Al jaren lang maak ik rare dingen mee met energie en licht. Als ik savonds in de auto zit en ik rijd langs een weg springen soms lichten uit en aan. Gelukkig heb ik getuige want ik dacht dat ik zelf gek werd. Het is een keer zo erg geweest dat ik op een lange weg in belgie meemaakte dat alle lichten binnen een straal van 40 meter uitgingen en weer aansprongen, ... gewoon achter elkaar een km lang?? wat kan dit zijn.. ik heb wel meer paranormale bevindingen maar dit kan ik niet verklaren.
Maak me aub niet belachelijk, ik kan er ook niets aan doen.
Bedankt
quote:Daar was ik alweer bang voor, heb je niets te melden mbt over dit onderwerp, meld dan aub niets!!!..
Op dinsdag 3 december 2002 10:55 schreef mabit het volgende:
meestal kun je dan gewoon beter rijkswaterstaat bellen want dan zijn de lampen toe aan vervanging
quote:Kom op, alle lampen tegelijk over een heel traject? Dat er bepaalde lampen niet tijdig vervangen zijn is tot daar aan toe, maar als ze over een traject van een kilometer het slecht doen, dan is er toch iets anders aan de hand.
meestal kun je dan gewoon beter rijkswaterstaat bellen want dan zijn de lampen toe aan vervanging
Voor de topic-starter:
Gebeuren dat soort dingen altijd op dezelfde trajecten, of is het telkens ergens anders?
quote:Niet iedereen heeft wat zinnigs te melden. Gewoon negeren.
Op dinsdag 3 december 2002 10:57 schreef webwatcher het volgende:[..]
Daar was ik alweer bang voor, heb je niets te melden mbt over dit onderwerp, meld dan aub niets!!!..
optopic: Tja, ik heb hier persoonlijk nog nooit van gehoord of enige ervaringen mee gehad. Zijn er op het internet geen websites/newsgroups met Nederlands/Belgen met de zelfde ervaringen?
Ik heb niet echt dat ze uitgaan, maar de manier van schijnen verandert , meestal alsof er minder licht uitkomt als ik langskom, maar soms ook dat de lamp juist feller gaat schijnen.
Ik kan niets anders bedenken dan dat de energie om mij heen de lampen up fucked. Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben, vond het altijd erg creepy.
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 03-12-2002 11:02]
quote:Meestal kun je gewoon beter niks zeggen als je denkt onzin uit te gaan kramen
ontopic:
Wat het is weet ik echt niet... vorm van telekinese denk ik? Fascinerend is het in ieder geval wel.
Maar heb je er nou echt last van, of ben je er angstig van? Ik bedoel het zijn maar lampen die aan en uit gaan natuurlijk...
Maar als je dit al een aantal jaar hebt zal het dat wel niet zijn...
quote:Ja ok, maar wat veroorzaakt dat, misschien heb je wel een sterk energyveld om je heen. Gebeurt het overal? of inderdaad telkens op hetzelfde stuk weg?
Op dinsdag 3 december 2002 11:01 schreef Bastard het volgende:
Wat het is weet ik echt niet... vorm van telekinese denk ik? Fascinerend is het in ieder geval wel.
Maar heb je er nou echt last van, of ben je er angstig van? Ik bedoel het zijn maar lampen die aan en uit gaan natuurlijk...
GOT: Straatlichten die boven je hoofd uitgaan
Als jij dit niet zelf bent, raad ik je aan dit even te lezen. Is de moeite.
Misschien valt het je niet eens op, maar ga eens ff goed nadenken.
Je hebt blijkbaar een erg groot energie veld om je heen hangen en ik kan me niet voorstellen, dat dat alleen bij die lampen te zien is.
Misschien ben je er nu zo mee bezig, dat als je ergens rijdt, je het gewoon verwacht en je je onbewust fixeert op die lampen. Dan stuur je je je energie zelf die kant dus op.
Probeer het eens uit met andere kleine dingen in huis. Ik denk dat je nog veel meer kan en misschien al hebt gedaan.
Klinkt interessant iig.
Allemaal verhalen over mensen net als jij. Tis al behoorlijk lang geleden dat ik het gelezen heb, dus ik weet geen concrete voorbeelden meer, maar er zijn mensen die niet in de buurt van electrische apparaten kunnen komen zonder dat er gekke dingen gebeuren.
Dit heeft niets met paranormale verschijnselen te maken, maar met je eigen 'electrisch systeem' (zenuwen, hersenen).
Vreemd genoeg hebben de meeste mensen die dit hebben vooral problemen met computers, terwijl jij het voornamelijk over straatlichten hebt.
quote:Is het niet zo dat ze op de A12 rond Woerden richting Gouda de lichtsterkte aanpassen op basis van het verkeersaanbod? Ik weet dat ze dat in die regio doen, hoe minder verkeer hoe donkerder het word. Alleen weet ik niet precies waar dat traject begint en waar het stopt. Alleen is dat al enkele jaren hoor!
Op dinsdag 3 december 2002 11:03 schreef michiel- het volgende:
Hehehehe, op de A-12 heb je dat sinds een paar weken geloof ik, is een paar honderd meter. Die lampen knipperen dan aan en uit, geeft een heel wazig effect. (bij Woerden in de buurt geloof ik)
Denk dat de stroomkabels nagekeken moeten worden...Maar als je dit al een aantal jaar hebt zal het dat wel niet zijn...
quote:Mensen, kilometers van elkaar verwijderd, kunnen bij elkaar pijn weghalen.
Op dinsdag 3 december 2002 11:26 schreef Atreidez het volgende:
maar dan lijkt het me sterk dat je dat door een auto heen naar buiten projecteerd (of het is een cabrio ?).
quote:Ik had het echt over knipperen! Dus om de seconde gaat een hele rits lampen aan en uit ... grappig gezicht.
Op dinsdag 3 december 2002 11:21 schreef Jongen1977 het volgende:[..]
Is het niet zo dat ze op de A12 rond Woerden richting Gouda de lichtsterkte aanpassen op basis van het verkeersaanbod? Ik weet dat ze dat in die regio doen, hoe minder verkeer hoe donkerder het word. Alleen weet ik niet precies waar dat traject begint en waar het stopt. Alleen is dat al enkele jaren hoor!
Maar niet bevorderlijk voor de veiligheid. Iedereen remt af omdat men denkt dat een flitspaal actief is.
quote:Oh, wacht even, nu gaat e bij mij een lichtje branden (eentje die niet knippert
Op dinsdag 3 december 2002 11:29 schreef michiel- het volgende:[..]
Ik had het echt over knipperen! Dus om de seconde gaat een hele rits lampen aan en uit ... grappig gezicht.
Maar niet bevorderlijk voor de veiligheid. Iedereen remt af omdat men denkt dat een flitspaal actief is.
quote:Yup, heb het ook al een paar dagen gezien. Vreemd gezicht. Volgens mij knipperen ze niet eens allemaal, maar zitten er altijd een of twee tussen.
Op dinsdag 3 december 2002 11:29 schreef michiel- het volgende:[..]
Ik had het echt over knipperen! Dus om de seconde gaat een hele rits lampen aan en uit ... grappig gezicht.
Rijdt de topicstarter hier ook elke dag langs?
[Dit bericht is gewijzigd door jerrem op 03-12-2002 13:59]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |