We hangen liever wat in haar keel of niet dan broerquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:32 schreef BasEnAad het volgende:
Dat anti-Nederland gezeik begint me wel de keel uit te hangen eigenlijk.
Al een paar maanden lang, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:32 schreef RamboDirk het volgende:
ts gaat naar de huisarts voor een koudjeen maar raar opkijken dat de eigen bijdrage elk jaar omhoog gaat.
Klopt, Nederland is een pracht landquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:32 schreef BasEnAad het volgende:
Dat anti-Nederland gezeik begint me wel de keel uit te hangen eigenlijk.
Ik moest zelf voorstellen dat ik speciale pillen krijg. En die helpen echt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga bewegen, sporten dan ben je het zo kwijt.
Haha. Het is prachtland, niet pracht land.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, Nederland is een pracht land
HOE DAN ZE NEEMT NOOITquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Niet alleen naar de huisarts gaan voor je maandelijkse SOA-test
placeboquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik moest zelf voorstellen dat ik speciale pillen krijg. En die helpen echt.
Nee echt want als ik ze een paar dagen niet werk lig ik spartelend op de grond. En dan neem ik een pil en is alles binnen een uur weer verdraagzaam.quote:
She has just too many clients who need her...quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:40 schreef ITrade het volgende:
Huisarts werd zo gek van het geklaag dat ze haar nummer heeft geblokkeerd
Ze heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:37 schreef IDkaart het volgende:
[..]
HOE DAN ZE NEEMT NOOIT
DE TELEFOON OP
Jaa ik gebruik nu desloratadine.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:43 schreef zovty het volgende:
maar heeft ze dat niezen kunnen oplossen voor je?
Tis kiezen uit twee kwaden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:44 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Jaa ik gebruik nu desloratadine.
Nadeel is alleen dat als ik ooit een mini-me maak ik dan of geen borstvoeding kan geven of iets anders/niks moet gebruiken.
AH ja dat zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Tis kiezen uit twee kwaden.
Maar misschien is het wel gewoon een allergie voor kattenpoep.
Die test is of je allergisch bent voor de huidschilfers van katten. niet zozeer voor hun poep.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:48 schreef IDkaart het volgende:
[..]
AH ja dat zou een verklaring kunnen zijn.
Maar de bloedtest zei dat ik geen poezenallergie heb?
Ik heb sterk het vermoeden dat ik reageer op gluten/tarwe en lactose.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Die test is of je allergisch bent voor de huidschilfers van katten. niet zozeer voor hun poep.
Maar dan zou het ook minder moeen zijn als je een tijdje ergens anders, op vakantie ofzo, bent.
Neem een slokje Maggi. Als het erger wordt is het een glutenallergie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat ik reageer op gluten/tarwe en lactose.Maar omdat die muts niet bereikbaar is kan ik dat niet laten onderzoeken.
Wat is Maggi? Geen alcohol toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Neem een slokje Maggi. Als het erger wordt is het een glutenallergie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |