SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op basis van wat zou je Babel een contract geven ?Ben misschien niet geheel objectief over Babel, heb altijd wel een zwak gehad voor die gozer.Ik denk dat hij best nog van enige waarde kan zijn als afwisseling op Youness.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Babel een contract gevenBen je de weg kwijt mokkiemok?
Youness is een speler die zelden 90 minuten vol maakt, zeker als je 2 of 3 wedstrijden per week speelt
Sink op de linkerflank ben ik niet kapot van en denk ook niet dat Babel het slechter zal doen dan Sink
Babel is transfervrij, en qua salaris zal dat heus geen vetpot zijn aangezien hij nu toch niks heeft.
en is het niks dan is het niks, kan je in de winterstop een ander aantrekken.
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat dacht je van Vaclav Cernyquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Ben misschien niet geheel objectief over Babel, heb altijd wel een zwak gehad voor die gozer.Ik denk dat hij best nog van enige waarde kan zijn als afwisseling op Youness.
Youness is een speler die zelden 90 minuten vol maakt, zeker als je 2 of 3 wedstrijden per week speelt
Sink op de linkerflank ben ik niet kapot van en denk ook niet dat Babel het slechter zal doen dan Sink
Babel is transfervrij, en qua salaris zal dat heus geen vetpot zijn aangezien hij nu toch niks heeft.
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.![]()
graag, maar blijkbaar ziet Bosz het totaal niet in hem.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat dacht je van Vaclav Cerny
en is ook beter op rechtsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Of Bosz vind het belangrijk dat hij lekker veel met nouri vd jong en vd beek speelt, maar dat is mijn valse hoop wssquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
graag, maar blijkbaar ziet Bosz het totaal niet in hem.
en is ook beter op rechts![]()
daar zou ik inderdaad niet op rekenenquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of Bosz vind het belangrijk dat hij lekker veel met nouri vd jong en vd beek speelt, maar dat is mijn valse hoop wssFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat iemand op 28 jarige leeftijd al in de woestijn zit is best zorgwekkend eerlijk gezegd . En beter dan Sink zie ik het hem ook niet doen . Heeft nooit rendement gehad en zal eerder een obstakel zijn in de ploeg dan een verbeteringquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Ben misschien niet geheel objectief over Babel, heb altijd wel een zwak gehad voor die gozer.Ik denk dat hij best nog van enige waarde kan zijn als afwisseling op Youness.
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.RED ONS HENNIEGOD![]()
feit blijft dat er iemand bij had gemoeten voor de linkerkant afgelopen transferperiode.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat iemand op 28 jarige leeftijd al in de woestijn zit is best zorgwekkend eerlijk gezegd . En beter dan Sink zie ik het hem ook niet doen . Heeft nooit rendement gehad en zal eerder een obstakel zijn in de ploeg dan een verbetering
die mogelijkheid is voorbij, al kan dat in het geval van Babel nog steeds.
zeg ook niet dat dat de grote verlosser is, maar hij kan echt wel balle.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou het niet erg vinden als Babel komt maar ik sta er ook niet om te springen.
Al is het wel definitief over met Sinkgraven dan wat ik toch wel jammer zou vinden.Oh.![]()
Ik ben iig blij dat hij meetrained. Geen idee hoe hij het bij ain deed. Wie weet pakt het goed uit en heb je er een gratis reserve bij voor de flanken waar we nu heel dunbezet zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feit blijft dat er iemand bij had gemoeten voor de linkerkant afgelopen transferperiode.
zeg ook niet dat dat de grote verlosser is, maar hij kan echt wel balle.
Het kan alleen maar winst opleveren toch?![]()
Mwa ballen . Dat geen enkele club het aandurft zegt ook wel iets. Als men zo gaat redeneren kan je ook Drenthe bijv hierheen halenquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feit blijft dat er iemand bij had gemoeten voor de linkerkant afgelopen transferperiode.
zeg ook niet dat dat de grote verlosser is, maar hij kan echt wel balle.RED ONS HENNIEGOD![]()
Natuurlijk zegt dat iets.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa ballen . Dat geen enkele club het aandurft zegt ook wel iets. Als men zo gaat redeneren kan je ook Drenthe bijv hierheen halen
Die jongen heeft zijn carrière compleet verknald.
Maar hij kan echt wel balle hoor. Geen wereldspeler, maar zeker niveau AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Babel. Komt. Niet!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou eerder voor een linksbenige speler gaan. Younes trekt al naar binnen toe. Dan geeft een linksbenige speler meer afwisseling. Krijg je in ieder geval meer mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Voor de FIFA spelers onder ons;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:42 schreef Brammess het volgende:
Voor de FIFA spelers onder ons;Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik heb ook vaak een TR gezet als iemand ging janken over Ziyech in dit topic.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was wel even grappig dat Stijn al dat gezeik kreeg terwijl het mijn idee wasOh.![]()
Voor de FIFA spelers onder ons;FIFA word je alleen maar agressief van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Voor de FIFA spelers onder ons;Gudelj een upgradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker een keeper het ziekenhuis in jassenquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Fifa is sinds 2001 niet meer realistisch![]()
Niks mis met een Schumachertjequote:Op dinsdag 13 september 2016 17:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker een keeper het ziekenhuis in jassenRED ONS HENNIEGOD![]()
Vind deze versie toch al uitdagender dan de voorgaande versies.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan qua moeilijkheidsgraad een tandje hoger , verder mee eens
Toen kon je met Ajax al de CL winnen binnen één seizoen.Oh.![]()
Sommigen doen dat nog steeds hoorquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind deze versie toch al uitdagender dan de voorgaande versies.
Toen kon je met Ajax al de CL winnen binnen één seizoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij ook?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommigen doen dat nog steeds hoorOh.![]()
Met Deportivo in mijn eerste seizoen gelijk 2de . Seizoen erop kampioen + bekerquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Duo Kluivert-De Wit over twee jaar onze aanval
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die heeft Overmars voor veel te weinig verkocht blijkt maar weer.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die hadden ze nooit mogen weg doen dan had Ajax CL gespeeld en was zelfs Zivkovic niet meer gekomen.quote:![]()
Met Dijks, Veltman en Viergever moet dat geen probleem zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:55 schreef Wotte het volgende:
Ik wacht nu al met angst en beven op donderdag, vast weer de volgende europese vernederingRED ONS HENNIEGOD![]()
Laten we het beste hopen.. laten we het hopen. Iedereen geen spiegels kapot maken en/of onder ladders doorlopen en die zwarte kat een trap geven, gewoon voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Dijks, Veltman en Viergever moet dat geen probleem zijn![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laten we het beste hopen.. laten we het hopen. Iedereen geen spiegels kapot maken en/of onder ladders doorlopen en die zwarte kat een trap geven, gewoon voor de zekerheid.
RED ONS HENNIEGOD![]()
my_man.imgquote:Bosz prijst aanwinst: "Daar gaat Ajax heel veel plezier aan beleven"
Peter Bosz is zeer te spreken over de inbreng van Davinson Sanchéz. De Colombiaanse centrale verdediger gooit hoge ogen in het elftal van de Ajax-trainer. Bosz pakt bij Ajax TV één moment uit het duel van afgelopen zondag tegen Vitesse (1-0 winst) dat symbool staat voor de kwaliteiten van de Colombiaan.
"Er was een moment in de tweede helft. Jaïro Riedewald onderschepte de bal, maar speelde hem iets te ver voor zich uit. Daar had een counter kunnen ontstaan. Sanchez kwam naar voren en gaf die bal een poeier en nam daarin geen risico. In Nederland en bij Ajax willen we alles voetballend oplossen. Dat is mooi, dat wil ik ook. Maar soms zijn er momenten dat dat echt niet kan. Dat was zo'n moment waarbij Sanchez even liet zien: boem!", aldus Bosz op de website van Ajax.
De trainer denkt dat Sanchez alleen nog maar beter kan worden, mits hij spoedig de taal onder de knie krijgt. "Hij is een echte verdediger. Hartstikke jong nog. Spreekt nog steeds de taal niet. Zit op Engelse les, doet daar echt zijn best voor. Dit kan alleen maar beter worden. Van nature is het een echte verdediger. Daar gaat Ajax heel veel plezier aan beleven."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Viergever neemt vanavond plaats bij de persco naast bosz
viergever in de basis dus.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Celtic kan voorlopig even tegen niemand meer spelen. Die zijn gisteren helemaal scheel getikt door barca.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef JanCees het volgende:
Ik dacht dat ajax tegen celtic moest maar had me vergist in het logo lolFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Panathinaikos zijn zowaar nog minder dan PAOK. Ik ben eerder bang voor Zenit en Celta.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laten we het beste hopen.. laten we het hopen. Iedereen geen spiegels kapot maken en/of onder ladders doorlopen en die zwarte kat een trap geven, gewoon voor de zekerheid.Groot fan van User Wotte![]()
ik geef het nog twee wedstrijden dan neemt hij alles.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kan Ziyech in het vervolg gewoon alle corners, vrije trappen gaat nemen?
behalve de penalty's laat die maar aan Klaassen over.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gelukkig hoeven we ook niet tegen Zenitquote:Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Panathinaikos zijn zowaar nog minder dan PAOK. Ik ben eerder bang voor Zenit en Celta.![]()
![]()
ik reken op overwinteringquote:Op woensdag 14 september 2016 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we ook niet tegen ZenitGroot fan van User Wotte![]()
Volgens Bosz heeft Gudelj ook een fantastische trap.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kan Ziyech in het vervolg gewoon alle corners, vrije trappen gaat nemen?wooblabalurg![]()
dat zeggen we na elke afgang.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik reken erop dat het niet slechter kan dan Rostov-uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit heb ik vorig seizoen een aantal keer gedachtquote:Op woensdag 14 september 2016 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik reken erop dat het niet slechter kan dan Rostov-uit.
Kan de instelling niet aanradenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gevaarlijk uitgangspunt. Gudelj nog steeds basisspeler.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik reken erop dat het niet slechter kan dan Rostov-uit.wooblabalurg![]()
Ziyech moet je gewoon direct de belangrijkste man maken, gaat hij alleen maar beter van worden. Hoewel dat wel vanzelf gaat aangezien de rest er niet zoveel van kan.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens Bosz heeft Gudelj ook een fantastische trap.![]()
Voor de FIFA spelers onder ons;Damn, die zijn nog best hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel te hoog naar mijn idee maar goed...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Nogmaals Carlo l'ami bepaalt wie de vrije trappen neemt, en organiseert verdediging bij dode spelmomenten tegen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Carlo L'Ami moeten ze er echt uittrappen. Die kerel is echt een mafketel.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Nogmaals Carlo l'ami bepaalt wie de vrije trappen neemt, en organiseert verdediging bij dode spelmomenten tegen.![]()
Een keeper die daar wat over te zeggen heeft.![]()
![]()
Kan ik me bij corners tegen en dergelijke best indenken, maar spelers bepalen toch verdomme zelf nog wel wie een vrije trap neemtquote:Op woensdag 14 september 2016 14:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Een keeper die daar wat over te zeggen heeft.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Treurig.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Nogmaals Carlo l'ami bepaalt wie de vrije trappen neemt, en organiseert verdediging bij dode spelmomenten tegen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik niet, die kerel moet zich lekker bezig houden met het trainen van keepers en voor de rest zijn mond houden.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik me bij corners tegen en dergelijke best indenken, maar spelers bepalen toch verdomme zelf nog wel wie een vrije trap neemt![]()
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik niet, die kerel moet zich lekker bezig houden met het trainen van keepers en voor de rest zijn mond houden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Viergever als ervaren leider, viergever überhaupt in je beste elf selectie, dat is pas tragisch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wilde de nieuwe vlog van de jeugdopleiding best een kans geven, maar na 3 seconden kon ik alweer stoppen. Welke treurige marketingkneus verzint dit:
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Ryan Babel ondergaat donderdag een medische keuring bij Deportivo La Coruña, zo kondigt de club uit de Primera División woensdag aan.
De 29-jarige aanvaller is transfervrij nadat hij zijn contract met Al Ain afgelopen week liet ontbinden. Begin deze week kondigde Ajax aan dat Babel met Jong Ajax gaat meetrainen om zijn conditie op peil te houden.
Met vier punten uit drie competitiewedstrijden bezet Deportivo momenteel de tiende plaats in La Liga. Komend weekeinde gaat de landskampioen van 2000 op bezoek bij Alavés.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal primaBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Topspitsje hoor die Milik, Frank kreeg het voor elkaar om zo'n speler niet te benutten in zijn kracht.![]()
Leuke vlog hoor, niks mis meequote:Op woensdag 14 september 2016 16:48 schreef Ludachrist het volgende:
Ik wilde de nieuwe vlog van de jeugdopleiding best een kans geven, maar na 3 seconden kon ik alweer stoppen. Welke treurige marketingkneus verzint dit:
[ afbeelding ]![]()
Het was in mijn ogen ook echt een prima spits voor Ajax. Hij had geloof ook een vrij hoge ratio tussen werkelijke goals en verwachte goals. De aanvoer was veelal ook gewoon dramatisch.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Topspitsje hoor die Milik, Frank kreeg het voor elkaar om zo'n speler niet te benutten in zijn kracht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Moeten het dan allemaal blanke jongens zijn die braaf naar school gaan en braaf gaan trainen elke dag en voor de rest maar hun bek houden?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:48 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee hoor, maar ik zie gewoon al een kerel van 30 voor me, met een Golden Retriever thuis en een stationwagon voor de deur, die dan tegen de rest van het team zegt "we moeten de jeugd aanspreken! Wat zeggen die tegenwoordig voor dingen? 'It's lit?' Oke, gooi er maar in!".quote:Op woensdag 14 september 2016 19:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Moeten het dan allemaal blanke jongens zijn die braaf naar school gaan en braaf gaan trainen elke dag en voor de rest maar hun bek houden?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Nu ik Frank zo bezig zie in zijn eerste weken bij Inter krijg ik steeds meer het idee dat hij echt niet in staat is om aanvallend en creatief te denken qua spelopvatting. Nu kom je daar in Italie iets makkelijker mee weg maar zelfs daar klagen ze nu al
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ballen in 2de ring trappen lukt hem prima ja, zie ik serero niet doen, die haalt net de grachtquote:Op woensdag 14 september 2016 13:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens Bosz heeft Gudelj ook een fantastische trap.
hardcoholic![]()
Hij stond toch ook niet zomaar achterinquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Nu ik Frank zo bezig zie in zijn eerste weken bij Inter krijg ik steeds meer het idee dat hij echt niet in staat is om aanvallend en creatief te denken qua spelopvatting. Nu kom je daar in Italie iets makkelijker mee weg maar zelfs daar klagen ze nu alwooblabalurg![]()
Daarom bij uitstek geschikt voor Italië met dat betonvoetbal.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Nu ik Frank zo bezig zie in zijn eerste weken bij Inter krijg ik steeds meer het idee dat hij echt niet in staat is om aanvallend en creatief te denken qua spelopvatting. Nu kom je daar in Italie iets makkelijker mee weg maar zelfs daar klagen ze nu alDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ziyech is trouwens wel echt een schraal dun mannetje. Fysiek topsporter onwaardig. Daar mogen ze wel wat aan doen.Behulpzaam als een waterkraan.
messi neymar iniesta alba allemaal kleine dunne jongens. Tjaquote:Op donderdag 15 september 2016 09:19 schreef fathank het volgende:
Ziyech is trouwens wel echt een schraal dun mannetje. Fysiek topsporter onwaardig. Daar mogen ze wel wat aan doen.![]()
Kleiner en zwaarder dan Ziyech, dus daar zit wel degelijk een stuk meer spiermassa. Mahrez is een beter voorbeeld.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
messi neymar iniesta alba allemaal kleine dunne jongens. Tja
Hoe dan ook, je moet extreem goed zijn om mee te kunnen komen als lichtgewicht. Het is nogal de vraag of Ziyech zo goed is.![]()
Hopelijk kunnen ze hem motiveren tot wat extra trainingen, en ze moeten iets bedenken qua voeding op dagen dat men niet op de club eetquote:Op donderdag 15 september 2016 09:19 schreef fathank het volgende:
Ziyech is trouwens wel echt een schraal dun mannetje. Fysiek topsporter onwaardig. Daar mogen ze wel wat aan doen.![]()
Prima lijf voor een wielrenner hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:19 schreef fathank het volgende:
Tot nu toe matige mentaliteit buiten het veld. Dat heeft veel spelers opgebroken, vooral op de langere termijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke Ziyech is nu al niet goed genoeg verklaard
Mooie fans hier
Op het veld, en dat is natuurlijk het belangrijkste, wel prima. Maar je mag toch wel kritiek hebben?![]()
Hij heeft pas 1!!!!!!!!!! wedstrijd gespeeld voor Ajax. Hou toch op zegquote:Op donderdag 15 september 2016 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tot nu toe matige mentaliteit buiten het veld. Dat heeft veel spelers opgebroken, vooral op de langere termijn.
Op het veld, en dat is natuurlijk het belangrijkste, wel prima. Maar je mag toch wel kritiek hebben?![]()
En dan kan ik zijn mentaliteit buiten het veld niet beoordelen? Lees je wel goed wat ik zeg? Ik heb geen kritiek op zijn functioneren bij Ajax, vind dat hij het op het veld prima doet, maar zie buiten het veld een mentaliteit die hem op de lange termijn op zou kunnen breken. Niet gebaseerd op die ene wedstrijd bij ajax, maar op de jaren dat hij al rondloopt in de Eredivisie. Big deal zeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft pas 1!!!!!!!!!! wedstrijd gespeeld voor Ajax. Hou toch op zeg![]()
Hij heeft nooit werkverzuim gepleegd, hij was er altijd. Wellicht wat minder gemotiveerd, maar vorig jaar trok hij de kar van heel Twente. Dat hij een andere stijl heeft dan de keurslijf waarin de jonge Ajacieden jaar in jaar uit zijn gepropt kan me echt niet boeien. Al komt hij met een roze auto. Hij doet wellicht hier en daar wat uitspraken waarvan je kan denken, nou ja... Maar dat is alleszins beter dan volledig mediagetrainde voetballers die echt geen nuttig zinnetje uit kunnen brengen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dan kan ik zijn mentaliteit buiten het veld niet beoordelen? Lees je wel goed wat ik zeg? Ik heb geen kritiek op zijn functioneren bij Ajax, vind dat hij het op het veld prima doet, maar zie buiten het veld een mentaliteit die hem op de lange termijn op zou kunnen breken. Niet gebaseerd op die ene wedstrijd bij ajax, maar op de jaren dat hij al rondloopt in de Eredivisie. Big deal zeg.![]()
Heeft er al iemand geroepen dat het een heksenketel wordt, en dat het kan spoken daar in Griekenland?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dat zeg ik nergens. Alleen dat het een mager sprietje is. En het getuigt ook niet echt van een topsportmentaliteit als je te lam bent om extra arbeid te verrichten buiten de reguliere veldtraining om.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke Ziyech is nu al niet goed genoeg verklaard
Mooie fans hierBehulpzaam als een waterkraan.
Ik val in herhaling, maar ik doel meer op niet kunnen koken en nooit extra trainen. Vind ik onbegrijpelijk. Wat hij in de media zegt en verdere randzaken maken me niets uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft nooit werkverzuim gepleegd, hij was er altijd. Wellicht wat minder gemotiveerd, maar vorig jaar trok hij de kar van heel Twente. Dat hij een andere stijl heeft dan de keurslijf waarin de jonge Ajacieden jaar in jaar uit zijn gepropt kan me echt niet boeien. Al komt hij met een roze auto. Hij doet wellicht hier en daar wat uitspraken waarvan je kan denken, nou ja... Maar dat is alleszins beter dan volledig mediagetrainde voetballers die echt geen nuttig zinnetje uit kunnen brengen.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar ik doel meer op niet kunnen koken en nooit extra trainen. Vind ik onbegrijpelijk. Wat hij in de media zegt en verdere randzaken maken me niets uit.![]()
![]()
Kun je lachen maar als je brood verdient met je lichaam moet je er op z'n minst voor kunnen zorgen zonder thuisbezorgd.nl of moeders die dagelijks voor je komt koken.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Als je zoveel verdiend, waarom zou je dan niet elke dag thuisbezorgd doen? Mits er ook goede dingen te bestellen zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je lachen maar als je brood verdient met je lichaam moet je er op z'n minst voor kunnen zorgen zonder thuisbezorgd.nl of moeders die dagelijks voor je komt koken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Thuisbezorgd en gezondquote:Op donderdag 15 september 2016 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je zoveel verdiend, waarom zou je dan niet elke dag thuisbezorgd doen? Mits er ook goede dingen te bestellen zijn.
Nee.![]()
Waarom kopen ze niet allemaal het kookboek van Bradygod.
Tom Brady that is.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Kan prima hoor. Als je in een grote stad woont dan. In kleine dorpjes zal het wel alleen patat, doner en pizza zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Thuisbezorgd en gezond
Nee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Daar wordt je geen beer van zoals Camquote:Op donderdag 15 september 2016 12:49 schreef Smoofie het volgende:
Waarom kopen ze niet allemaal het kookboek van Bradygod.
Tom Brady that is.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Gronk en edelman diet zou ik ook wel willen wetenquote:Op donderdag 15 september 2016 12:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar wordt je geen beer van zoals Cam.
AFCA
Hier in Utrecht is dat aanbod is bijzonder karig, bijna niet-bestaand, en in Enschede zal dat nog minder zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Als je in een grote stad woont dan. In kleine dorpjes zal het wel alleen patat, doner en pizza zijn.![]()
Misschien kunnen we 'm opgeven voor Heel Holland Bakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar ik doel meer op niet kunnen koken en nooit extra trainen. Vind ik onbegrijpelijk. Wat hij in de media zegt en verdere randzaken maken me niets uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft hier al iemand gezeurd dat Ziyech op het middenveld moet??Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nee, men is te druk bezig met zeuren dan Ziyech niet kan kokenquote:Op donderdag 15 september 2016 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Heeft hier al iemand gezeurd dat Ziyech op het middenveld moet??![]()
Hij is ook besneden.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, men is te druk bezig met zeuren dan Ziyech niet kan kokenCharlie: How's it going in there?
Klagen over niet kunnen koken!!! Totaal irrelevant, zolang hij maar gezond eet boeit het niks.
Wel agree dat hij iets meer massa mag krijgen, maar dat is vrij lastig als je niet de goede genen hebt![]()
Geloven dat iemand die z'n eten van thuisbezorgd krijgt gezond eet. Of denken dat voeding niet belangrijk is in topsport
.
En dan ben je zogenaamd belachelijk als je wat van die zaken aankaart.![]()
Ik hoop altijd maar dat de begeleiding met voedingszaken goed zit bij een club als Ajax.
Want er zullen wel meer jonge spelers zijn die niet kunnen koken of een goed dieet hebben.Oh.![]()
Ajax heeft een dietist in vaste dienst hoor, wellicht een paar zelfs. Die weten heus wel wat Ziyech allemaal eet, ze krijgen allemaal een box mee met voedsel voor hele week. Daarover hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geloven dat iemand die z'n eten van thuisbezorgd krijgt gezond eet. Of denken dat voeding niet belangrijk is in topsport
.
En dan ben je zogenaamd belachelijk als je wat van die zaken aankaart.![]()
Daar zou ik niet al te zeker van zijn:quote:Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax heeft een dietist in vaste dienst hoor, wellicht een paar zelfs. Die weten heus wel wat Ziyech allemaal eet, ze krijgen allemaal een box mee met voedsel voor hele week. Daarover hoef je je geen zorgen te maken.Alleen maar groenten natuurlijk.quote:De twee zijn in Zwolle volwassen geworden. Zoals ze er nu ook van doordrongen zijn dat de hoogte van hun salaris voor andere voetballers geen vanzelfsprekendheid is. Zo verdienen jongere spelers bij Ajax al snel wat ervaren krachten bij Zwolle verdienen. Hoe hun leven in Amsterdam was? Altijd reuring. Met vrienden zaten ze gerust de halve dag in restaurants. Na de training van één tot vier uur ’s middags en rond een uur of acht ’s avonds gingen ze weer buitenshuis eten. Elke dag plezier. Altijd weer een whatsappje van een vriend: afspreken?
Zo erg als bij de duurste aankoop ooit, die ongestoord bijna dagelijks pizza's kon eten, zal het (hopelijk) niet meer zijn, maar het is wel exemplarisch voor het feit dat er niet altijd even professioneel aan toe gaat bij Ajax.![]()
Als je een beetje fatsoenlijk restaurant gaat kan je juist prima gezond eten, even overleggen met de kok etc, niks mis mee.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn:
[..]
Alleen maar groenten natuurlijk.
Zo erg als bij de duurste aankoop ooit, die ongestoord bijna dagelijks pizza's kon eten, zal het (hopelijk) niet meer zijn, maar het is wel exemplarisch voor het feit dat er niet altijd even professioneel aan toe gaat bij Ajax.![]()
In de tijd van Zlatan en vd meyde hadden ze broodjes kroket op de club met de lunchquote:Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop altijd maar dat de begeleiding met voedingszaken goed zit bij een club als Ajax.
Want er zullen wel meer jonge spelers zijn die niet kunnen koken of een goed dieet hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Omdat je dan geen controle hebt en geen idee hebt waar je eten vandaan komt en wat er mee gedaan wordt voordat het bij jou op je bord ligt.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je zoveel verdiend, waarom zou je dan niet elke dag thuisbezorgd doen? Mits er ook goede dingen te bestellen zijn.
Je gooit je verantwoordelijkheid over de schutting.Behulpzaam als een waterkraan.
Wat een onzin zeg. Je moet gebalanceerd en goed eten, dat betekent echt niet dat je controle moet hebben of moet weten waar je voedsel vandaan komt. Weet jij waar alles in de supermarkt vandaan komt? Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat je dan geen controle hebt en geen idee hebt waar je eten vandaan komt en wat er mee gedaan wordt voordat het bij jou op je bord ligt.
Je gooit je verantwoordelijkheid over de schutting.
Afgezien daarvan zou een club als Ajax een diëtist in dienst moeten hebben, maar het zou me ook erg verbazen als dat niet zo is.![]()
Ik bedoel niet van welke boerderij je lammetje komt. Maar vanaf het restaurant/keuken en wat er daar wel of niet mee gebeurd. Maar goed, vooral goedpraten dat een topsporter niet eens voor zichzelf kan zorgen en daarin afhankelijk is van externen.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je moet gebalanceerd en goed eten, dat betekent echt niet dat je controle moet hebben of moet weten waar je voedsel vandaan komt. Weet jij waar alles in de supermarkt vandaan komt? Natuurlijk niet.
Afgezien daarvan zou een club als Ajax een diëtist in dienst moeten hebben, maar het zou me ook erg verbazen als dat niet zo is.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat zal ook wel geweest zijn in de tijd van Cruijff.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
In de tijd van Zlatan en vd meyde hadden ze broodjes kroket op de club met de lunch
Maar tegenwoordig moeten ze er wel meer op letten.Oh.![]()
Ik vind dat een club ook gewoon mensen in dienst moet hebben die beseffen wat er allemaal komt kijken bij het zijn van een topsporter buiten goed kunnen voetballen om. Wat dat betreft denk ik dat een speler als Gudelj dat veel serieuzer oppakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je moet gebalanceerd en goed eten, dat betekent echt niet dat je controle moet hebben of moet weten waar je voedsel vandaan komt. Weet jij waar alles in de supermarkt vandaan komt? Natuurlijk niet.
Afgezien daarvan zou een club als Ajax een diëtist in dienst moeten hebben, maar het zou me ook erg verbazen als dat niet zo is.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Jij komt hier janken dat Ziyech een dun sprietje is en vervolgens roep je dat hij niet voor zichzelf kan zorgenquote:Op donderdag 15 september 2016 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik bedoel niet van welke boerderij je lammetje komt. Maar vanaf het restaurant/keuken en wat er daar wel of niet mee gebeurd. Maar goed, vooral goedpraten dat een topsporter niet eens voor zichzelf kan zorgen en daarin afhankelijk is van externen.
Fathank () heeft liever 11 Gudelj's?
![]()
![]()
Ik kom niet janken, ik constateer slechts. Gecombineerd met de verhalen dattie nog nooit voor zichzelf getraind heeft en niet eens een basale vaardigheid als koken onder de knie heeft doet me twijfelen aan z'n mentaliteit, meer niet. Dat die jongen kan voetballen staat buiten kijf, maar als je de echte top wil bereiken zul je moeten investeren in jezelf, en dat is nou niet direct de indruk die ik krijg van Ziyech. In de premier league ga je het niet halen op zon manier, misschien bij een Spaanse laagvlieger.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:55 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Jij komt hier janken dat Ziyech een dun sprietje is en vervolgens roep je dat hij niet voor zichzelf kan zorgen
Fathank () heeft liever 11 Gudelj's?
Maakt geen hol uit zolang hij bij Ajax maar goed is.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom niet janken, ik constateer slechts. Gecombineerd met de verhalen dattie nog nooit voor zichzelf getraind heeft en niet eens een basale vaardigheid als koken onder de knie heeft doet me twijfelen aan z'n mentaliteit, meer niet. Dat die jongen kan voetballen staat buiten kijf, maar als je de echte top wil bereiken zul je moeten investeren in jezelf, en dat is nou niet direct de indruk die ik krijg van Ziyech. In de premier league ga je het niet halen op zon manier, misschien bij een Spaanse laagvlieger.![]()
Als hij zo slecht eet en voor zichzelf zorgt zou hij wel vaker geblesseerd zijn denk ik.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
had vdv ook niet op die leeftijd, dat kwam later pas, maar als je niet kookt betekent het nog dat je slecht eetquote:Op donderdag 15 september 2016 17:47 schreef Catch22- het volgende:
Als hij zo slecht eet en voor zichzelf zorgt zou hij wel vaker geblesseerd zijn denk ik.![]()
Het is een beetje zwart-wit hier, bepaalde spelers moeten we met z'n allen om alles afzeiken, en andere spelers mag je geen kritiek op hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom niet janken, ik constateer slechts. Gecombineerd met de verhalen dattie nog nooit voor zichzelf getraind heeft en niet eens een basale vaardigheid als koken onder de knie heeft doet me twijfelen aan z'n mentaliteit, meer niet. Dat die jongen kan voetballen staat buiten kijf, maar als je de echte top wil bereiken zul je moeten investeren in jezelf, en dat is nou niet direct de indruk die ik krijg van Ziyech. In de premier league ga je het niet halen op zon manier, misschien bij een Spaanse laagvlieger.![]()
Net zoiets al het elkaar napraten dat tete centraal moet staanquote:Op donderdag 15 september 2016 17:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is een beetje zwart-wit hier, bepaalde spelers moeten we met z'n allen om alles afzeiken, en andere spelers mag je geen kritiek op hebben.
Traore basis, Bazoer tribune.
En Schöne dan wel op de bank?Dan mag ik hopen dat Bazoer een pijntje heeft
![]()
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, Viergever, Dijks; Klaassen, Riedewald, Gudelj; Ziyech, Traoré, Younes
Bank: Boer, Tete, Westermann, Sinkgraven, Schöne, El Ghazi & Dolberg
Tribune: Bazoer, Cassierra![]()
VDV schuift elke dag familieverpakking kroketten naar binnen, dat is een beetje slechte vergelijking![]()
Succes allemaal
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Niet scherp ofzo wat gewoon bullshit is als je Dijks en Viergever een basisplaats geeftquote:Op donderdag 15 september 2016 21:00 schreef schoonmams het volgende:
Wat is er met Tete aan de hand eigenlijk dat hij nooit meer speelt?RED ONS HENNIEGOD![]()
Deze wedstrijd wordt gespeeld in 1984 qua geluid en beeld?
Wanneer komt Zeus opdagen ?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Deze wedstrijd wordt gespeeld in 1984 qua geluid en beeld?RED ONS HENNIEGOD![]()
...[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Deze komt wel op het conto van Onana, lijkt me.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen versterking achterin nodig hoorVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In het algemeen . Viergever een basisplaats is echt een schandequote:Op donderdag 15 september 2016 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze komt wel op het conto van Onana, lijkt me.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dus... wanneer is krul fit?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doe normaal manquote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Goedzo bosz. Lekker naief spelen weer.!
![]()
Dit lag aan het spel?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Goedzo bosz. Lekker naief spelen weer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schot op Onana had al nooit mogen komebquote:Op donderdag 15 september 2016 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze komt wel op het conto van Onana, lijkt me.hardcoholic![]()
Nog 82 minuten
Bosz staat op Veltman op de vleugel. In zo'n wedstrijd zie ik toch liever gewoon Tete op de vleugel en Veltman centraal.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het algemeen . Viergever een basisplaats is echt een schandeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het liefst 2 redelijke verdedigers erbij want Veltman verzuipt over het algemeen ook in dit soort potjesquote:Op donderdag 15 september 2016 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bosz staat op Veltman op de vleugel. In zo'n wedstrijd zie ik toch liever gewoon Tete op de vleugel en Veltman centraal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker aanvallend voetbal.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Er staan toch ook gewoon drie volslagen idioten in de verdedigingDat ie het hiermee wil doen, is echt lachwekkend.
![]()
Nee , maar het ging mij over de hele opstelling en idee erachter. Sit was gwn kk slechtquote:AFCA
Viergever kan er echt geen reet van. Waarom niet gewoon tete centraalHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
We komen al niet voorbij het middenveld dat ligt aan de erbarmelijke kwaliteiten achterin lijkt me.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:25 schreef Wotte het volgende:
Tief gewoon op peter, ik ben er klaar mee sorry[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zet Tete rechtsback, Ziyech op het middenveld, Traoré als rechtsbuiten en Dolberg als spits. En leer ze gvd om niet via de backs op te bouwen!'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Drie man op Younes.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wat is dit slecht
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
7 van de 11 kunnen er geen reet van.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:24 schreef Catch22- het volgende:
Viergever kan er echt geen reet van. Waarom niet gewoon tete centraal![]()
Heeft niks met mad te maken je komt gewoon weer eens irritant doen en niemand heeft daar behoefte aanquote:![]()
Moeten dit jaar maar Europees voetbal halen via de beker.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Bolasie het volgende:
Halve finale EL zit er dit jaar niet in denk ik.![]()
Niet eens aan kwaliteit, dit is gewoon geen team, los zand en dat valt peter wel aan te rekenen. Hoe kan Ajax in godsnaam zo slecht spelen, onder de boer waren we de mist gepasseerde verdediging. Dit ligt gewoon aan de trainer, gewoon lekker wieberen, het gaat al het hele seizoen nergens over.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We komen al niet voorbij het middenveld dat ligt aan de erbarmelijke kwaliteiten achterin lijkt me.![]()
Daar vergis je je in.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft niks met mad te maken je komt gewoon weer eens irritant doen en niemand heeft daar behoefte aan![]()
Traore heeft ook nog geen bal goed geraakt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Doet me een beetje denken aan die sjap die met veel bombarie van Barca kwam.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nog geen 1 wedstrijdquote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Traore heeft ook nog geen bal goed geraakt.![]()
Ik kots op spelers die werkelijk niks presteren maar wel leidertje spelen door stoer te kijken en om zich heen wijzen![]()
Overschatte speler.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Traore heeft ook nog geen bal goed geraakt.![]()
Die ging na Ajax ineens voetballen, waar zou het toch aan liggen altijdquote:Op donderdag 15 september 2016 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doet me een beetje denken aan die sjap die met veel bombarie van Barca kwam.![]()
Goed. Spel. Komt. Niet.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik denk dat we gewoon echt eens moeten beseffen dat deze speelstijl anno 2016 gewoon volkomen kut is in Europa als je niet de kwaliteit van Bayern, Barca etc.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja Gudelj geraakt
Net alsof ze met een plan spelen. Valt in ieder geval niet te zienquote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we gewoon echt eens moeten beseffen dat deze speelstijl anno 2016 gewoon volkomen kut is in Europa als je niet de kwaliteit van Bayern, Barca etc.![]()
positief: hopelijk Gudelj geblesseerdI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wissel.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik mis vooral Suarez en Vertonghen. En Tainio uiteraardquote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef KingRadler het volgende:
ik mis Martin Joltoen was Ajax nog om aan te zien
![]()
Zelfs Oleguer was meer leider dan Viergeverquote:Op donderdag 15 september 2016 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer leider dan Viergever'Wish I was old and a little sentimental'
Zit je godverdomme anderhalve minuut te kijken hoe ze tweemaal van de ene kant naar de andere kant in de verdediging overspelen. Waarom biedt niemand zich aan? Waarom kruipt er niemand in de ruimte die daarna achter younes ontstond?![]()
Nee maar dat is het, met deze veldbezetting ben je overal te laat tegen zowat elke minimaal middelmatige ploegquote:Op donderdag 15 september 2016 21:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Net alsof ze met een plan spelen. Valt in ieder geval niet te zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De Boer kon al die gruwelijke individuele fouten niet voorkomen, Bosz ook niet. Dat toont aan dat het gewoon echt slechte voetballers zijn. De tactiek helpt ook niet mee.![]()
Tering die Bosz heeft een veel betere selectie van Frankie en die weet er zo'n prutsteam van te maken. Das ook een prestatie."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Mariano Juan zelfs meer pitquote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfs Oleguer was meer leider dan ViergeverRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wilde zeggen jong ajax, maar die ballen momenteel een stuk beterquote:
Younes klonen
Dit, kunnen er op een paar na helemaal niks van.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef Tchock het volgende:
De Boer kon al die gruwelijke individuele fouten niet voorkomen, Bosz ook niet. Dat toont aan dat het gewoon echt slechte voetballers zijn. De tactiek helpt ook niet mee.![]()
We spelen godverdomme niet tegen barcelonaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:36 schreef Tchock het volgende:
![]()
Younes is ook echt een one trick pony hé
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
NAAR BINNEN NAAR BINNEN NAAR BINNEN NAAR BINNENquote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Younes is ook echt een one trick pony héRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat ziet iedereen op Mokkiemok, Syntix, Tagliano en nog wat van die gekkies na.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, kunnen er op een paar na helemaal niks van.![]()
OMG[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
TRAORE Z'N EERSTE GOL
BernardBaasHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
''het valt wel mee''quote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen op Mokkiemok, Syntix, Tagliano en nog wat van die gekkies na.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hele middenveld op een rij. Breed houden zou een hoop schelenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dit is echt zo niet verdiend, niet dat Panathinaikos geweldig is
Zo daar valt even een last van z'n schouders.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
![]()
![]()
Jeuj“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ziyech, Riedewald en Klaassen in vorm en misschien Traore als die gaat draaien, rest is ellende.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen op Mokkiemok, Syntix, Tagliano en nog wat van die gekkies na.![]()
Tikkietakkievoetbal[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik denk dat Veltman echt geweldig kan pijpen... een andere verklaring waarom hij er in blijft staan heb ik niet
John Veldman dit datquote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mariano Juan zelfs meer pit'Wish I was old and a little sentimental'
Die is slecht he, hoewel Viergever nog slechter is.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Veltman echt geweldig kan pijpen... een andere verklaring waarom hij er in blijft staan heb ik niet![]()
Dat was de wereldkampioen Santos ookquote:'Wish I was old and a little sentimental'
Hier mag je niet van verliezen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik denk dat Willem 2 niet veel slechter is.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier mag je niet van verliezen.![]()
![]()
Laat Syntix het maar niet horen.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Veltman echt geweldig kan pijpen... een andere verklaring waarom hij er in blijft staan heb ik nietDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
PSV-thuis was echt briljantquote:Op donderdag 15 september 2016 21:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was de wereldkampioen Santos ookRED ONS HENNIEGOD![]()
10 heerlijke secondenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV-thuis was echt briljant'Wish I was old and a little sentimental'
fc oogaidsquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eens. En Tete vind ik nog wel goed.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ziyech, Riedewald en Klaassen in vorm en misschien Traore als die gaat draaien, rest is ellende.![]()
Een verdediging neerzetten is ook een kunst. Een kunst die Bosz niet beheerst. De noodzaak van Riedewald op het middenveld mis is ook trouwens.![]()
Een aanval neerzetten ook. Een kunst die bosz tot op heden os vergeten bij Ajaxquote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef wimderon het volgende:
Een verdediging neerzetten is ook een kunst. Een kunst die Bosz niet beheerst. De noodzaak van Riedewald op het middenveld mis is ook trouwens.AFCA
Die springt er wel even in vanaf de tribune.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zit hij op de tribune? WTFquote:Op donderdag 15 september 2016 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die springt er wel even in vanaf de tribune.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dolberg voor Gudelj. Ziyech middenveld, Traoré naar rechtsbuiten.'Wish I was old and a little sentimental'
Yesquote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zit hij op de tribune? WTF
Van stront kan je geen goud makenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten wennen. Franks systeem zit er nog in enzovoort enzovoort.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zit hij op de tribune? WTF
AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: