abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28216248
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:24 schreef ParAlien het volgende:
Ook gebeurde het een keer (heb ik al eerder verteld in 1 of ander topic) dat binnen 3 dagen 2 lampen in mijn kamer zijn gesprongen, dit terwijl ik erg kwaad was die periode dus een verhoogde energieveld...Zodra ik mijn kamer binnenliep, pang, lampje kapot. Lijkt mij ook geen toeval, maarja, ik ben maar een paranoia ParAlien.. het zal wel aan mij liggen.
Komt omdat dezelfde lampen evenlang meegaan. Als je ze dan tegelijk vervangt gaan ze weer op hetzelfde moment kapot! Logisch dus!

Oja en lantaarnpalen knipperen altijd. Ze gaan feller branden en daarna veel minder fel. Dit is normaal, teminste als ik er langs fiets en ook met mijn vriendin gebeurd dit altijd.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_28218336
Ik ben ook erg benieuwd of er een link ligt tussen de staat van opgewondenheid/gesteldheid (stress of juist niet) van de zogenaamde "Sliders".

Heeft de TS of degene die het topic gekickt heeft hier meer inzicht in ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:14:58 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28218404
In Harry Potter 1 doet Perkamentus dat

Ik heb er geen antwoord op, wie weet straal je iets uit dat energie kan beinvloeden of het licht. Dat je van licht duisternis kan maken of iets dergelijks.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:36:56 #54
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_28220528
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 10:53 schreef webwatcher het volgende:
EMS zoek op google
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_28223607
Als je niet liegt en alle lampen binnen een straal van 40 KM van jou gaan uit dan zou ik eens contact zoeken met het nieuws ofzo want dat is nogal opmerkelijk.
pi_28223804
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:37 schreef MidnightRambler het volgende:
Als je niet liegt en alle lampen binnen een straal van 40 KM van jou gaan uit dan zou ik eens contact zoeken met het nieuws ofzo want dat is nogal opmerkelijk.
Het vervelende is dat dit soort fenomenen vaak niet te voorspellen zijn.

Zoals je in de link kon lezen gebeurd het op zo'n regelmatige basis dat het niet meer aan "vervanging" van lampen kan liggen (volgens degene die hetmeemaakt), maar ook niet íedere dag.

En op het moment dat er iemand met camera een maand lang bij jou in de auto gaat zitten en het 5 keer filmt zal het grote deel van nederland het afdoen als "gegoochel".. want ze zaten immers niet zélf in de auto.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:29:31 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28224932
Volgens mij stond er 40 meter hoor...

Maar goed, wat ik wou vragen: Kan je niet een videocamera in je auto zetten en die gewoon laten draaien terwijl je diezelfde weg rijdt. Laat dat ding desnoods de hele tijd in je auto staan zodat je je er niet op focust (want dan zal je net zien dat het niet gebeurt) en je eigenlijk niet eens in de gaten hebt dat het gefilmd wordt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 18:53:10 #58
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28229468
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:37 schreef MidnightRambler het volgende:
er is al een vrouw uit engeland die dat dus heeft en constant. zei word bestudeerd door de wetenschap. ben nog steeds op zoek naar die link van het artikel erover
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 25 juni 2005 @ 18:55:17 #59
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28229509
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28231747
Apart hoor !
Sir Winston Churchill
pi_28242319
Dit soort dingen kom je vaker tegen bij mensen. Vooral als emoties de overhand krijgen gebeurt dit weleens, zelf had ik het vaak met lampen. Als ik ze dan uit deed of uit wou doen of ik was opeens erg boos of blij of whatever dan ging vaak *plop* de lamp stuk. Ook bij TV's als ze aanstaan en ik hou mijn hand erbij als ik veel energie heb dan gaat het beeld flikkeren of storen.

En zo zijn er wel meer voorbeelden. Tegenwoordig heb ik er weinig last van omdat ik mediteer en met mijn energie oefen. Ik heb mijn energie nu beter onder controle.

Dit soort dingen gebeuren vaak onbewust. Als je boos bent bijvoorbeeld is je energie erg onstabiel ( zo ervaar ik het ) en dan gebeuren dit soort dingen meestal vaak.

Je kunt dit ook bewust beinvloeden.
Most people in this world think there is no such force as one that we cannot see or touch.... what if there is ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')