Kijk, als het nou elke dag drie keer voorkomt dan zou ik Rijkswaterstaat bellen ofzo.
Soms gaat hier ook zomaar de telefoon, ik word daar niet warm of koud van.
Ben een beetje nuchter om daar iets achter te zoeken.
quote:wel als het echt met elektriciteit te maken heeft, want zoals je weet is de kooi van farraday van toepassing op je auto...
Op dinsdag 3 december 2002 11:29 schreef MUUS het volgende:[..]
Mensen, kilometers van elkaar verwijderd, kunnen bij elkaar pijn weghalen.
Lijkt een auto me niet echt een obstakel.
(rememer dat je tegen een paaltje aan rijdt als de bliksem je raakt)
nuttige bijdragequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:35 schreef EddieGuerrero het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Scary detail: toenstraks vlak nadat ik gereageerd had, deed ik een poging mijn lamp in de kamer aan te doen, welke nog 1 felle lichtflits gaf om daarna dood te blijven..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:30 schreef spookie het volgende:
Ik heb het ook als ik boos word knappen lampen thuis of op me werk kapot![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag niet in een Opel rijden, omdat dan telkens de motor afslaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het alleen maar met applecomputers. het is zelfs zo erg dat ik niet bij de opmaak (van een ad ofzo) mág zitten, omdat die dingen steeds crashen met mij in de buurt. typisch.
ik mag niet in een opel rijden, soit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:04 schreef Poldermodel het volgende:
[..]
Ik mag niet in een Opel rijden, omdat dan telkens de motor afslaat.![]()
of het gebeurt gewoon elke dag en zijn er bepaalde mensen extra allert op.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef FatalException het volgende:
Ik denk slechte bedrading die onder de weg doorloopt. Als je er dan overheen fietst dan verbreekt de verbinding van de draad even waardoor de daarmee verbonden lamp even uitgaat als je eronderdoor fietst.
Als het geen breuk is, dan zullen het de aardstralen zijn die tussen de aarde en haar lichaam een fluctuatie in de draad waar ze overheenfietst bewerkstelligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |