug ziet.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:44 schreef KapiteinIglo het volgende:
Slechte ervaring met @:dikpropje
Wel geld overgemaakt, nooit iets ontvangen.
Aangifte gedaan. De pauper.
Waarom is dit account nog online?quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:14 schreef Tailless het volgende:
V&A / [TK][NS] Nintendo Wireless Pro Controller (Switch)
Mindere goede ervaring met haar. Pakketje nog niet binnen en reageert ook niet op dm.
Geld is binnen!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:22 schreef Housekeeper het volgende:
Ik ben in gesprek met hem geweesten hij geeft nu aan dat hij zojuist heeft terugbetaald. Graag hoor ik daar nog even bevestiging van na ontvangst leolinedance.
heeft een V&A banquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:44 schreef KapiteinIglo het volgende:
Slechte ervaring met @:dikpropje
Wel geld overgemaakt, nooit iets ontvangen.
Aangifte gedaan. De pauper.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:19 schreef yvonne het volgende:
User is gebanned, kan nog wel in pm en dm. Blijft gebanned tot de spullen geleverd zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:32 schreef Tailless het volgende:
[..]
Kan geen forum ban? of alleen dm , pm nog?
Waarom geef je hem dan wel netjes advies in zijn andere topics?
Ik heb geen lijstje met mensen die mij oplichten helaas. Viel mij ookal opquote:
Bans worden verder niet besproken. Dat weet jij toch ook wel?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:32 schreef Tailless het volgende:
[..]
Kan geen forum ban? of alleen dm , pm nog?
Mooi! Thanks voor je meldingquote:
Ik doe dan ook ban vraag. Wegens oplichting.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:19 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Bans worden verder niet besproken. Dat weet jij toch ook wel?
Ban vraag? Je bent vaagquote:Op maandag 9 maart 2020 18:33 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik doe dan ook ban vraag. Wegens oplichting.
Wederzijds! 👍🏻quote:Op donderdag 16 april 2020 21:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Zeer goede ervaring met EdvandeBerg naar aanleiding van deze verkoop. Ging helemaal perfect!
Je bent niet de enige, zie zijn verkoop topic in de v&a sectie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:59 schreef Hubs het volgende:
slechtere ervaring met @:vault-boy in V&A / [Centraal] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #16
na bijna 2 weken nog geen game ontvangen reageert de laatste dagen niet op meer op berichten en gisteren krijg ik het geld terug gestort zonder een bericht.
Idem dito, geld was zo overgemaakt! En die switch, ach, blij dat ik je er een plezier mee doe!quote:Op woensdag 21 april 2021 20:33 schreef PetervdK het volgende:
Top ervaring met Scorpie nav V&A / [TK] Diverse (PC/Apple/Netwerk) Accessoires
Mooi prijsje en snel geregeld. Per ongeluk verwend met de grotere switch tegen dezelfde kosten. Mijn dank is groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |