abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7118607
Ik heb lang getwijfeld of ik dit topic zou plaatsen, omdat ik bang ben dat er mensen mij belachelijk mee gaan maken. Maar ik zal toch maar een poging wagen!

Al jaren lang maak ik rare dingen mee met energie en licht. Als ik savonds in de auto zit en ik rijd langs een weg springen soms lichten uit en aan. Gelukkig heb ik getuige want ik dacht dat ik zelf gek werd. Het is een keer zo erg geweest dat ik op een lange weg in belgie meemaakte dat alle lichten binnen een straal van 40 meter uitgingen en weer aansprongen, ... gewoon achter elkaar een km lang?? wat kan dit zijn.. ik heb wel meer paranormale bevindingen maar dit kan ik niet verklaren.

Maak me aub niet belachelijk, ik kan er ook niets aan doen.
Bedankt

[b]wie is er niet gaar[/b]
pi_7118634
meestal kun je dan gewoon beter rijkswaterstaat bellen want dan zijn de lampen toe aan vervanging
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_7118669
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 10:55 schreef mabit het volgende:
meestal kun je dan gewoon beter rijkswaterstaat bellen want dan zijn de lampen toe aan vervanging
Daar was ik alweer bang voor, heb je niets te melden mbt over dit onderwerp, meld dan aub niets!!!..
  dinsdag 3 december 2002 @ 10:59:00 #4
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_7118700
quote:
Kom op, alle lampen tegelijk over een heel traject? Dat er bepaalde lampen niet tijdig vervangen zijn is tot daar aan toe, maar als ze over een traject van een kilometer het slecht doen, dan is er toch iets anders aan de hand.

Voor de topic-starter:
Gebeuren dat soort dingen altijd op dezelfde trajecten, of is het telkens ergens anders?

dinsdag 3 december 2002 @ 10:59:03 #5
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7118704
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 10:57 schreef webwatcher het volgende:

[..]

Daar was ik alweer bang voor, heb je niets te melden mbt over dit onderwerp, meld dan aub niets!!!..

Niet iedereen heeft wat zinnigs te melden. Gewoon negeren.

optopic: Tja, ik heb hier persoonlijk nog nooit van gehoord of enige ervaringen mee gehad. Zijn er op het internet geen websites/newsgroups met Nederlands/Belgen met de zelfde ervaringen?

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7118714
heb ik ook
edit meer

Ik heb niet echt dat ze uitgaan, maar de manier van schijnen verandert , meestal alsof er minder licht uitkomt als ik langskom, maar soms ook dat de lamp juist feller gaat schijnen.
Ik kan niets anders bedenken dan dat de energie om mij heen de lampen up fucked. Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben, vond het altijd erg creepy.

[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 03-12-2002 11:02]

dinsdag 3 december 2002 @ 11:01:40 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7118735
quote:
Meestal kun je gewoon beter niks zeggen als je denkt onzin uit te gaan kramen

ontopic:
Wat het is weet ik echt niet... vorm van telekinese denk ik? Fascinerend is het in ieder geval wel.
Maar heb je er nou echt last van, of ben je er angstig van? Ik bedoel het zijn maar lampen die aan en uit gaan natuurlijk...

The truth was in here.
pi_7118756
Hehehehe, op de A-12 heb je dat sinds een paar weken geloof ik, is een paar honderd meter. Die lampen knipperen dan aan en uit, geeft een heel wazig effect. (bij Woerden in de buurt geloof ik)
Denk dat de stroomkabels nagekeken moeten worden...

Maar als je dit al een aantal jaar hebt zal het dat wel niet zijn...

dinsdag 3 december 2002 @ 11:04:32 #9
15329 gizmo4ever
Eens kijken hoe lang de ondert
pi_7118779
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:01 schreef Bastard het volgende:
Wat het is weet ik echt niet... vorm van telekinese denk ik? Fascinerend is het in ieder geval wel.
Maar heb je er nou echt last van, of ben je er angstig van? Ik bedoel het zijn maar lampen die aan en uit gaan natuurlijk...
Ja ok, maar wat veroorzaakt dat, misschien heb je wel een sterk energyveld om je heen. Gebeurt het overal? of inderdaad telkens op hetzelfde stuk weg?
pi_7118785
Crosspost?

GOT: Straatlichten die boven je hoofd uitgaan

Als jij dit niet zelf bent, raad ik je aan dit even te lezen. Is de moeite.

pi_7118829
Topicstarter : heb je dit alleen met lantaarnpalen langs de weg of gebeuren er eigenlijk nog meer onverklaarbare dingen als je ergens in de buurt bent?

Misschien valt het je niet eens op, maar ga eens ff goed nadenken.

Je hebt blijkbaar een erg groot energie veld om je heen hangen en ik kan me niet voorstellen, dat dat alleen bij die lampen te zien is.

Misschien ben je er nu zo mee bezig, dat als je ergens rijdt, je het gewoon verwacht en je je onbewust fixeert op die lampen. Dan stuur je je je energie zelf die kant dus op.

Probeer het eens uit met andere kleine dingen in huis. Ik denk dat je nog veel meer kan en misschien al hebt gedaan.

Klinkt interessant iig.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7118943
Heb wel meer vage dingetjes met energie.
klinkt misschien vet outkast, maar ben tegenwoordig met een hele goede vriend bezig met telepathie, wat aardig werkt.
  dinsdag 3 december 2002 @ 11:16:08 #13
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7118952
Ik heb hier een boek over: The Electric Shock Book.

Allemaal verhalen over mensen net als jij. Tis al behoorlijk lang geleden dat ik het gelezen heb, dus ik weet geen concrete voorbeelden meer, maar er zijn mensen die niet in de buurt van electrische apparaten kunnen komen zonder dat er gekke dingen gebeuren.

Dit heeft niets met paranormale verschijnselen te maken, maar met je eigen 'electrisch systeem' (zenuwen, hersenen).

Vreemd genoeg hebben de meeste mensen die dit hebben vooral problemen met computers, terwijl jij het voornamelijk over straatlichten hebt.

pi_7118975
ff offtopic :
Ligt het aan mij of is "het paranormale" bezig met een opkomst, ik merk nl. niet dat mensen van een vorige generatie zich hier ook mee bezig houden.
  dinsdag 3 december 2002 @ 11:21:26 #15
21150 Jongen1977
pi_7119050
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:03 schreef michiel- het volgende:
Hehehehe, op de A-12 heb je dat sinds een paar weken geloof ik, is een paar honderd meter. Die lampen knipperen dan aan en uit, geeft een heel wazig effect. (bij Woerden in de buurt geloof ik)
Denk dat de stroomkabels nagekeken moeten worden...

Maar als je dit al een aantal jaar hebt zal het dat wel niet zijn...

Is het niet zo dat ze op de A12 rond Woerden richting Gouda de lichtsterkte aanpassen op basis van het verkeersaanbod? Ik weet dat ze dat in die regio doen, hoe minder verkeer hoe donkerder het word. Alleen weet ik niet precies waar dat traject begint en waar het stopt. Alleen is dat al enkele jaren hoor!
  dinsdag 3 december 2002 @ 11:24:10 #16
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_7119107
Ik heb een tijd iets toevalligs meegemaakt met een lantaarnpaal. Deze lantaarnpaal was niet helemaal goed meer, maar toch, een lange straat, elke keer als ik aan kwam lopen (ongeveer 200 meter) ging de lamp pas uit zodra ik passeerde, dit zeker langer dan 2 weken. Beetje Te toevallig. Ook gebeurde het een keer (heb ik al eerder verteld in 1 of ander topic) dat binnen 3 dagen 2 lampen in mijn kamer zijn gesprongen, dit terwijl ik erg kwaad was die periode dus een verhoogde energieveld...Zodra ik mijn kamer binnenliep, pang, lampje kapot. Lijkt mij ook geen toeval, maarja, ik ben maar een paranoia ParAlien.. het zal wel aan mij liggen.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_7119137
Ik heb wel vaak gehad dat er soms een lantarenpaal uitging (als ik langs reed), maar toen ik er op ging letten bleken het altijd dezelfde palen te zijn. Misschien een probleem met een kabel in de grond. Als ik een verklaring zou moeten zoeken voor jou verhaal zou ik het eerder in een abnormaal hoge menselijke electriciteit zoeken, maar dan lijkt het me sterk dat je dat door een auto heen naar buiten projecteerd (of het is een cabrio ?).
Where facts are few, experts are many.
pi_7119165
Neej, ik heet overal webwatcher.. het kan zijn dat het me nu extra opvalt, maar ik snap er ook geen ruk van, het gebeurd dan wel dan niet, en dat traject misschien was het maar 500 meter, .. het kan verklaren zijn dat er een storing is, maar waarom dan net bij mij snap je! soms word ik er bang van.. ik heb het alleen op straat thuis nooit
pi_7119166
Als ik achter mijn pc zit, en ik heb een plotselinge mood change, dan wordt komt er een groen/gele waas over mijn beeldscherm.
pi_7119194
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:26 schreef Atreidez het volgende:
maar dan lijkt het me sterk dat je dat door een auto heen naar buiten projecteerd (of het is een cabrio ?).
Mensen, kilometers van elkaar verwijderd, kunnen bij elkaar pijn weghalen.
Lijkt een auto me niet echt een obstakel.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7119199
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:21 schreef Jongen1977 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat ze op de A12 rond Woerden richting Gouda de lichtsterkte aanpassen op basis van het verkeersaanbod? Ik weet dat ze dat in die regio doen, hoe minder verkeer hoe donkerder het word. Alleen weet ik niet precies waar dat traject begint en waar het stopt. Alleen is dat al enkele jaren hoor!

Ik had het echt over knipperen! Dus om de seconde gaat een hele rits lampen aan en uit ... grappig gezicht.

Maar niet bevorderlijk voor de veiligheid. Iedereen remt af omdat men denkt dat een flitspaal actief is.

dinsdag 3 december 2002 @ 11:51:16 #22
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_7119595
Dat stukje op GOT is inderdaad wel verhelderend! Moet je lezen, heel interresant!
Action is the enemy of thoughts
  dinsdag 3 december 2002 @ 12:10:17 #23
21150 Jongen1977
pi_7119940
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:29 schreef michiel- het volgende:

[..]

Ik had het echt over knipperen! Dus om de seconde gaat een hele rits lampen aan en uit ... grappig gezicht.

Maar niet bevorderlijk voor de veiligheid. Iedereen remt af omdat men denkt dat een flitspaal actief is.

Oh, wacht even, nu gaat e bij mij een lichtje branden (eentje die niet knippert )! bedoel je het stuk tussen afslag Woerden en het tankstation van Shell? Daar waar de hoogspanningsmasten over de snelweg gaan? Daar heb ik inderdaad wel eens van dat geknipper/geflits gezien. Ik heb dat meerdere malen gezien, eigenlijk ook al een aantal jaar geleden. Dacht dat het die flitskast was, maar later had ik toch het gevoel dat dat niet zo was. Kan het iets met die hoogspanningskabels te maken hebben?
pi_7121282
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:29 schreef michiel- het volgende:

[..]

Yup, heb het ook al een paar dagen gezien. Vreemd gezicht. Volgens mij knipperen ze niet eens allemaal, maar zitten er altijd een of twee tussen.

Rijdt de topicstarter hier ook elke dag langs?

[Dit bericht is gewijzigd door jerrem op 03-12-2002 13:59]

poep aan je schoen <zucht>
pi_7407664
Relax,... je moet je energie is proberen ergens anders op te concentreren, het lijkt erop dat je het onbewust doet en dus toevallig op die lampen richt... Als je je er is op probeert te trainen, moet je een veertje ergens neerleggen en je concentratie daarop richten. Kijken of het wat te maken heeft met telekinese!
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')