SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op basis van wat zou je Babel een contract geven ?Ben misschien niet geheel objectief over Babel, heb altijd wel een zwak gehad voor die gozer.Ik denk dat hij best nog van enige waarde kan zijn als afwisseling op Youness.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Babel een contract gevenBen je de weg kwijt mokkiemok?
Youness is een speler die zelden 90 minuten vol maakt, zeker als je 2 of 3 wedstrijden per week speelt
Sink op de linkerflank ben ik niet kapot van en denk ook niet dat Babel het slechter zal doen dan Sink
Babel is transfervrij, en qua salaris zal dat heus geen vetpot zijn aangezien hij nu toch niks heeft.
en is het niks dan is het niks, kan je in de winterstop een ander aantrekken.
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat dacht je van Vaclav Cernyquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Ben misschien niet geheel objectief over Babel, heb altijd wel een zwak gehad voor die gozer.Ik denk dat hij best nog van enige waarde kan zijn als afwisseling op Youness.
Youness is een speler die zelden 90 minuten vol maakt, zeker als je 2 of 3 wedstrijden per week speelt
Sink op de linkerflank ben ik niet kapot van en denk ook niet dat Babel het slechter zal doen dan Sink
Babel is transfervrij, en qua salaris zal dat heus geen vetpot zijn aangezien hij nu toch niks heeft.
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.![]()
graag, maar blijkbaar ziet Bosz het totaal niet in hem.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat dacht je van Vaclav Cerny
en is ook beter op rechtsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Of Bosz vind het belangrijk dat hij lekker veel met nouri vd jong en vd beek speelt, maar dat is mijn valse hoop wssquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
graag, maar blijkbaar ziet Bosz het totaal niet in hem.
en is ook beter op rechts![]()
daar zou ik inderdaad niet op rekenenquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of Bosz vind het belangrijk dat hij lekker veel met nouri vd jong en vd beek speelt, maar dat is mijn valse hoop wssFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat iemand op 28 jarige leeftijd al in de woestijn zit is best zorgwekkend eerlijk gezegd . En beter dan Sink zie ik het hem ook niet doen . Heeft nooit rendement gehad en zal eerder een obstakel zijn in de ploeg dan een verbeteringquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Ben misschien niet geheel objectief over Babel, heb altijd wel een zwak gehad voor die gozer.Ik denk dat hij best nog van enige waarde kan zijn als afwisseling op Youness.
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.RED ONS HENNIEGOD![]()
feit blijft dat er iemand bij had gemoeten voor de linkerkant afgelopen transferperiode.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat iemand op 28 jarige leeftijd al in de woestijn zit is best zorgwekkend eerlijk gezegd . En beter dan Sink zie ik het hem ook niet doen . Heeft nooit rendement gehad en zal eerder een obstakel zijn in de ploeg dan een verbetering
die mogelijkheid is voorbij, al kan dat in het geval van Babel nog steeds.
zeg ook niet dat dat de grote verlosser is, maar hij kan echt wel balle.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou het niet erg vinden als Babel komt maar ik sta er ook niet om te springen.
Al is het wel definitief over met Sinkgraven dan wat ik toch wel jammer zou vinden.Oh.![]()
Ik ben iig blij dat hij meetrained. Geen idee hoe hij het bij ain deed. Wie weet pakt het goed uit en heb je er een gratis reserve bij voor de flanken waar we nu heel dunbezet zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feit blijft dat er iemand bij had gemoeten voor de linkerkant afgelopen transferperiode.
zeg ook niet dat dat de grote verlosser is, maar hij kan echt wel balle.
Het kan alleen maar winst opleveren toch?![]()
Mwa ballen . Dat geen enkele club het aandurft zegt ook wel iets. Als men zo gaat redeneren kan je ook Drenthe bijv hierheen halenquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feit blijft dat er iemand bij had gemoeten voor de linkerkant afgelopen transferperiode.
zeg ook niet dat dat de grote verlosser is, maar hij kan echt wel balle.RED ONS HENNIEGOD![]()
Natuurlijk zegt dat iets.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa ballen . Dat geen enkele club het aandurft zegt ook wel iets. Als men zo gaat redeneren kan je ook Drenthe bijv hierheen halen
Die jongen heeft zijn carrière compleet verknald.
Maar hij kan echt wel balle hoor. Geen wereldspeler, maar zeker niveau AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Babel. Komt. Niet!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou eerder voor een linksbenige speler gaan. Younes trekt al naar binnen toe. Dan geeft een linksbenige speler meer afwisseling. Krijg je in ieder geval meer mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
je hebt gewoon iemand nodig als back-up voor youness, daar moeten we geen Cassierra neer gaan zetten ofzo.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Voor de FIFA spelers onder ons;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:42 schreef Brammess het volgende:
Voor de FIFA spelers onder ons;Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik heb ook vaak een TR gezet als iemand ging janken over Ziyech in dit topic.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was wel even grappig dat Stijn al dat gezeik kreeg terwijl het mijn idee wasOh.![]()
Voor de FIFA spelers onder ons;FIFA word je alleen maar agressief van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Voor de FIFA spelers onder ons;Gudelj een upgradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: