Eigenlijk een sociaal experimentquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:35 schreef ChrisCarter het volgende:
Laat ik beginnen met zeggen dat dit verre van een waterdichte theorie is van mijn kant maar vooruit:
De oorspronkelijke poster van de dollar bill (voor het eerst gepost op Reddit)
is gebruiker: https://www.reddit.com/user/Iamjj12
Wat is er zo "bijzonder" aan dit account?
De postgeschiedenis laat uiteindelijk wat zaken zien als een voorliefde voor internetpuzzels, wiskunde, (helaas ook my little pony) SCP (een soort site met nep spookverhalen) en... een Draw My Life youtube video waarin hij o.a. zijn liefde voor muziek en taal aangeeft maar ook zijn jeugdige obsessie met het christendom en alles wat daarbij komt kijken.
Deze gebruiker heeft nooit eerder iets gepost in conspiray-gedeeltes en is nu ineens het hoofdfiguur in het hele verhaal.
Is afgestuurd in Film en Muziektheorie. Ook nog eens
Is moderator van deze reddit:
https://www.reddit.com/r/dnbhl/
Wat het extra bizar maakt? Zie de thumbnail (en het einde) van zijn Draw My Life youtube filmpje...
En bedenk dan dat de poster van de raadsels Mr Teeth heet
Edit: Dit komt ook van zijn Twitter af overigens, met de rode tekst onderin toegevoegd door een andere Redditor
http://imgur.com/BHyEwCl
2e Edit: Nog niet 100% zeker of hij ook de maker van de video is. Maar nog steeds relevant!
3e edit: De accounthouder heeft een achtergrond van schizofrenie en is al eerder in het verleden bang geweest wat er zou gebeuren als hij zonder medicijnen komt te zitten
4e edit: de gebruiker iamjj2 heeft ook al verstand van Japanse karakters zoals ook in de plaatjes worden gebruikt...
Laat dit net nou de grote plan zijn van de mensen achter de NWOquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Best beangstigende tekst als je dat vergelijkt met de boodschap van de site:
I am an Antitheistic agnostic atheist. I see religion as a disease. This world will never be at peace until religion is gone. This world will never be at peace.
Dat zou kunnen al blijft de mogelijkheid dat er echt iets spectaculairs gaat gebeuren open.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eigenlijk een sociaal experiment
Om aan te geven hoe makkelijk beinvloedbaar de complot denkers zijn
Of iets in de trend
Op 15 sep om 1 uur snachts zien we: You fools are willing to believe anything
Dat is ook door mijn hoofd gegaan. Een psy op om complotters voor gek te zetten want ze weten verdomd goed dat veel mensen hun leugens beginnen te doorzien.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of iets in de trend
Yep, er is ook niks concreets. Ga niet zeggen 'biljetten' die overal op de wereld gevonden zijn, want zoiets is makkelijk via internet te manipuleren. Iemand hoeft maar wat te roeptoeteren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of iets in de trend
Vind het maar een freaky channel. Daar word ik niet echt vrolijk van. Net snel wat filmpjes gekeken, in de eerste zie je aan het eind een boodschap "I never gave information out" en iets van North en location.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:08 schreef ChrisCarter het volgende:
Er zijn ook wat verborgen verwijzingen naar dit kanaal, waarbij je de vibe krijgt dat iemand is ontvoerd...
Dat met de countdown?
https://www.youtube.com/channel/UCofl0QoyqF7HdWpoUTElAzw
Als iemand claimt dat er op datum xxx iets vreselijks zal gebeuren(ww3 of een financiële crash) dan kan je er al vanout gaan dat er niets zal gebeurenquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou kunnen al blijft de mogelijkheid dat er echt iets spectaculairs gaat gebeuren open.
Je verwoordt het precies zoals ik het bedoel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als iemand claimt dat er op datum xxx iets vreselijks zal gebeuren(ww3 of een financiële crash) dan kan je er al vanout gaan dat er niets zal gebeuren
Volg het complotwereld sinds 2008. En elke nieuwe jaar zou het de jaar zijn wanneer de hell losbarst . En elke keer weer bleef het opvallend stil
Dat we een financiële ineenstorting krijgen samen met een ww3 dat staat vast
Maar ik denk dat niemand het zal zien aankomen wanneer het moment echt daar is
Maar aan de andere kant iemand hoeft slechts een keer gelijk te hebben dus tja
Laten we kijken wat er morgen gebeurt
Zou kunnen hoorquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is ook door mijn hoofd gegaan. Een psy op om complotters voor gek te zetten want ze weten verdomd goed dat veel mensen hun leugens beginnen te doorzien.
Mooie beeldspraakquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:02 schreef erodome het volgende:
Dan begrijp je je "zwarte wolf" niet en heb je er amper tot geen controle over. Beide erkennen, jezelf dus kennen maakt dat je de teugels over jezelf in handen neemt, dat je beide kan afremmen waar nodig omdat ze niet te hongerig zijn om weg te glippen uit je macht.
Als ik dit zo lees denk ik dat die zwarte wolf in een duister hoekje verborgen zit, zijn ribben te tellen zijn. Dat maakt dat zodra die kant opspeelt, die wolf loskomt hij verscheurd en zich letterlijk volvreet. Hij die stop niet kent, niet meer teruggeroepen kan worden.
Houdt je "zwarte wolf" net zo weldoorvoed als je "witte wolf", dat maakt dat je "witte wolf" niet sloom en gezapig wordt, tegengewicht kan bieden aan je "zwarte wolf". Het maakt dat je "zwarte wolf" aanspreekbaar blijft, onder je controle blijft.
Maar goed, dit is dus "heidens" denken. Balans ipv goed vs kwaad. Dat gezegd hebbend, de leerstellingen van jezus behelsen dit ook, wees zacht voor jezelf en anderen, vergeef jezelf, niemand is zonder zonde, wat je daarmee doet is veel belangrijker.
Dat antwoord ga jij en wij allemaal ook niet krijgen, want hij weet het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verwoordt het precies zoals ik het bedoel.
Ik denk zelf aan iets met de banken en heb dat ook aan Barry gevraagd maar geen antwoord gekregen.
Hoop toch dat hij nog een tipje van de sluier oplicht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat antwoord ga jij en wij allemaal ook niet krijgen, want hij weet het zelf ook niet.
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop toch dat hij nog een tipje van de sluier oplicht.
Ik denk ook vanaf het begin al dat het uitgekiende marketing is maar dat Barry er met beide benen ingetrapt is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling![]()
Erg mooi en creepy uitgewerkt deze actie. Verwacht echter niks schokkends, misschien een hackje hier en daar. Indien je echt iets weet, wat dermate impactvol is ga je dat niet aankondigen. Wat zou je daar mee winnen?
Dat doet ie niet want hij weet het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop toch dat hij nog een tipje van de sluier oplicht.
Die hele soros en dcn leak zijn redelijk stilletjes gegaan. Misschien is het tijd voor iets meer reuring.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling![]()
Erg mooi en creepy uitgewerkt deze actie. Verwacht echter niks schokkends, misschien een hackje hier en daar. Indien je echt iets weet, wat dermate impactvol is ga je dat niet aankondigen. Wat zou je daar mee winnen?
Iedereen in dit topic en iedereen op reddit en iedereen op ar15 dan; niet alleen TS.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook vanaf het begin al dat het uitgekiende marketing is maar dat Barry er met beide benen ingetrapt is.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Anderhalf uur geleden heb ik een bericht aangepast van mijzelf:
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
Hierin staat het, naderhand geef ik het wachtwoord.
Top. Kunnen we nu weer verder speculeren. Ik zet al mijn geld op een complete instorting van ons financiële systeem. Dat kan ook makkelijk, want dan is al dat geld (wat toch al niet veel is) toch geen fluit meer waardquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Anderhalf uur geleden heb ik een bericht aangepast van mijzelf:
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
Hierin staat het, naderhand geef ik het wachtwoord.
ar15 is wel een bende christelijke rednecksquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:21 schreef Geralt het volgende:
En verder raad ik iedereen aan om vooral ook reddit en ar15 te lezen.
Leuke theorieën komen daar voorbij. Men is daar veel meer aan het puzzelen dan hier. Hier wilt men gewoon de oplossing lezen. En die is er niet. Er is enkel speculatie. En dat doet men daar veel meer dan hier
https://www.reddit.com/r/badselfeater
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |